Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πορτογαλίας : Αγώνας με διαφορές χρόνων για πολλές σκέψεις

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Πρώτος χωμάτινος αγώνας επί ευρωπαϊκού εδάφους στην Πορτογαλία και οι χρόνοι των Ειδικών Διαδρομών από τα εργοστασιακά πληρώματα, αποτελούν ένα πεδίο με πολλά ερωτηματικά.

Βρισκόμαστε στα μισά περίπου του δεύτερου σκέλους, έχοντας διεξαχθεί τρείς από τις οκτώ Ειδικές Διαδρομές.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Λάτβαλα με το Toyota Yaris WRC (φωτογραφία) με 0.5 διαφορά του δευτ. από τον δεύτερο Μικ (Citroen C3 WRC) και +1.2 από τον τρίτο Τάνακ (Ford Fiesta WRC).

Όμως το θέμα δεν είναι οι διαφορές στη γενική κατάταξη, αλλά οι χρόνοι στις Ειδικές Διαδρομές.

Δηλαδή είναι τρομερό να βλέπεις ότι σε μια Ειδική Διαδρομή, χωμάτινη, μήκους 26.70 χλμ. οι διαφορές των τριών πρώτων να είναι στα 1.2 δευτ. ή στη μεγαλύτερη των 27.46 χλμ. ο πρώτος (Μικ) με τον δεύτερο (Τάνακ) και τον τρίτο (Μπριν) να έχουν τον ίδιο χρόνο, ο τέταρτος (Οζιέ) να ακολουθεί +1.2 δευτ. και ο πέμπτος (Νεβίλ) +5 δευτ.

Και μάλιστα από 5 οδηγούς με διαφορετικό οδηγικό στυλ.

400 άλογα έχουν στο δεξί πεντάλ, οι μαχητές των Ειδικών Διαδρομών και ίσως περισσότερα, αλλά είναι εντυπωσιακή αυτή η μηδενική σχεδόν διαφορά στις Ειδικές Διαδρομές, που σημαίνει ότι τα οδηγούν στο όριο και πέρα από αυτό. Αλλιώς δεν εξηγείται…

Δεν το έχουμε ξαναζήσει αυτό, και το ζούμε φέτος με των καινούργιων προδιαγραφών αυτοκίνητα έχοντας κορυφώσει το ενδιαφέρον.

Μη ξεχνάμε ότι η νίκη στον προηγούμενο αγώνα, στην Αργεντινή η πρώτη θέση στο βάθρο παίχτηκε στην τελευταία Ειδική διαδρομή με διαφορά 0.7 του δευτ.

Πόση διαφορά δηλαδή; Ανύπαρκτη στην καθημερινότητα.

Και όμως είναι τόσο μεγάλη για να βγάλει νικητή.

Για αυτό οι αγώνες είναι τόσο ωραίοι.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.