Γκραν Πρι Αυστρίας: Ο δεύτερος αγώνας στην ίδια πίστα με πολύ παρασκήνιο και δηλώσεις

10 Ιουλίου 2020

Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι η Formula 1 γράφει ιστορία το 2020. Και αυτό καθώς για πρώτη φορά στην 70χρονη ιστορία διεξάγεται στην ίδια πίστα δύο Γκραν Πρι με διάστημα μιας εβδομάδας.

Όλα λόγω της πανδημίας.

Η πίστα λοιπόν της Αυστρίας έχει μήκος 4.318 χλμ. (363.2 μ. το μήκος των pits) και οι οδηγοί θα την «γυρίσουν» 71 φορές συμπληρώνοντας 306.452 χλμ.

43 αλλαγές ταχυτήτων γίνονται στο γύρο, 3.053 συνολικά.

10 φορές ο νικητής έχει ξεκινήσει από την pole position, με τελευταίο νικητή τον Βάλτερι Μπότας με τη Mercedes.

Οι οδηγοί είναι «ζεστοί» αφού έτρεξαν πριν μια βδομάδα στην πίστα και όλη τηνεβδομάδα οδηγοί, μηχανικοί, ανέλυαν τα δεδομένα για το πώς θα γίνουν ακόμα καλύτεροι οι χρόνοι.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το τι επίδοση θα «γράψει» ο Φέτελ, καθώς στο προηγούμενο Γκραν πριτο αποτέλεσμα οδηγώντας την FerrariSF1000 ήταν απλά αποκαρδιωτικό για τον 4 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1.

Yπάρχει και ένα ομιχλώδες τοπίο γύρω από το DAS, το σύστημα σύγκλισης των μπροστινών τροχών της Mercedes, όπου στο πρώτο φετινό Γκραν Πρι η R.B. Aston Martin το αμφισβήτησε.

Η FIA απάντησε ότι δεν είναι παράνομο καθώς δεν επηρεάζει αεροδυναμική και αναρτήσεις και η R.B. Racingετοιμάζεται να παρουσιάσει το δικό της DAS, το οποίο το 2021 απαγορεύεται.

Σίγουρα αντικείμενο συζήτησης στα διάφορα «πηγαδάκια» θα είναι η επιστροφή του Αλόνσο στη Renaultκαι τι θα κάνει ο Ρικιάρντο. Σε ποια ομάδα θα καταλήξει. Λέτε να τον δούμε στη McLaren;

Πάντως στην Αυστρία άρχισαν τα όργανα με τις δηλώσεις από την πλευρά των οδηγών, όπως ο Χάμιλτον να δηλώνει ότι ελπίζει ο Φέτελ να βρει ένα κόκπιτ, με τον Φέτελ να αφήνει υπονοούμενα για την επιστροφή του στη Red Bull, ο Οκόν ότι η εμπειρία του Αλόνσο στη Renault είναι πολύ σημαντική, ο Λεκλέρκ ότι οι επιδόσεις της Ferrariδεν είναι για το βάθρο.

Ο Μπότας είναι αυτός που δεν έχει «ανοίξει» ακόμα το στόμα του…

Για να δούμε λοιπόν πως θα εξελιχθεί ο 2ος γύρος του πρωταθλήματος με τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής 10 Ιουλίου να δίνουν ένα πρώτο μήνυμα.

Να σημειωθεί ότι και αυτό το Γκραν Πρι θα διεξαχθεί χωρίς θεατές, με μάσκες στα πιτς οι άνθρωποι των ομάδων και με όλα τα μέτρα προστασίας σύμφωνα με το πρωτόκολλο.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 10 Ιουλίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

WRC, γιατί η νίκη στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο είναι τόση σημαντική για την Toyota (video)

WRC, γιατί η νίκη στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο είναι τόση σημαντική για την Toyota (video)

Oι Οζιέ-Ινγκρασιά ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο, πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Παρά το γεγονός ότι οι Γάλλοι με τον αριθμό “1” στις πόρτες του Yaris WRC δεν εκίνησαν πολύ καλά στις πρώτες δύο Ειδικές Διαδρομές, στη συνέχεια ο ρυθμός...

Διαβάστε Περισσότερα
Δείτε τα απίστευτα «εργαλεία» που οδηγούν οι παγκόσμιοι  ηγέτες, και αυτό του Πάπα (Photos)

Δείτε τα απίστευτα «εργαλεία» που οδηγούν οι παγκόσμιοι ηγέτες, και αυτό του Πάπα (Photos)

Αλεξίσφαιρα, με παροχή οξυγόνου και αίματος, με συστήματα μη υποκλοπής σημάτων και νυχτερινή όραση. Δείτε τα απίστευτα αυτοκίνητα που μεταφέρουν τους παγκόσμιους ηγέτες. Παγκόσμιοι ηγέτες είναι αυτοί, θα οδηγούσαν κάτι απλό και καθημερινό; Η αλήθεια είναι πως όσο πιο...

Διαβάστε Περισσότερα
Γιατί μετά το “Κλικ” της αντλίας πρέπει να μη βάζουμε άλλο καύσιμο;

Γιατί μετά το “Κλικ” της αντλίας πρέπει να μη βάζουμε άλλο καύσιμο;

Σίγουρα σας έχει τύχει να φουλάρετε το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σας και για να στρογγυλέψει το ποσό που πρέπει να πληρώσετε, ο υπάλληλος συνεχίζει να ρίχνει καύσιμο, ενώ έχει ακουστεί το κλικ. Μαντέψτε ποια είναι η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Ποια η...

Διαβάστε Περισσότερα