Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πορτογαλίας : Αγώνας με διαφορές χρόνων για πολλές σκέψεις

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Πρώτος χωμάτινος αγώνας επί ευρωπαϊκού εδάφους στην Πορτογαλία και οι χρόνοι των Ειδικών Διαδρομών από τα εργοστασιακά πληρώματα, αποτελούν ένα πεδίο με πολλά ερωτηματικά.

Βρισκόμαστε στα μισά περίπου του δεύτερου σκέλους, έχοντας διεξαχθεί τρείς από τις οκτώ Ειδικές Διαδρομές.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Λάτβαλα με το Toyota Yaris WRC (φωτογραφία) με 0.5 διαφορά του δευτ. από τον δεύτερο Μικ (Citroen C3 WRC) και +1.2 από τον τρίτο Τάνακ (Ford Fiesta WRC).

Όμως το θέμα δεν είναι οι διαφορές στη γενική κατάταξη, αλλά οι χρόνοι στις Ειδικές Διαδρομές.

Δηλαδή είναι τρομερό να βλέπεις ότι σε μια Ειδική Διαδρομή, χωμάτινη, μήκους 26.70 χλμ. οι διαφορές των τριών πρώτων να είναι στα 1.2 δευτ. ή στη μεγαλύτερη των 27.46 χλμ. ο πρώτος (Μικ) με τον δεύτερο (Τάνακ) και τον τρίτο (Μπριν) να έχουν τον ίδιο χρόνο, ο τέταρτος (Οζιέ) να ακολουθεί +1.2 δευτ. και ο πέμπτος (Νεβίλ) +5 δευτ.

Και μάλιστα από 5 οδηγούς με διαφορετικό οδηγικό στυλ.

400 άλογα έχουν στο δεξί πεντάλ, οι μαχητές των Ειδικών Διαδρομών και ίσως περισσότερα, αλλά είναι εντυπωσιακή αυτή η μηδενική σχεδόν διαφορά στις Ειδικές Διαδρομές, που σημαίνει ότι τα οδηγούν στο όριο και πέρα από αυτό. Αλλιώς δεν εξηγείται…

Δεν το έχουμε ξαναζήσει αυτό, και το ζούμε φέτος με των καινούργιων προδιαγραφών αυτοκίνητα έχοντας κορυφώσει το ενδιαφέρον.

Μη ξεχνάμε ότι η νίκη στον προηγούμενο αγώνα, στην Αργεντινή η πρώτη θέση στο βάθρο παίχτηκε στην τελευταία Ειδική διαδρομή με διαφορά 0.7 του δευτ.

Πόση διαφορά δηλαδή; Ανύπαρκτη στην καθημερινότητα.

Και όμως είναι τόσο μεγάλη για να βγάλει νικητή.

Για αυτό οι αγώνες είναι τόσο ωραίοι.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Toyota

Η Toyota και η Panasonic ανακοίνωσαν ότι συμφώνησαν να "αρχίσουν να μελετούν τη βιωσιμότητα" μιας συνεργασίας στον τομέα της κατασκευής μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Κίνα

Ακριβώς εκεί που νομίζαμε ότι η ιδέα ενός μηχανήματος αυτόματης πώλησης αυτοκινήτων είναι αρκετά παράξενη από μόνη της και δεν μπορεί να γίνει πιο παράξενη, ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου, Alibaba, μας παρουσιάζει τη μορφή αυτών των μηχανημάτων τα οποία θα θυμίζουν γάτα και θα ξεκινήσ

EuroNCAP

Εκτός από νεανικό χαρακτήρα και αντισυμβατική σχεδίαση το νέο Hyundai Kona έχει και ασφάλεια πέντε αστέρων, σύμφωνα πάντα με τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP.

Hyundai i30 N

Σε έναν κόσμο όπου οι αυτοκινητοβιομηχανίες κυνηγούν ολοένα και μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις για τις γρήγορες εκδόσεις των μοντέλων τους, το Hyundai i30 N είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτο.

McLaren F1

Η κατοχή ενός αυτοκινήτου όπως η McLaren F1 περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από το αρχικό υψηλό κόστος για την αγορά της. Όπως ισχυρίζεται ο πρώην ιδιοκτήτης μιας F1, τα κόστη συντήρησης είναι πραγματικά εξωπραγματικά.

Volvo

Η Volvo ισχυρίζεται ότι έχει βρει τη λύση για να εξαλείψει το turbo lag με ένα νέο σύστημα που ονομάζεται PowerPulse και εκτός του ότι είναι απίστευτα έξυπνο, είναι ταυτόχρονα και πολύ απλό.

Audi

Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Ρούπερτ Στάντλερ αποκάλυψε ότι η εταιρεία εγκατέλειψε τα σχέδιά της να πουλήσει την Ducati.

AutoBest - Best by car of Europe 2018

Η νέα εποχή της Citroen όπως μας ενημέρωσε εκείνο το πρωινό  στο Βελιζί (στην έδρα της PSA στο Παρίσι) η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Λίντα Τζάκσον, ξεκινάει με ένα σημαντικό βραβείο.

i-smailos connected

Μέχρι το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου, θα έχει ξεκινήσει να λειτουργεί μια καινούργια επαναστατική  εφαρμογή που θα αφορά αποκλειστικά τους κατόχους αυτοκινήτων Mercedes και Smart.

EuroNCAP

Δυναμικό όχι μόνο την άσφαλτο, αλλά και στην ασφάλεια αποδειχτηκε το νέο Kia Stinger, σύμφωνα με το επίσημο πόρισμα του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP, o οποίος του απέδωσε πέντε αστέρια.