H Mercedes‑AMG δημοσιοποίησε τις πρώτες επίσημες εικόνες από το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων.
Ωστόσο λίγα στοιχεία μπορούμε να δούμε από τη σχεδιαστική του ταυτότητα, καθώς είναι ντυμένο με βαρύ καμουφλάζ. Παρατηρήστε όμως το μακρύ εμπρός καπό, τη χαμηλή απόσταση από το έδαφος, τα τριπλά στρογγυλά πίσω φωτιστικά σώματα και την ελαφρώς κεκλιμένη προς τα πίσω γραμμή της οροφής στο τετράθυρο sedan.
Σύμφωνα με το τμήμα επιδόσεων της γερμανικής εταιρείας το επερχόμενο πανίσχυρο ηλεκτρικό μοντέλο βρίσκεται πάνω σε μια παγωμένη λίμνη, στο πλαίσιο των αυστηρών χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, ενώ οι συγκεκριμένες φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί στη βόρεια Σουηδία, κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, όπου το θερμόμετρο δείχνει -25 βαθμούς Κελσίου.
Σημειώνεται ότι θα εγκαινιάσει την νέα πλατφόρμα AMG.EA (AMG Electric Architecture) που ανέπτυξε η Mercedes‑AMG για ηλεκτρικά μοντέλα επιδόσεων με στόχο να εισάγει μια σειρά από καινοτομίες. Αναφέρεται ακόμα ότι θα συνδυάζεται με μια νέα μπαταρία υψηλής τάσης και απόδοσης της αμερικάνικης Sila Nanotechnologies, ενώ το προηγμένο σύστημα κίνησης δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την YASA, μια βρετανική εταιρεία που εξαγόρασε η Mercedes και ειδικεύεται σε υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής.
Εκτιμάται ότι η ισχύς θα ξεπερνάει τους 1.000 ίππους με την Mercedes-AMG να βάζει στο στόχαστρο την κορυφαία Porsche Taycan Turbo GT. Επομένως θα είναι σημαντικά πιο δυνατή από την εξηλεκτρισμένη plug-in υβριδική ΑMG GT 63 S 4MATIC+ E Performance των 843 ίππων. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για την έκδοση παραγωγής της Vision AMG Concept, την οποία μας είχε συστήσει η Mercedes-AMG το 2022, δηλώντας ότι το λανσάρισμά της θα γίνει το 2025.