1.100 ίπποι και η εξάτμιση βγάζει μόνο νερό

Απρίλιος 29 2021

1.100 ίπποι

1.100 ίπποι θα είναι η ισχύς του πρώτου hypercar που θα κινείται με υδρογόνο, τουλάχιστον σύμφωνα με τη Viritech, την εταιρεία που φιλοδοξεί ότι θα καταφέρει να το δημιουργήσει.

Η ονομασία που η Viritech σκοπεύει να δώσει στο υδρογονοκίνητο hypercar είναι Apricale. Το όνομα προέρχεται από μία κοινότητα στην Ιταλία η οποία βρίσκεται περίπου 25 χιλιόμετρα βόρεια του Σαν Ρέμο.

Ξενέρωτο το υδρογόνο; Για άκου αυτό και τα ξαναλέμε (video)

 

Ο βασικός στόχος της δημιουργίας του είναι η εταιρεία να δείξει τις ικανότητές της, σε ό,τι αφορά την τεχνολογία που διαθέτει γύρω από τις κυψέλες καυσίμων που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο. Ακόμα, θέλει να δείξει ότι το υδρογόνο είναι καλύτερη λύση για την κάλυψη των αναγκών μετακίνησης του μέλλοντος, συγκριτικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν μπαταρία.

Μία καινότομα λύση που εφάρμοσε η Viritech έχει να κάνει με τη μείωση του βάρους των εξαρτημάτων που απαιτούνται για τη λειτουργία του συστήματος υδρογόνου. Ένα από τα εντυπωσιακότερα είναι ότι οιδεξαμενές αποθήκευσης του υδρογόνου είναι ενισχυμένες με γραφένιο, ώστε να έχουν μεγαλύτερη αντοχή. Αυτό επέτρεψε στους μηχανικούς να τις κάνουν να λειτουργήσουν ως δομικά στοιχεία του αμαξώματος. Έτσι, εκτός από το βάρος επιτυγχάνεται και μείωση του κόστους.

Προς το παρόν η Viritech δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Apricale. Μοναδική εξαίρεση είναι εκείνο που αναφέραμε και νωρίτερα, δηλαδή ότι η ισχύς θα είναι 1.100 ίπποι.

Πρόκειται για ισχύ η οποία ξεπερνάει τις περισσότερες προτάσεις της κατηγορίας και στέκεται κάτω από λίγα μόνο μοντέλα όπως η Bugatti Chiron, το Hennessey Venom F5, τα μοντέλα της Koenigsegg και μερικά ακόμα.

Μιλώντας για το αυτοκίνητο ο συνιδρυτής της Viritech, Matt Faulks, δήλωσε πως όταν κάποιος επιλέγει τις μπαταρίες για να δημιουργήσει ένα hypercar έχει δύο βασικά προβλήματα. Το ένα είναι το μέγεθος και το βάρος των μπαταριών. Το άλλο είναι η σε μεγάλο βαθμό χρήση υλικών τα οποία ναι μεν είναι ανακυκλώσιμα όπως το λίθιο, όμως με την εξέλιξη που έχουμε σημειώσει μέχρι σήμερα ο βαθμός στον οποίο ανακυκλώνονται είναι μικρός.

Άγνωστο παραμένει πότε θα είναι έτοιμο το Apricale όμως είναι γνωστή η τιμή του. Περίπου 1.5 εκατομμύρια λίρες. Με τη σημερινή ισοτιμία αυτό είναι 1.7 εκατομμύρια ευρώ.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 29 Απρίλιος 2021

Ford of Greece

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ford of Greece

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Για προσέξτε καλύτερα το brand Morand από την Ελβετία, δείτε τι ετοιμάζει…

Για προσέξτε καλύτερα το brand Morand από την Ελβετία, δείτε τι ετοιμάζει…

Για προσέξτε καλύτερα το brand Morand από την Ελβετία, δείτε τι ετοιμάζει… Morand Cras Άγνωστο το brand Morand στο μαγικό κόσμο της αυτοκίνησης που εδρεύει στην Ελβετία, αλλά από το 2023 θα το συζητάμε όλο και περισσότερο καθώς «κατεβαίνει» στο τερέν των super cars με...

Διαβάστε Περισσότερα
Από την ΥΠΑ νέες οδηγίες  για πτήσεις εσωτερικού

Από την ΥΠΑ νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού

Την έκδοση αεροπορικής οδηγίας που αφορά παράταση περιορισμών πτήσεων εσωτερικού ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ). Η νέα οδηγία θα ισχύει έως τις 14 Μαΐου 2021 και ώρα 06:00 το πρωί και εντάσσεται στα μέτρα πρόληψης κατά της νόσου...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Ισπανίας-Κατατακτήριες: 100 pole positions για τον Hamilton

Formula 1-Γκραν Πρι Ισπανίας-Κατατακτήριες: 100 pole positions για τον Hamilton

Με 10 λεπτά καθυστέρηση ξεκίνησαν οι κατατακτήριες. Αιτία ήταν ένα ατύχημα που έγινε στον αγώνα για το πρωτάθλημα FIA Formula Regional by Alpine, στο οποίο ο 18χρονος Nicola Marinangeli είχε έξοδο η οποία προξένησε φθορές στα προστατευτικά της στροφής 7. Q1 Όταν άναψε...

Διαβάστε Περισσότερα