Είστε εδώ

WRC

Ράλι Ιαπωνίας : Επιστρέφει το 2019 στο καλεντάρι

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μετά από 8 χρόνια η Ιαπωνία επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι. Έτσι το 2019 η Ιαπωνία θα φιγουράρει στο WRC, με την επίσημη ανακοίνωση για την επιστροφή του ράλι Ιαπωνίας στο WRC έγινε κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου στο Τόκιο. Η Ιαπωνία φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα του WRC το 2004 με νικητές τους Σόλμπεργκ-Μιλς με Subaru Impreza. 

Από το 2004 έως και το 2010 το ράλι Ιαπωνίας ήταν στο πρόγραμμα με εξαίρεση τον αγώνα του 2009 που δεν διοργανώθηκε. Το πλήρωμα που ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου το 2010 ήταν οι Οζιέ-Ινγκρασιά με Citroen C4 WRC. 

Το 2019 αναμένεται να δούμε στο καλεντάρι και την Κροατία. Η Κροατία είχε δηλώσει υποψηφιότητα και για το 2018, όπως και η Τουρκία.  Της Τουρκίας ο φάκελος ήταν πληρέστατος και βρίσκεται στο πρόγραμμα του 2018, ενώ από τον αντίστοιχο της Κροατίας υπήρχαν ορισμένες ελλείψεις… 

Εάν η Κροατία συμπεριληφθεί τελικά στο πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι 2019, θα είναι η πρώτη φορά που η Κροατία θα φιγουράρει σε τόσο κορυφαίο θεσμό.

Eίπαμε όλα αλλάζουν, όλοι διεκδικούν…

Σχετικά άρθρα

Tα μονοθέσια αποκαλύπτονται…

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 αρχίζει στις 25 Φεβρουαρίου, καθώς είναι η πρώτη μέρα των επίσημων δοκιμών όλων των ομάδων στην πίστα τη Βαρκελώνης, εν όψει της νέας χρονιάς.

BMW

Η BMW τον Σεπτέμβριο του 2017 παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης για πρώτη φορά το πρωτότυπο BMW Concept X7 iPerformance. Από τότε το έχει παρουσιάσει και σε άλλες εκθέσεις όπως στου Λος Άντζελες τον Δεκέμβριο και επρόκειτο να υπάρχει και στην έκθεση του Ντιτρόιτ.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Για 5ο συνεχή χρόνο η Hyundai Motorsport συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι με στόχο την κατάκτηση των τίτλων, σε μια χρονιά όπου μαζί με τους τρείς επιπλέον κατασκευαστές (Ford, Citroen, Toyota) έχουν τον ίδιο ακριβώς στόχο.

McLaren

Κάθε χρόνο στην πίστα Laguna Seca γίνεται ο αγώνας Rolex Monterey Motorsports Reunion στον οποίο συμμετέχουν ιστορικά αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας και εποχής.

Ιστορικό Λε Μαν 2018

Το Le Mans classic είναι ένα από τα μεγαλύτερα αγωνιστικά ραντεβού για τα ιστορικά αυτοκίνητα.

Είναι προγραμματισμένο για τις 6-7-8 Ιουλίου όπου τα 500 αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν έχουν «τρέξει» στις 24ώρες μεταξύ 1923-1981 και θα χωριστούν σε 6 κατηγορίες.

Lexus

Το LFA ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Lexus αλλά η παραγωγή του έχει σταματήσει από το 2012. Από τότε, η εταιρεία δέχεται πολλά αιτήματα τόσο από αντιπροσώπους της όσο και από πελάτες για να βγάλει ένα μοντέλο που να αποτελεί διάδοχο του LFA.

SEAT

Κοιτώντας ένα μοντέλο της SEAT αξίζει να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στο χρώμα του αμαξώματος του, καθώς η κάθε απόχρωση περνάει από μια πολύπλοκη διαδικασία.

Mercedes

Συνεχώς ακούμε από τις εταιρείες ανακοινώσεις για ολοένα και περισσότερα συστήματα αυτόνομης οδήγησης στα αυτοκίνητα όμως κανένα μοντέλο δεν έχει ξεπεράσει το δεύτερο επίπεδο αυτονομίας από τα συνολικά πέντε.

Nτακάρ 2018

Με το Νο 355 στο Ssang Yong Tivoli συμμετέχουν στον πιο γνωστό μαραθώνιο του κόσμου οι Φουέρτες-Βαγιέχο.

Crossovers

Η Datsun είναι μια εταιρεία η οποία στην Ελλάδα είναι γνωστή σχεδόν αποκλειστικά για τα pick-up της και κάποια επιβατικά που έβγαζε πριν από αρκετά χρόνια σε συνεργασία με τη Nissan στην οποία ανήκει.