Γκραν Πρι Αυστρίας: Αεροδυναμικές επεμβάσεις στη Ferrari SF 1000

10 Ιουλίου, 2020

Η εβδομάδα που μεσολάβησε για τη Ferrari από τον πρεμιέρα του πρωταθλήματος (5 Ιουλίου) μέχρι το 2ο ραντεβού στην ίδια πίστα στην Αυστρία (10 Ιουλίου οι ελεύθερες δοκιμές, 11 οι κατατακτήριες,  12 Ιουλίου ο αγώνας) ήταν βδομάδα ταχύτητας για την Scuderia Ferrari.

H αρνητική απόδοση στην πρεμιέρα απαιτούσε επιτάχυνση των αναπτυξιακών εργασιών του μονοθεσίου, που αρχικά είχαν προγραμματιστεί για το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας.

Το βασικό πρόβλημα που προέκυψε στην Αυστρία ήταν η τελική ταχύτητα.

Έτσι στην Αυστρία η SF100 θα εμφανιστεί με νέο ρύγχος, ώστε να αυξηθεί η τελική ταχύτητα, χωρίς όμως να επηρεάζει σε θερμοκρασία τον κινητήρα.

Το πώς θα επηρεάσει την επίδοση της SF1000θα γίνει αντιληπτό από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής 10 Ιουλίου.

Και στο «τρέξιμο» αυτό των μηχανικών της Ferrari, έρχονται κάτι δηλώσεις του Λεκλέρκ που βάζουν κατά κάποιον τρόπο τα πράγματα στη θέση τους τονίζοντας ότι τα Mercedesκαι τα R.B. AstonMartinείναι πολύ γρήγορα στην Αυστρία, και με αυτές τις επιδόσεις η SF1000 δεν «βλέπει» βάθρο.

Για να συνεχίσει ο Μονεγάσκος σχολιάζοντας ότι η ομάδα εργάζεται για να καλυτερεύσει την απόδοση του μονοθεσίου, και είναι πεπεισμένος ότι οι αλλαγές θα φανούν στην πίστα.

Δείτε και το video με Φέτελ και Λεκλέρκ.

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 10 Ιουλίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Formula 1, Αutodromo Enzo & Dinο Ferrari, Imola: H ιταλική πίστα νέο πεδίο δοκιμών

Formula 1, Αutodromo Enzo & Dinο Ferrari, Imola: H ιταλική πίστα νέο πεδίο δοκιμών

Την τιμητική της έχει η Ιταλία στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που μαζί με τη Βρετανία δεν έχουν απουσιάσει καμία χρονιά από καταβολής του θεσμού. Έτσι μετά την πίστα της Μόντσα (ο Ναό της ταχύτητας όπως την έχει χαρακτηρίσει ο Έντσο Φεράρι) και το...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Βρετανίας: Oι αναλύσεις πίσω από τα κλαταρίσματα

Formula 1-Γκραν Πρι Βρετανίας: Oι αναλύσεις πίσω από τα κλαταρίσματα

H Pirelli μετά εις βάθος αναλύσεις για τα κλαταρισμένα ελαστικά των Mπότας (Mercedes) και Σάινθ(McLaren) ανακοίνωσε ότι η βασική αιτία ήταν η εξαιρετικά μεγάλη σε γύρους χρήση του 2ου σετ ελαστικών λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας, που μεταφράζεται σε περίπου 40 γύρους...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας: Άλλος ένας απογοητευτικός αγώνας για τον Φέτελ

Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας: Άλλος ένας απογοητευτικός αγώνας για τον Φέτελ

Όπως δείχνουν τα αποτελέσματα και αν δεν αλλάξει κάτι, ο Φέτελ θα θυμάται για χρόνια την τελευταία του περίοδο στη Ferrari. Είναι τόσο απογοητευτικές οι επιδόσεις του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, που δεν αρμόζουν ούτε στον Φέτελ, αλλά ούτε και στη Ferrari....

Διαβάστε Περισσότερα