Γκραν Πρι Αυστρίας: Νόμιμη η Mercedes και το DAS

4 Ιουλίου, 2020

Πριν από την έναρξη των τρίτων και τελευταίων ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι της Αυστρίας η FIA ανακοίνωσε ότι το ενεργό σύστημα διεύθυνσης της Mercedes W11 με την ονομασία DAS είναι νόμιμο καθώς δεν επηρεάζει την αεροδυναμική αλλά ούτε και την ανάρτηση του μονοθεσίου.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της RB Aston Martin Κρίστιαν Χόρνερ  κατέθεσε ένσταση σύμφωνα με τα άρθρα 3.8 και 10.2.3 του τεχνικού κανονισμού.
Οι τεχνικόι έφοροι απέρριψαν την ένσταση με το DAS να μην κρίνεται παράνομο για τους λόγους που αναφέραμε πιο πάνω.
Ο Χόρνερ για το DAS δήλωσε ότι είναι ένα πολύ έξυπνο σύστημα αλλά το ερώτημα είναι εαν συμμορφώνεται με τους κανονισμούς σε μια βασικά γκρίζα περιοχή; Προφανώς, θέλουμε μεγαλύτερη σαφήνεια στο τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται συνέχισε ο Χόρνερ για να καταλήξει στο πόσο δίκαιο είναι να χρησιμοποιείται φέτος αφού απαγορεύτηκε το 2021.
Να σημειωθεί ότι το DAS παρουσιάστηκε στις πρώτες επίσημες -χειμερινές- δοκιμές της Βαρκελώνης και μόλις ανακαλύφθηκε  ξεκίνησαν οι διαμάχες .
Ξεκίνησαν δεν ξεκίνησαν οι διαμάχες τα πρώτα αποτελέσματα από την Αυστρία έδειξαν ότι τα Mercedes θα είναι και πάλι άπιαστα.
Για να δούμε στον αγώνα τι θα γίνει.
Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 4 Ιουλίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Formula 1, Αutodromo Enzo & Dinο Ferrari, Imola: H ιταλική πίστα νέο πεδίο δοκιμών

Formula 1, Αutodromo Enzo & Dinο Ferrari, Imola: H ιταλική πίστα νέο πεδίο δοκιμών

Την τιμητική της έχει η Ιταλία στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που μαζί με τη Βρετανία δεν έχουν απουσιάσει καμία χρονιά από καταβολής του θεσμού. Έτσι μετά την πίστα της Μόντσα (ο Ναό της ταχύτητας όπως την έχει χαρακτηρίσει ο Έντσο Φεράρι) και το...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Βρετανίας: Oι αναλύσεις πίσω από τα κλαταρίσματα

Formula 1-Γκραν Πρι Βρετανίας: Oι αναλύσεις πίσω από τα κλαταρίσματα

H Pirelli μετά εις βάθος αναλύσεις για τα κλαταρισμένα ελαστικά των Mπότας (Mercedes) και Σάινθ(McLaren) ανακοίνωσε ότι η βασική αιτία ήταν η εξαιρετικά μεγάλη σε γύρους χρήση του 2ου σετ ελαστικών λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας, που μεταφράζεται σε περίπου 40 γύρους...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας: Άλλος ένας απογοητευτικός αγώνας για τον Φέτελ

Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας: Άλλος ένας απογοητευτικός αγώνας για τον Φέτελ

Όπως δείχνουν τα αποτελέσματα και αν δεν αλλάξει κάτι, ο Φέτελ θα θυμάται για χρόνια την τελευταία του περίοδο στη Ferrari. Είναι τόσο απογοητευτικές οι επιδόσεις του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, που δεν αρμόζουν ούτε στον Φέτελ, αλλά ούτε και στη Ferrari....

Διαβάστε Περισσότερα