Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πορτογαλίας : Αγώνας με διαφορές χρόνων για πολλές σκέψεις

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Πρώτος χωμάτινος αγώνας επί ευρωπαϊκού εδάφους στην Πορτογαλία και οι χρόνοι των Ειδικών Διαδρομών από τα εργοστασιακά πληρώματα, αποτελούν ένα πεδίο με πολλά ερωτηματικά.

Βρισκόμαστε στα μισά περίπου του δεύτερου σκέλους, έχοντας διεξαχθεί τρείς από τις οκτώ Ειδικές Διαδρομές.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Λάτβαλα με το Toyota Yaris WRC (φωτογραφία) με 0.5 διαφορά του δευτ. από τον δεύτερο Μικ (Citroen C3 WRC) και +1.2 από τον τρίτο Τάνακ (Ford Fiesta WRC).

Όμως το θέμα δεν είναι οι διαφορές στη γενική κατάταξη, αλλά οι χρόνοι στις Ειδικές Διαδρομές.

Δηλαδή είναι τρομερό να βλέπεις ότι σε μια Ειδική Διαδρομή, χωμάτινη, μήκους 26.70 χλμ. οι διαφορές των τριών πρώτων να είναι στα 1.2 δευτ. ή στη μεγαλύτερη των 27.46 χλμ. ο πρώτος (Μικ) με τον δεύτερο (Τάνακ) και τον τρίτο (Μπριν) να έχουν τον ίδιο χρόνο, ο τέταρτος (Οζιέ) να ακολουθεί +1.2 δευτ. και ο πέμπτος (Νεβίλ) +5 δευτ.

Και μάλιστα από 5 οδηγούς με διαφορετικό οδηγικό στυλ.

400 άλογα έχουν στο δεξί πεντάλ, οι μαχητές των Ειδικών Διαδρομών και ίσως περισσότερα, αλλά είναι εντυπωσιακή αυτή η μηδενική σχεδόν διαφορά στις Ειδικές Διαδρομές, που σημαίνει ότι τα οδηγούν στο όριο και πέρα από αυτό. Αλλιώς δεν εξηγείται…

Δεν το έχουμε ξαναζήσει αυτό, και το ζούμε φέτος με των καινούργιων προδιαγραφών αυτοκίνητα έχοντας κορυφώσει το ενδιαφέρον.

Μη ξεχνάμε ότι η νίκη στον προηγούμενο αγώνα, στην Αργεντινή η πρώτη θέση στο βάθρο παίχτηκε στην τελευταία Ειδική διαδρομή με διαφορά 0.7 του δευτ.

Πόση διαφορά δηλαδή; Ανύπαρκτη στην καθημερινότητα.

Και όμως είναι τόσο μεγάλη για να βγάλει νικητή.

Για αυτό οι αγώνες είναι τόσο ωραίοι.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Peugeot

Το ταλέντο της στη σχεδίαση η Peugeot το έχει αποδείξει μέσα από τα μοντέλα της, έτσι λοιπόν με σιγουριά βάζει την υπογραφή της και σε τραμ.

Porsche Driving Experience

Όσο ζεις μαθαίνεις και όσο οδηγείς βελτιώνεσαι, ειδικά αν σου κάνει η Porsche ιδιαίτερα μαθήματα μέσα στην πίστα.

Το πρόγραμμα “Porsche Driving Experience ” απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν να εξελίξουν τις ικανότητες τους και να ανέβουν επίπεδο.

Bentley Continental 24

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Bentley θα συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ με τρεις Continental GT3, οι οποίες έδωσαν έμπνευση για τη δημιουργία της Continental 24.

GTi

Τα καρτ-ποστάλ δείχνουν ειδυλλιακά τοπία με αλπικά σκηνικά ή ήσυχα χωριά που «κρέμονται» κατά μήκος των ακτών της αυστριακής λίμνης Wörth ή στο Wörthersee όπως είναι περισσότερο γνωστή στα γερμανικά.

Nissan Micra

Προς τα κάτω διευρύνει τη γκάμα κινητήρων του νέου Micra η Nissan, με το «χιλιάρη» βενζίνης των 71 ίππων.

Ράλι Ακρόπολις-73 συνολικά οι συμμετοχές

Οι αντιπαραθέσεις στα social media κορυφώνονται για την ονομασία του εθνικού μας αγώνα που εξακολουθεί να φέρει την ονομασία Ράλι Ακρόπολις, παρά το γεγονός ότι δεν έχει καμία σχέση με την Ακρόπολη. 

Γκραν Πρι Μονακό-28 Μαΐου

Ότι και να γράψεις για το Γκραν Πρι του Μονακό είναι λίγο. Δεν είναι μόνο η ιστορία που έχει, καθώς ο πρώτος αγώνας διοργανώθηκε το 1929, (το 1950 στη Formula 1) και από τότε μέχρι σήμερα διεξάγεται στους ίδιους δρόμους.

Μille Miglia

Έτσι είχε χαρακτηρίσει ο Έντσο Φεράρι τον ιταλικό αγώνα “Mille Miglia”.

Volkswagen Golf GTI

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι μαθητευόμενοι της Volkswagen, δημιούργησαν ένα ξεχωριστό Golf GTI, το οποίο θα παρουσιάσουν αύριο στη «Συνάντηση GTI» στο Wörthersee της Αυστρίας.

Ράλι Σαρδηνίας

Αυτή μάλιστα, είναι είδηση πρώτου μεγέθους. Η Citroen Racing στο ράλι Σαρδηνίας (8-11) Ιουνίου θα έχει στις τάξεις τον Αντρέας Μίκελσεν.

Δίπλα του ο Αντερς Γιέγκερ που θα οδηγήσουν το Citroen C3 WRC με τον αριθμό 9.