Είστε εδώ

Test Drive

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS AllGrip : Με αέρα ανανέωσης

του Κώστα Χαριάτη

Τρία χρόνια μετά την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του SX-4, η Suzuki προχώρησε στην απαραίτητη, κυρίως αισθητικής φύσεως, ανανέωση.

Η αισθητική ανανέωση είναι έντονη στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου, με τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, ενώ πίσω διαφοροποιείται από το απερχόμενο μοντέλο, έχοντας νέας σχεδίασης προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα. Το όλο αποτέλεσμα πάντως χρειάζεται χρόνο «προσαρμογής» στην αισθητική, καθώς αρχικά μας μπέρδεψε θυμίζοντας αρκετά μοντέλα κορεάτικης κατασκευαστή.

Περνώντας στο εσωτερικό, η συνολική εικόνα δείχνει την προσπάθεια των ανθρώπων της ιαπωνικής φίρμας να βελτιώσουν την ποιότητα κατασκευής. Παράλληλα έχει αναβαθμιστεί το επίπεδο εξοπλισμού, με επίκεντρο την οθόνη αφής του συστήματος infotainment. Στις πλούσιες εκδόσεις, όπως αυτή των φωτογραφιών, η οθόνη των 7 ιντσών συνδυάζεται με ηχοσύστημα MP3/Bluetooth, σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας. Επίσης, στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται πλέον το ενεργό cruise control με περιοριστή ταχύτητας και το Radar Brake Support, που σε περίπτωση ενδεχόμενης σύγκρουσης ειδοποιεί τον οδηγό αυξάνοντας τη δύναμη πέδησης ή φρενάροντας αυτόματα το αυτοκίνητο.

Χάρη στην καλή διαρρύθμιση, στην καμπίνα του SX4 S-Cross μπορούν να φιλοξενηθούν τέσσερις επιβάτες. Στα υπέρ του προσθέστε το ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων, το οποίο είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας, με τη μέγιστη χωρητικότητά του να φτάνει τα 1.269 λίτρα.

Στο χώρο του κινητήρα συναντάμε τον γνωστό από το παρελθόν 4κύλινδρo πετρελαιοκινητήρα DDiS των 1,6 λίτρων, που αποδίδει 120 ίππους, με τη ροπή του να διαμορφώνεται στα 320 Νm. Παρά το μικρό ωφέλιμο φάσμα περιστροφής του, ο κινητήρας παράγει αυξημένα επίπεδα θορύβου, κυρίως στον αυτοκινητόδρομο, αν και το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων σώζει ελαφρώς την κατάσταση, χάρη στη μακριά κλιμάκωση της 6ης σχέσης, που συν τοις άλλοις εξασφαλίζει χαμηλή μέση κατανάλωση, η οποία δε ξεπέρασε τα 6,9 λίτρα/100 χλμ. Να σημειώσουμε ότι οι εκπομπές ρύπων CO2 βρίσκονται στα 114 γρ./χλμ. με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να βρίσκεται στα 13,0 δευτ. και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα.

Στο δρόμο, το ανανεωμένο SX4 S-Cross είναι ένα φιλικό αυτοκίνητο με ήπιες αντιδράσεις και χωρίς υπερβολικές τάσεις. Η ανάρτησή του είναι ρυθμισμένη με κύριο στόχο την άνεση των επιβατών, ενώ η απόκριση του τιμονιού και του επολογέα ικανοποιεί, ως προς την αίσθηση που αφήνει. Ο “εκτός δρόμου” χαρακτήρας του S-Cross περιορίζεται λόγω κυρίως της μικρής απόστασης από το έδαφος (18 εκατοστά) και τα ασφάλτινα ελαστικά. Παρά ταύτα η έξυπνη τετρακίνηση AllGrip, με τον πολύδισκο ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη, μπορεί εκεί που οι συνθήκες το επιτρέπουν, να ανταποκριθεί και οι διαδρομές να συνεχιστούν. Κατά βάση, το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο και μέσω του περιστροφικού διακόπτη, ο οδηγός επιλέγει την ανάλογη ρύθμιση: Auto, Sport, Snow & Mud και Lock.

Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι το ανανεωμένο μοντέλο της Suzuki αποτελεί μια πρόταση που απευθύνεται κυρίως σε όσους θέλουν να προχωρούν σε διαδρομές πέραν της ασφάλτου.

Η τιμή του ανανεωμένου Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS AllGrip ξεκινά από τα 25.460 ευρώ για την έκδοση GL+, ενώ για την πλουσιότερη σε εξοπλισμό GLX υπολογίστε επιπλέον 1.370 ευρώ (26.860 ευρώ).

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Peugeot

Το ταλέντο της στη σχεδίαση η Peugeot το έχει αποδείξει μέσα από τα μοντέλα της, έτσι λοιπόν με σιγουριά βάζει την υπογραφή της και σε τραμ.

Porsche Driving Experience

Όσο ζεις μαθαίνεις και όσο οδηγείς βελτιώνεσαι, ειδικά αν σου κάνει η Porsche ιδιαίτερα μαθήματα μέσα στην πίστα.

Το πρόγραμμα “Porsche Driving Experience ” απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν να εξελίξουν τις ικανότητες τους και να ανέβουν επίπεδο.

Bentley Continental 24

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Bentley θα συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ με τρεις Continental GT3, οι οποίες έδωσαν έμπνευση για τη δημιουργία της Continental 24.

GTi

Τα καρτ-ποστάλ δείχνουν ειδυλλιακά τοπία με αλπικά σκηνικά ή ήσυχα χωριά που «κρέμονται» κατά μήκος των ακτών της αυστριακής λίμνης Wörth ή στο Wörthersee όπως είναι περισσότερο γνωστή στα γερμανικά.

Nissan Micra

Προς τα κάτω διευρύνει τη γκάμα κινητήρων του νέου Micra η Nissan, με το «χιλιάρη» βενζίνης των 71 ίππων.

Ράλι Ακρόπολις-73 συνολικά οι συμμετοχές

Οι αντιπαραθέσεις στα social media κορυφώνονται για την ονομασία του εθνικού μας αγώνα που εξακολουθεί να φέρει την ονομασία Ράλι Ακρόπολις, παρά το γεγονός ότι δεν έχει καμία σχέση με την Ακρόπολη. 

Γκραν Πρι Μονακό-28 Μαΐου

Ότι και να γράψεις για το Γκραν Πρι του Μονακό είναι λίγο. Δεν είναι μόνο η ιστορία που έχει, καθώς ο πρώτος αγώνας διοργανώθηκε το 1929, (το 1950 στη Formula 1) και από τότε μέχρι σήμερα διεξάγεται στους ίδιους δρόμους.

Μille Miglia

Έτσι είχε χαρακτηρίσει ο Έντσο Φεράρι τον ιταλικό αγώνα “Mille Miglia”.

Volkswagen Golf GTI

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι μαθητευόμενοι της Volkswagen, δημιούργησαν ένα ξεχωριστό Golf GTI, το οποίο θα παρουσιάσουν αύριο στη «Συνάντηση GTI» στο Wörthersee της Αυστρίας.

Ράλι Σαρδηνίας

Αυτή μάλιστα, είναι είδηση πρώτου μεγέθους. Η Citroen Racing στο ράλι Σαρδηνίας (8-11) Ιουνίου θα έχει στις τάξεις τον Αντρέας Μίκελσεν.

Δίπλα του ο Αντερς Γιέγκερ που θα οδηγήσουν το Citroen C3 WRC με τον αριθμό 9.