Αυτά είναι τα πιο εμβληματικά hot hatches όλων των εποχών. Ποιο προτιμάτε;

8 Ιουνίου 2021

Κάποτε κάθε αυτοκίνητο είχε έναν αποκλειστικό σκοπό. Είτε θα είναι αργό οικογενειακό, είτε γρήγορο αποκλειστικά για πίστα, είτε άνετο για ταξίδια με ποιότητα κύλισης. Όλα αυτά όμως ήρθαν και ενώθηκαν στην πιο ενδιαφέρουσα κατηγορία, αυτή των hot hatches. Μοντέλα που εξυπηρετούν στο 100% τις ανάγκες της καθημερινότητας όμως έχουν παραπάνω γκάζι και καλύτερο στήσιμο.

Παρουσιάζουμε τα hot hatches που έγραψαν την μεγαλύτερη ιστορία

Volkswagen Golf MK1 GTI: Ο Πατέρας της κατηγορία μας συστήθηκε το 1975.Με 110 άλογα από 1.600άρη κινητήρα και 0-100 σε σχεδόν 9 δευτ. Άπιαστο για την εποχή του.

Honda Civic Type R: Πολλά χρόνια αργότερα από το Golf το τόλμησαν και οι Ιάπωνες με τον 1.600άρη κινητήρα με το τότε πρωτοποριακό VTEC σύστημα. 182 ίπποι στους εμπρός τροχούς.

Lancia Delta HF Integrale: Το πιο πετυχημένο αυτοκίνητο στο θεσμό του WRC δεν χρειάζεται καν συστάσεις.

Peugeot 205 GTI: Συστήθηκε το 1984 με 1.600άρη κινητήρα απόδοσης 115 ίππων, για ένα σύνολο που δεν ζύγιζε πάνω από 900 κιλά.

Renault 5 Turbo: 160 άλογα, 221 Nm ροπής και κίνηση στους πίσω τροχούς.

Ford Focus RS Mk1: 2λιτρος κινητήρας απόδοσης 212 ίππων και 0-100 σε 6.4 δευτ.

Renault Clio V6: 2.900κ.εκ. με V6 κινητήρα απόδοσης 230 ίππων.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 8 Ιουνίου 2021

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα γνωρίσουμε το νέο Dacia Sandero με τον ισχυρότερο 1.0 TCe turbo κινητήρα, ο οποίος εκτός από βενζίνη, καταναλώνει και υγραέριο κίνησης (LPG). Εδώ το κόστος βρίσκεται στα 13.820 ευρώ (στην εξοπλιστική έκδοση Life), αλλά και πάλι η...

Διαβάστε Περισσότερα
«Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου!»-Θυμάστε τη διαφήμιση που άφησε τη θρυλική ατάκα; (video)

«Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου!»-Θυμάστε τη διαφήμιση που άφησε τη θρυλική ατάκα; (video)

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από όταν προβλήθηκε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες μια διαφήμιση ενός στιγμιαίου καφέ. Στη μνήμη μας δεν έχει χαραχτεί έντονα επειδή αρκούσε μόνο ζεστό νερό, το περιχεόμενο από το φακελάκι και λίγο ανακάτεμα με το κουταλάκι για να ετοιμαστεί...

Διαβάστε Περισσότερα
“Made in Turkey” και το νέο Hyundai Bayon

“Made in Turkey” και το νέο Hyundai Bayon

Πριν από μερικές μέρες έκανε απόβαση στην Ελλάδα το νέο Bayon, το μικρότερο SUV (μήκος 4.180 χλστ.) στη γκάμα της Hyundai. Γνωρίζετε όμως τη χώρα παραγωγής του νέου Bayon; Είναι η γειτονική Τουρκία, η οποία φαίνεται ότι γνωρίζει πολύ καλά πώς να δίνει κίνητρα για να...

Διαβάστε Περισσότερα