Γκραν Πρι Αυστρίας: Ο δεύτερος αγώνας στην ίδια πίστα με πολύ παρασκήνιο και δηλώσεις

10 Ιουλίου, 2020

Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι η Formula 1 γράφει ιστορία το 2020. Και αυτό καθώς για πρώτη φορά στην 70χρονη ιστορία διεξάγεται στην ίδια πίστα δύο Γκραν Πρι με διάστημα μιας εβδομάδας.

Όλα λόγω της πανδημίας.

Η πίστα λοιπόν της Αυστρίας έχει μήκος 4.318 χλμ. (363.2 μ. το μήκος των pits) και οι οδηγοί θα την «γυρίσουν» 71 φορές συμπληρώνοντας 306.452 χλμ.

43 αλλαγές ταχυτήτων γίνονται στο γύρο, 3.053 συνολικά.

10 φορές ο νικητής έχει ξεκινήσει από την pole position, με τελευταίο νικητή τον Βάλτερι Μπότας με τη Mercedes.

Οι οδηγοί είναι «ζεστοί» αφού έτρεξαν πριν μια βδομάδα στην πίστα και όλη τηνεβδομάδα οδηγοί, μηχανικοί, ανέλυαν τα δεδομένα για το πώς θα γίνουν ακόμα καλύτεροι οι χρόνοι.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το τι επίδοση θα «γράψει» ο Φέτελ, καθώς στο προηγούμενο Γκραν πριτο αποτέλεσμα οδηγώντας την FerrariSF1000 ήταν απλά αποκαρδιωτικό για τον 4 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1.

Yπάρχει και ένα ομιχλώδες τοπίο γύρω από το DAS, το σύστημα σύγκλισης των μπροστινών τροχών της Mercedes, όπου στο πρώτο φετινό Γκραν Πρι η R.B. Aston Martin το αμφισβήτησε.

Η FIA απάντησε ότι δεν είναι παράνομο καθώς δεν επηρεάζει αεροδυναμική και αναρτήσεις και η R.B. Racingετοιμάζεται να παρουσιάσει το δικό της DAS, το οποίο το 2021 απαγορεύεται.

Σίγουρα αντικείμενο συζήτησης στα διάφορα «πηγαδάκια» θα είναι η επιστροφή του Αλόνσο στη Renaultκαι τι θα κάνει ο Ρικιάρντο. Σε ποια ομάδα θα καταλήξει. Λέτε να τον δούμε στη McLaren;

Πάντως στην Αυστρία άρχισαν τα όργανα με τις δηλώσεις από την πλευρά των οδηγών, όπως ο Χάμιλτον να δηλώνει ότι ελπίζει ο Φέτελ να βρει ένα κόκπιτ, με τον Φέτελ να αφήνει υπονοούμενα για την επιστροφή του στη Red Bull, ο Οκόν ότι η εμπειρία του Αλόνσο στη Renault είναι πολύ σημαντική, ο Λεκλέρκ ότι οι επιδόσεις της Ferrariδεν είναι για το βάθρο.

Ο Μπότας είναι αυτός που δεν έχει «ανοίξει» ακόμα το στόμα του…

Για να δούμε λοιπόν πως θα εξελιχθεί ο 2ος γύρος του πρωταθλήματος με τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής 10 Ιουλίου να δίνουν ένα πρώτο μήνυμα.

Να σημειωθεί ότι και αυτό το Γκραν Πρι θα διεξαχθεί χωρίς θεατές, με μάσκες στα πιτς οι άνθρωποι των ομάδων και με όλα τα μέτρα προστασίας σύμφωνα με το πρωτόκολλο.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 10 Ιουλίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας, 70 χρόνια F1: Τα Mercedes 1-2 στα δεύτερα δοκιμαστικά

Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας, 70 χρόνια F1: Τα Mercedes 1-2 στα δεύτερα δοκιμαστικά

Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμαστικών έφερε τις δύο Mercedes στις δύο πρώτες θέσεις με τον Χάμιλτον να σημειώνει τον ταχύτερο γύρο της ημέρας με δεύτερο τον Μπότας. Ετσι τα “black arrow” έδωσαν το μήνυμα ότι είναι και πάλι τα δύο ταχύτερα μονοθέσια στην πίστα...

Διαβάστε Περισσότερα
Aston Martin DB5: Η «γεύση» της σε ουίσκι

Aston Martin DB5: Η «γεύση» της σε ουίσκι

Το έτος 1964 ήταν ορόσημο τόσο για την Aston Martin όσο και για το βρετανικό αποστακτήριο Bowmore. Πριν από 56 χρόνια λοιπόν η Aston Martin DB5 έγινε ένα από τα διασημότερα αυτοκίνητα στον κόσμο, καθώς το όνομα της συνδέθηκε με το μυστικό πράκτορα 007. Την ίδια χρονιά...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας, 70 χρόνια F1: Ο Μπότας στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά

Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας, 70 χρόνια F1: Ο Μπότας στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά

Με αυξημένα μέτρα προστασίας στην πιο γρήγορη στροφή του πρωταθλήματος, την Maggots curve, διεξήχθη η πρώτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμαστικών στην πίστα του Σίλβερστον με τον Μπότας, έχοντας το νέο συμβόλαιο στην τσέπη του, να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο. Όμως ο...

Διαβάστε Περισσότερα