motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Αντίο Citroen C1! Γιατί καταργείται; Θα υπάρξει διάδοχος;

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
28 Ιανουαρίου 2022
in AUTO NEWS
C1

H κατηγορία των μικρών μοντέλων πόλης αποδεικνύεται ότι είναι το νέο θύμα της ηλεκτροκίνησης.

ADVERTISEMENT

Το υψηλό κόστος για τον εξηλεκτρισμό τους δε συμφέρει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες προτιμούν να λανσάρουν νέα μοντέλα εξ αρχής ανεπτυγμένα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα.

Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν η Citroen ανακοίνωσε ότι θα ρίξει τους τίτλους τέλους στο μικρότερο μοντέλο που υπάρχει στη γκάμα της, το C1. Σύμφωνα με τη  γαλλική εταιρεία το τελευταίο C1 κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Κολίν της Τσεχίας.

Η καριέρα του C1 ξεκίνησε το 2005 ως αδελφό μοντέλο των Toyota Aygo και Peugeot 107, με τα οποία είχαν κοινά όλα τα μηχανικά τους μέρη, ενώ διαφοροποιούνταν μόνο σχεδιαστικά.


Δείτε ακόμα

Ρετουσαρισμένο και πιο σικ από ποτέ το Citroen C5 Aircross!

Chevrolet Camaro: Πότε ετοιμάζεται να μας αποχαιρετήσει

Έφυγε ο «κύριος Γιώργος»…

Peugeot: Οι άντρες ή οι γυναίκες οδηγούν καλύτερα; (video)

Skoda Fabia Monte Carlo: Και όμως είναι πιο γρήγορο από το αγωνιστικό Fabia RS Rally2!

Φερνάντο Αλόνσο: Τι άλλο κυνηγάει μετά τα 100 πόντιουμ;

Ανάλογη τύχη με το C1 έχει και το 107 ενώ μόνο το Aygo επιβίωσε, καθώς πρόσφατα παρουσιάστηκε η νέα του γενιά, αποκτώντας όμως χαρακτηριστικά από crossover.  Στα 17 χρόνια ζωής του το C1 έφερε στη Citroen σχεδόν 1,2 εκατομμύριο πωλήσεις.  Για ποιο λόγο όμως η Citroen αποφάσισε να καταργήσει το C1;

Η επιβεβλημένη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, ειδικά για τα αυτοκίνητα πόλης, οι διαρκώς αυστηρότεροι νόμοι για περιορισμό των ρύπων και οι αυξανόμενες ανάγκες για λύσεις μικροκινητικότητας, ήταν οι τρεις βασικοί λόγοι.

Στις παραπάνω απαιτήσεις δε θα ανταποκριθεί κάποιος διάδοχος του C1, αλλά το υφιστάμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο και λιλιπούτειο Ami, το οποίο έχει ήδη κερδίσει το αγοραστικό κοινό, με την ευελιξία (μήκος  2,41 μέτρα) και το ανατρεπτικό του design.

Τώρα για όσους αναζητούν μεγαλύτερη αυτονομία και περισσότερους χώρους, η Citroen διατηρεί στη φαρέτρα της το δημοφιλές C3.

Tags: AMIC1C3CITREONΚΑΤΑΡΓΗΣΗΠΑΡΑΓΩΓΗΠΟΛΗΤΕΛΟΣ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS