Μ. Τσιφάκης: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές για τις εκπτώσεις

16 Ιουλίου, 2020

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους καταναλωτές αρχίζουν την Δευτέρα 13 Ιουλίου οι καλοκαιρινές εκπτώσεις και θα τελειώσουν 31 Αυγούστου ! Αυτό όμως που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών θα είναι αν μη τι άλλο οι τιμές και η ποιότητα των ειδών της αγοράς .
Ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας Μιχάλης Τσιφάκης συμβουλεύει το καταναλωτικό κοινό, εν όψει της έναρξης των εκπτώσεων.
* Να αγοράζει με βάση τις οικονομικές δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.
* Να κάνει σύγκριση τιμών και ποιότητας, δηλαδή να διερευνήσει επισταμένως την αγορά, που αυτό σημαίνει ότι τα είδη που έχει «τσεκάρει» πριν την έναρξη των εκπτώσεων θα πρέπει να υπάρχουν στις βιτρίνες των καταστημάτων κατά την διάρκεια των εκπτώσεων και όπως ορίζει ο νόμος πρέπει στις πινακίδες να υπάρχει η αρχική τιμή πριν την έκπτωση και αυτή μετά την έκκπτωση.
* Πρίν ξεκινήσει τις αγορές πρέπει να ιεραραρχήσει λίστα αγορών, έτσι ώστε να μην ”παρασυρθεί” από αγορές που δεν είναι απαραίτητες για το νοικοκυριό του.
* Να αγοράζει χωρίς χρονική πίεση, γιατί κερδισμένος καταναλωτής θα είναι αυτός που η αγοραστική του συμπεριφορά θα είναι ορθολογιστική και θα κάνει την πλέον σωστή επιλογή σύμφωνα με ό,τι “πρέπει” και όχι με το ότι “θέλει”…
* Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι τις 31 Αυγούστου κι αυτό αν μη τι άλλο σημαίνει οτι ο καταναλωτής δεν πρέπει να βιάζεται χρονικά … απεναντίας, χρειάζεται μεγάλη προσοχή πριν επιλέξει τα απαραίτητα είδη για το νοικοκυριό του !
* Ο καταναλωτής πρέπει να γνωρίζει ότι οι εκπτώσεις πρέπει να είναι απολύτως πραγματικές και όχι πλασματικές. Ως εκ τούτου οι έμποροι οφείλουν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην αναγραφή των δύο τιμών ( της αρχικής και της εκπτωτικής ) και σύμφωνα με την νομοθεσία τα πρόστιμα για τους παραβάτες είναι ”τσουχτερά”.
* Ο καταναλωτής να ενημερώνεται από τους εμπόρους για το εάν δύνανται να πραγματοποιεί αλλαγές των ειδών που αγοράζει κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
* Ο καταναλωτής να ζητάει απόδειξη, γιατί αφενός αποδεικνύεται η αγορά του προϊόντος σε περίπτωση ελαττωματικού είδους και αφετέρου αποτρέπεται η φοροδιαφυγή.
* Να ζητάει πλήρη και επακριβή ενημέρωση όταν αγοράζει είδη με δόσεις.
* Nα καταγγέλλει στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή [τηλ. 1520] όταν διαπιστώνονται εικονικές η πλασματικές εκπτώσεις.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 16 Ιουλίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Aston Martin DB5: Η «γεύση» της σε ουίσκι

Aston Martin DB5: Η «γεύση» της σε ουίσκι

Το έτος 1964 ήταν ορόσημο τόσο για την Aston Martin όσο και για το βρετανικό αποστακτήριο Bowmore. Πριν από 56 χρόνια λοιπόν η Aston Martin DB5 έγινε ένα από τα διασημότερα αυτοκίνητα στον κόσμο, καθώς το όνομα της συνδέθηκε με το μυστικό πράκτορα 007. Την ίδια χρονιά...

Διαβάστε Περισσότερα
Fiat 500 electric: Εγκαινίασε τη νέα γέφυρα στη Γένοβα

Fiat 500 electric: Εγκαινίασε τη νέα γέφυρα στη Γένοβα

Πολλές 10ετίες πριν, τα πρώτα Fiat 500 ταξίδευαν στην Autostrada del Sole, μήκους 760 χλμ. Ένας αυτοκινητόδρομος που ενώνει το Βορρά με τον Νότο, με τα μικρά ιταλικά αυτοκινητάκια να δίνουν το μήνυμα της χαράς και της αισιοδοξίας. Σήμερα αυτό το μήνυμα το έδωσε το...

Διαβάστε Περισσότερα
Mazda: Εκατό χρόνια ιστορίας σε χαρτί ιλουστρασιόν

Mazda: Εκατό χρόνια ιστορίας σε χαρτί ιλουστρασιόν

Το 1920 τα πρώτα οχήματα με το logo της Mazda άρχισαν να κυκλοφορούν στους δρόμους της Χιροσίμα. Από την ηρωική πόλης της Ιαπωνίας ξεκίνησε η ιστορία της Mazda που πλέον γιορτάζει έναν αιώνα στους δρόμους. Ένας αιώνα τεχνολογίας, καινοτομίας, σχεδιασμού αλλά και...

Διαβάστε Περισσότερα