motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Γκραν Πρι Αυστρίας: Πρεμιέρα σε νέο περιβάλλον

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
6 Ιουλίου 2020
in FORMULA 1
Γκραν Πρι Αυστρίας: Πρεμιέρα σε νέο περιβάλλον

Η πρεμιέρα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 μας «ξενάγησε» σε ένα εντελώς νέο περιβάλλον.

ADVERTISEMENT

Πρώτη φορά στην 70χρονη ιστορία του θεσμού ο αγώνας διεξήχθη χωρίς την παρουσία του κοινού, η απονομή έγινε στην πίστα μπροστά από τα μονοθέσια με παρόντες μόνο τα μέλη των ομάδων, όλοι φορούσαν μάσκες, με έντονα τα μηνύματα κατά του ρατσισμούμε γονατιστούς τους οδηγούς, όπως και για τον Covd-19.

Γενικά ήταν κάτι μη εύπεπτο, που ευτυχώς την όλη «συνταγή» την έσωσε ο ίδιος καθ΄αυτούαγώνας, με τις ανατροπές η μια να διαδέχεται την άλλη.

Ο θίασος όμως δεν μετακινήθηκε καθώς την Κυριακή 12 Ιουλίου στην ίδια πίστα διεξάγεται ο δεύτερος αγώνας του πρωταθλήματος και πάλι χωρίς κοινό.

Ο πρώτος αγώνας έδειξε ότι η Mercedesθα είναι και πάλι η μεγάλη πρωταγωνίστρια μέσω αντικρούσεων λόγω του συστήματος DAS (σύστημα ελέγχου της σύγκλισης των μπροστινών τροχών) με τη FIA να έχει ανακοινώσει ότι αφού δεν επηρεάζει αναρτήσεις και αεροδυναμική είναι νόμιμο, αλλά απαγορεύεται το 2021.

Ο Φέτελ είναι το μεγάλο ερωτηματικό. Στην Αυστρία η επίδοσή του ήταν μη αναμενόμενη. Επιβάλλεται να «αναστηθεί» καθώς στην τελευταία του χρονιά στη Ferrariθα πρέπει να αποχωρήσει με την αύρα του 4 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.

Επιπλέον σε μια χρονιά που ουδείς γνωρίζει πως θα εξελιχθεί μετά τις 6 Σεπτεμβρίου (Γκραν Πρι Ιταλίας-Μόντσα) κάθε Γκραν Πρι που «χάνεται» είναι μεγάλη απώλεια, όπως και η εγκατάλειψη του Φερστάπεν, από κιβώτιο.

Ευχάριστη έκπληξη η McLaren και η Racing Point.

Δείτε εδώ μια σειρά φωτογραφιών από την πρεμιέρα του πρωταθλήματος.

Tags: ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΑΥΣΤΡΙΑΣ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS