Είστε εδώ

WRC

Ράλι Ισπανίας - 2ο σκέλος : Μικ και Citroen C3 WRC οδηγούν την κούρσα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Αλλαγή σκηνικού στο ράλι Ισπανίας, όπου από τις χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του πρώτου σκέλους ο αγώνας γύρισε σελίδα.

Tα αυτοκίνητα άλλαξαν αναρτήσεις και ελαστικά και το λόγο πήραν οι ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές και ένας Μικ που ακούγοντας από τον Ναγκλ το τραγούδι του συνοδηγού έφεραν το Citroen C3 WRC στην πρώτη θέση στο τέλος του πρώτου σκέλους. 

Όμως ο αγώνας για να ολοκληρωθεί έχει πολύ δρόμο ακόμα, 6 Ειδικές Διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 74,26 χλμ. με την power stage, που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 πρώτους, 14,50 χλμ. 

Αναμένεται λοιπόν να περάσει πολύ δύσκολα ο Μικ καθώς ο Οζιέ με τον Ινγκρασιά και το Ford Fiesta WRC βρίσκονται στη δεύτερη θέση, 13 δευτ. πίσω ενώ το άλλο εργοστασιακό Ford Fiesta WRC με τους Τάνακ-Γιαρβόεγια 1,5 δευτ. πίσω από τους ομόσταυλού τους και 14,5 από τον Μικ.

Τι θα κάνει λοιπόν ο Οζιέ; Θα επιτεθεί μήπως και διεκδικήσει τη νίκη τη στιγμή που ο Μικ δηλώνει ότι «η θέση μας λαμβάνει άλλη διάσταση, αν σκεφτούμε ότι η ομάδα δεν είχε κάνει καθόλου δοκιμές επι ασφάλτινης επιφάνειας πριν από τον αγώνα» ή θα διατηρήσει τη 2η θέση στοχεύοντας τους βαθμούς της power stage που θα τον φέρει ακόμα πιο κοντά στον 5ο τίτλο, υπολογίζοντας ότι ο Τάνακ θα «σεβαστεί» και δεν θα επιτεθεί…. 

Φυσικά θα πρέπει να υπολογίσουμε και τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC, που βρίσκεται 53,2 δευτ. πίσω από την κορυφή έχοντας αντιμετωπίσει προβλήματα με τα υδραυλικά, ενώ χρεώθηκαν και 30’’ λόγω καθυστερημένης άφιξης σε κάποιο κοντρόλ χρόνου. 

Με διαφορά 17 βαθμών ήρθαν στην Ισπανία Οζιέ-Νεβιλ. Με τι διαφορά θα φύγουν οι δυό τους από την Ισπανία; 

Όσο για τους Μίκελσεν-Γιέγκερ που προηγούντο στο 1ο σκέλος, το χωμάτινο, στον πρώτο αγώνα με το Hyundai i20 WRC, χτύπησαν σε μια πέτρα, την ίδια που χτύπησαν οι Σόρδο-Μαρτί με το άλλο Hyundai i20 WRC και εγκατέλειψαν από σπασμένη ανάρτηση. Δύο Hyundai i20 WRC εκτός στο ίδιο σημείο. Ο Μίκελσεν όμως θα εκκινήσει στο τρίτο και τελευταίο σκέλος κάνοντας χρήση του κανονισμού rally2 για απόκτηση εμπειριών σε ασφάλτινες δοκιμές, κάτι που θεωρείται ότι θα κάνει και ο Σόρδο.

Στο WRC2 oι Καμιλί-Βίγιας με το Ford Fiesta R5 προηγούνται.          

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.