Νέο Land Rover Defender Hard Top: Εργάτης για δύσκολα επαγγέλματα

30 Ιουνίου, 2020

Αν δείτε κάποια μέρα το νέο Land Rover Defender να δουλεύει σε εργοτάξιο ή να φορτώνεται σε αποθήκες με εμπορεύματα, μην εκπλαγείτε.

Δεν γίνεται ακατάλληλη χρήση του πολυτελούς βρετανικού SUV, απλά η Land Rover δημιούργησε μια νέα επαγγελματική έκδοση για το Defender. Ονομάζεται Hard Top, αφορά τα Defender 90 και 110, ενώ θα είναι διαθέσιμη αργότερα εντός τους τρέχοντος έτους.

Σύμφωνα με τη Land Rover στα προσόντα του επαγγελματικού Defender Hard Top περιλαμβάνονται οι μεγάλες δυνατότητες του σε off-road διαδρομές, η πρακτικότητα, η ευρυχωρία, η άνεση και το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας.

Σημειώνεται ότι το όνομα Hard Top πρωτοεμφανίστηκε το 1950 όταν τα πρώτα Land Rover απέκτησαν μεταλλική οροφή για έξτρα προστασία και ασφάλεια κάτω από αντίξοες συνθήκες.

Το τμήμα ειδικών οχημάτων SVO (Special Vehicle Operations) της Land Rover ανέλαβε την ανάπτυξη του σύγχρονου Defender Hard Top. Αμφότερα τα νέα Defender 90 και 110 Hard Top έχουν απόσταση από το έδαφος 291 χλστ., μπορούν να περάσουν από νερό βάθους έως 900 χλστ., έχουν ικανότητα ρυμούλκησης έως 3.500 κιλά, θα διαθέτουν ανεξάρτητη ανάρτηση, ενώ το δεύτερο θα προσφέρεται και με αερανάρτηση. Οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αποχώρησης στο νέο Defender 110 Hard Top είναι 38, 28 και 40 μοίρες αντίστοιχα, ενώ περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές σε μεταγενέστερο χρόνο.

Ως επαγγελματικό όχημα το νέο Defender Hard Top δεν έχει δεύτερη ή τρίτη σειρά καθισμάτων, ωστόσο ένα ακόμα πρόσθετο εμπρός κάθισμα επιτρέπει τη μεταφορά μέχρι και τριών επιβατών. Σε περίπτωση τώρα που ο οδηγός δεν έχει ορατότητα προς τα πίσω λόγω των εμπορευμάτων στο χώρο φόρτωσης μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύστημα “ClearSight Rear View”, το οποίο του δίνει ορατότητα μέσω της οπίσθιας κάμερας.

Στον εξοπλισμό του νέου Defender Hard Top περιλαμβάνεται και έξυπνο σύστημα “Advanced Tow Assist” της Land Rover που κάνει εύκολες τις μανούβρες με όπισθεν όταν ρυμουλκείτε για παράδειγμα ένα τρέιλερ, μέσω ενός περιστροφικού χειριστηρίου στην κεντρική κονσόλα.

Πολύτιμο εργαλείο σε αυτές τις περιπτώσεις θα αποτελεί και το σύστημα “3D Surround Camera” του παρέχει πανοραμική εικόνα του οχήματος στην κεντρική οθόνη αφής.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στην ενότητα Galleries.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 30 Ιουνίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

WRC: Περί ράλι Εσθονίας

WRC: Περί ράλι Εσθονίας

Επανεκκίνηση λοιπόν του παγκοσμίου πρωταθλήματος 4-6 Σεπτεμβρίου από την Εσθονίας, τη χώρα που έχει τα δικά τους είδωλα, τους Τάνακ- Γιερβόεγια. Τα βρήκαν λοιπόν ο promoter του WRC με τους οργανωτές του ράλι Εσθονίας μετά την επιτυχημένη περσινή πρόβα όπου είχαν...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1 – Γκραν Πρι Αυστρίας – Κατατακτήριες: Το τέλειο ξεκίνημα για τον Μπότας

Formula 1 – Γκραν Πρι Αυστρίας – Κατατακτήριες: Το τέλειο ξεκίνημα για τον Μπότας

Μετά από πολλούς μήνες καθυστέρησης, οι πρώτες κατατακτήριες για το 2020 έμελλε να γίνουν στο πλαίσιο του Γκραν Πρι Αυστρίας, με την πρώτη pole position να καταλήγει στον Μπότας. Στο Q1 εντύπωση προκάλεσε η πρώτη προσπάθεια του Χάμιλτον, με την οποία δεν κατάφερε να...

Διαβάστε Περισσότερα
Bentley Continental GT: Με 10 δισεκατομμύρια συνδυασμούς εξατομίκευσης

Bentley Continental GT: Με 10 δισεκατομμύρια συνδυασμούς εξατομίκευσης

Με άκρως καλοκαιρινή διάθεση η Bentley Continental GT, με coupe και convertible αμάξωμα μας δείχνει τα νέα της χαρακτηριστικά. Ας αρχίσουμε με τη διευρυμένη παλέτα χρωμάτων για το αμάξωμα του βρετανικού supercar. Προστέθηκαν λοιπόν οι τρεις νέες αποχρώσεις, ονόματι...

Διαβάστε Περισσότερα