Γκραν Πρι Αυστρίας: Η μεγάλη στιγμή έφτασε

1 Ιουλίου, 2020

Για όλα υπάρχει μια αρχή. Οι λόγοι πάντα διαφορετικοί, αλλά αυτό είναι που μένει στην ιστορία, η αρχή.

Έτσι λοιπόν θα μείνει στην ιστορία ότι το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2020 ξεκίνησε στα μέσα της καλοκαιρινής ραστώνης, για πρώτη φορά στην 70χρονη ιστορία του θεσμού. Όπως για πρώτη δεν έχει ανακοινωθεί το πλήρες πρόγραμμα.

Η Αυστρία λοιπόν υποδέχεται το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουλίου του 2020 την πρεμιέρα του φετινού πρωταθλήματος.

Μια πρεμιέρα που δεν έχει καμία σχέση με τις πρεμιέρες που ξέραμε.

Δεν θα υπάρχουν θεατές στις κερκίδες, δεν θα δούμε τις πολύχρωμες σημαίες να κυματίζουν στα ουράνια, δεν θα υπάρξει απονομή με σαμπάνιες, κύπελλα σε ειδική εξέδρα και με θεατές από κάτω να πανηγυρίζουν.

Στα πιτς θα υπάρχει συγκεκριμένος κόσμος ενώ η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική.

Βρισκόμαστε λοιπόν σε ένα καινούργιο περιβάλλον με πρώτη «δοκιμή» στην πίστα της Αυστρίας. Την πατρίδα μεγάλων οδηγών όπως του Γιόχεν Ριντ (ο πρώτος παγκόσμιος πρωταθλητής που στέφθηκε μετά τον θάνατό του), ο Νίκι Λάουντα, ο Γκέραντ Μπέργκερ, ενώ με τα χρώματα της Αυστρίας έχουν τρέξει ο Αλεξ Βουρτς ο Ρόλαντ Ρατσεμπέργκερ, και ο ισχυρός άνδρας της Red Bull Racing Χέλμουτ Μάρκο.

Η σχέση της Αυστρίας με τη Formula 1 ξεκινάει το 1963 με τον ΤζάκΜπράμπαμ (Brabham-Climax) να κερδίζει τον πρώτο Γκραν Πρι στην πίστα του Ζελτβεγκ. Όμως το 1964 προσμέτρησε στο πρωτάθλημα με νικητή τον Μπαντίνι με Ferrari.

Από το 1970 ο θίασος δίνει τις επίσημες παραστάσεις στην πίστα Οστεράισρινγκ μέχρι το 1987 με νικητή τον Μάνσελ με Williams.

To 1997 επανήλθε ως Α1 Ρινγκ, και παρέμεινε μέχρι το 2003 με νικητή τον Σουμάχερ με Ferrari.

Το 2014 επέστρεψε και πάλι με τον Μαξ Φερστάπεν (R. B. Aston Martin) να κατακτά τη νίκη στα δύο τελευταία Γκραν Πρι, 2018,2019.

Από τους εν ενεργεία οδηγούς ο Χάμιλτον κέρδισε το 2016 και ο Μπότας το 2017.

Το μήκος της πίστας είναι 4.318 χλμ. και οι οδηγοί θα καλύψουν 306.452 χλμ. που αντιστοιχούν σε 71 γύρους.

Το ρεκόρ γύρου το κατέχει ο ΚίμιΡαϊκόνεν από το 2018 με χρόνο 1:06.957.

Η Pirelli έχει στη διάθεση των οδηγών τις γόμες P Zero με άσπρα χαρακτηριστικά-σκληρή(C2), με κίτρινα –μέση γόμα (C3) και μαλακή με κόκκινα (C4), όπου το “C” υπογραμμίζει τη σκληρότητα της κάθε γόμας από το 1 έως το 5.

Να θυμηθούμε ότι είναι η τελευταία χρονιά του Φέτελ με τη Ferrari, τον αντικαθιστά ο Σάινθ από το 2021, η R.B. με τα logoτης Aston Martin καθώς από το 2021 η Racing Point μετονομάζεται σε Aston Martin, η Mercedes θα έχει σε μαύρο χρώμα τα μονοθέσια της δίνοντας ένα μήνυμα στο ρατσισμό ενώ ενδιαφέρον θα έχει το πώς θα «κινηθεί» στην πίστα η Williams που δεν θα έχει το Rokit ως χορηγό αντιμετωπίζοντας έτσι ακόμα περισσότερα οικονομικά προβλήματα.

Την Παρασκευή 3 Ιουλίου ανοίγει λοιπόν η αυλαία με την  πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 1 Ιουλίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας: Άλλος ένας απογοητευτικός αγώνας για τον Φέτελ

Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας: Άλλος ένας απογοητευτικός αγώνας για τον Φέτελ

Όπως δείχνουν τα αποτελέσματα και αν δεν αλλάξει κάτι, ο Φέτελ θα θυμάται για χρόνια την τελευταία του περίοδο στη Ferrari. Είναι τόσο απογοητευτικές οι επιδόσεις του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, που δεν αρμόζουν ούτε στον Φέτελ, αλλά ούτε και στη Ferrari....

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Βρετανίας: Τι δήλωσε ο Ίζολα για τα κλαταρισμένα ελαστικά των Μπότας και Σάινθ

Formula 1-Γκραν Πρι Βρετανίας: Τι δήλωσε ο Ίζολα για τα κλαταρισμένα ελαστικά των Μπότας και Σάινθ

Το απρόβλεπτο είναι αυτό που κάνει το παιχνίδι των αγώνων συναρπαστικό. Για μια ακόμα φορά έγινε αντιληπτό ότι κανένας αγώνας δεν τελειώνει πριν εμφανιστεί η καρό σημαία. Και στους τελευταίους γύρους του Βρετανικού Γκραν Πρι πήγαν όλα να ανατραπούν με τα κλαταρισμένα...

Διαβάστε Περισσότερα
Cupra: Για πρώτη φορά όλα τα μοντέλα της συγκεντρωμένα (video)

Cupra: Για πρώτη φορά όλα τα μοντέλα της συγκεντρωμένα (video)

Από το 2018 η Cupra είναι μια αυτόνομη εταιρεία της Seat, ενώ επικεντρώνεται στα μοντέλα επιδόσεων. Μετά από δυο χρόνια ύπαρξης η Cupra διαθέτει πλέον μια πλήρη γκάμα μοντέλων, ενώ για πρώτη φορά μέσα από το παρακάτω video θα τα δείτε όλα μαζί συγκεντρωμένα. Ο λόγος...

Διαβάστε Περισσότερα