Είστε εδώ

Αγώνες

Porsche : Επιστροφή στα ράλι με την 718 Cayman GT4 Clubsport

του Γιώργου Ψαρρά

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.

Για την ιστορία αξίζει να αναφέρουμε ότι η γερμανική εταιρεία των supercars έχει στο βιογραφικό της νίκη στο ράλι Ντακάρ του 1986 με τις Porsche 959 και 911, ενώ στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και στις αρχές του 1970 η 911 κατέγραφε δυναμική πορεία στο ράλι Μόντε Κάρλο.

Το ένδοξο αυτό παρελθόν αποφάσισε να τιμήσει το αγωνιστικό τμήμα της Porsche στο Βάισαχ της Γερμανίας, ξεκινώντας την ανάπτυξη της Cayman GT4 Rallye, ώστε να την εναρμονίσει με τις προδιαγραφές της κατηγορίας R-GT της FIA.

Για το λόγο επιστρατεύτηκε ο οδηγός της Porsche, Ρομαίν Ντουμά, προκειμένου να δοκιμάσει την Cayman GT4 Rallye στις Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας. Η Porsche ωστόσο διευκρινίζει ότι το τελικό αγωνιστικό όχημα δε θα βασιστεί στην Cayman GT4 Rallye, αλλά στην 718 Cayman GT4 Clubsport, την οποία γνωρίσαμε στις αρχές Ιανουαρίου και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αυτήν πατώντας εδώ.

Υπενθυμίζουμε ότι η νέα 718 Cayman GT4 Clubsport τροφοδοτείται από επίπεδο κινητήρα 3.8 λίτρων απόδοσης 425 ίππους και 425 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το οποίο μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα. 

Σύμφωνα με την Porsche η ανταπόκριση που έλαβε η Cayman GT4 Rallye στο ράλι Γερμανίας από κοινό, ομάδες, οδηγούς και διοργανωτές ήταν τόσο θετική που ώθησε τη συνέχιση του αναπτυξιακού της προγράμματος.

Παράλληλα τονίζεται ότι το κόστος προσαρμογής στις προδιαγραφές της κατηγορίας R-GT είναι αρκετό χαμηλό, καθώς δεν απέχουν πολύ από τα πρότυπα του μοντέλου παραγωγής.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.