Είστε εδώ

Test Drive

Suzuki Ignis 1.2 DualJet AllGrip : Ο μικρός εξερευνητής

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η Suzuki ρίχνει το γάντι παρουσιάζοντας το καινούργιο Ignis και με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Όσο και να ψάξεις στην αγορά δεν υπάρχει άλλο τετρακίνητο μοντέλο αυτής της κατηγορίας με εξαίρεση το Fiat Panda.

Και να πως ανοίγει η αγορά κλείνοντας το μάτι σε αγοραστές που αναζητούν ένα τετρακίνητο όχημα, το οποίο κατά τη διάρκεια των weekend να τους προσφέρει τη δυνατότητα off-road διαδρομών.

Το νέο Ignis στην έκδοση AllGrip που υπογραμμίζει το μοντέλο με την κίνηση στις τέσσερις ρόδες έρχεται με μήκος 3.700 μ. Χ 1.690 μ, πλάτος Χ 1.600 μ. ύψος και 180 χλστ. απόσταση από το έδαφος.

Σχεδιαστικά το Ignis δεν περνάει απαρατήρητο.

Φέρει όμορφα σχεδιαστικά στοιχεία όπως η μάσκα, τα φουσκωμένα φτερά, τα κοψίματα και ακμές στο πίσω μέρος, ενώ δεν απουσιάζουν οι ράγες οροφής. Μάλιστα το άσπρο των φωτογραφιών «έδεναν» ωραία οι μαύρες ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών (ελαστικά 175/65) με τις μαύρες λεπτομέρειες στα φρύδια των τροχών, τις μαύρες μπροστινές κολώνες και το μαύρο πλαστικό στον πίσω προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό άρωμα σύγχρονης σχεδίασης φέρει ο πίνακας οργάνων, η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό που όμως δεν είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμη καθώς έχει μεγάλη «νεκρή» περιμετρική επιφάνεια, το χρώμα στην κεντρική κονσόλα και στις χειρολαβές, ενώ τα σκληρά πλαστικά κυριαρχούν.

Να σημειώσουμε ότι έχει γίνει πλήρης εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων με το Ignis να προσφέρει καλή θέση οδήγησης και 227 λίτρα αποσκευών, που με αναδιπλωμένα τα καθίσματα φτάνει στα 1.056 λίτρα.

Τι υπάρχει όμως κάτω από το επίπεδο μπροστινό καπό;

Ένα είναι το μοτέρ με το οποίο εφοδιάζεται όλη η σειρά του νέου Ignis και οι εκδόσεις 4Χ4.

Είναι 1.200 κ.εκ. (1.242 για την ακρίβεια) αποδίδει 90 ίππους με 112 Nm ροπής που συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων.

Η απόκρισή του είναι μια ευχάριστη έκπληξη, ανεβάζει πρόθυμα στροφές, δεν παρουσιάζει κανένα «κόμπιασμα» ενώ το «γρανάζωμα» του κιβωτίου βοηθάει με τον καλύτερο τρόπο στην απόδοσή του.

Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τις ενδείξεις κυμάνθηκε στα 6,5 λίτρα/100 χλμ.

Λόγω ύψους το αυτοκίνητο παρουσιάζει κάποιες κλίσεις, ενώ τα φρένα έχουν σπογγώδη αίσθηση.

Το Ignis όμως το ευχαριστηθήκαμε σε εκτός δρόμου διαδρομές. Λόγω των εξωτερικών διαστάσεων περνούσε με μεγάλη ευκολία κάτω από τα κλαδιά των δένδρων, ενώ το σύστημα AllGrip εμπνέει σιγουριά. Επιπλέον εξοπλίζεται με το σύστημα hill descent control για τις απότομές γλιστερές επιφάνειες.

Εντός πόλεων οι κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων γίνονται αντιληπτές στο εσωτερικό.

Αν και οι επιδόσεις δεν είναι ένα στοιχείο πάνω στο οποίο θα εστιάσουν οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές, να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα είναι 165 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι 11,9 δευτ. με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 114 γρ./χλμ. C02.

Συμπερασματικά λοιπόν θα λέγαμε ότι το Ignis AllGrip απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα μικρό τετρακίνητο αυτοκίνητο που θα τους μεταφέρει πολύ πιο πέρα από εκεί που σταματάει η άσφαλτος, έχοντας ως ατού την απόσταση από το έδαφος και την τετρακίνηση.

Η τιμή στη βασική έκδοση ανέρχεται στα 14.030 ευρώ αλλά για περισσότερο εξοπλισμό θα πρέπει να υπολογίσετε τουλάχιστον 1.000 ευρώ επιπλέον.

Πάντως έχει στυλ και ξεχωρίζει τόσο στο δρόμο, όσο και στην κατηγορία.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Peugeot

Το ταλέντο της στη σχεδίαση η Peugeot το έχει αποδείξει μέσα από τα μοντέλα της, έτσι λοιπόν με σιγουριά βάζει την υπογραφή της και σε τραμ.

Porsche Driving Experience

Όσο ζεις μαθαίνεις και όσο οδηγείς βελτιώνεσαι, ειδικά αν σου κάνει η Porsche ιδιαίτερα μαθήματα μέσα στην πίστα.

Το πρόγραμμα “Porsche Driving Experience ” απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν να εξελίξουν τις ικανότητες τους και να ανέβουν επίπεδο.

Bentley Continental 24

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Bentley θα συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ με τρεις Continental GT3, οι οποίες έδωσαν έμπνευση για τη δημιουργία της Continental 24.

GTi

Τα καρτ-ποστάλ δείχνουν ειδυλλιακά τοπία με αλπικά σκηνικά ή ήσυχα χωριά που «κρέμονται» κατά μήκος των ακτών της αυστριακής λίμνης Wörth ή στο Wörthersee όπως είναι περισσότερο γνωστή στα γερμανικά.

Nissan Micra

Προς τα κάτω διευρύνει τη γκάμα κινητήρων του νέου Micra η Nissan, με το «χιλιάρη» βενζίνης των 71 ίππων.

Ράλι Ακρόπολις-73 συνολικά οι συμμετοχές

Οι αντιπαραθέσεις στα social media κορυφώνονται για την ονομασία του εθνικού μας αγώνα που εξακολουθεί να φέρει την ονομασία Ράλι Ακρόπολις, παρά το γεγονός ότι δεν έχει καμία σχέση με την Ακρόπολη. 

Γκραν Πρι Μονακό-28 Μαΐου

Ότι και να γράψεις για το Γκραν Πρι του Μονακό είναι λίγο. Δεν είναι μόνο η ιστορία που έχει, καθώς ο πρώτος αγώνας διοργανώθηκε το 1929, (το 1950 στη Formula 1) και από τότε μέχρι σήμερα διεξάγεται στους ίδιους δρόμους.

Μille Miglia

Έτσι είχε χαρακτηρίσει ο Έντσο Φεράρι τον ιταλικό αγώνα “Mille Miglia”.

Volkswagen Golf GTI

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι μαθητευόμενοι της Volkswagen, δημιούργησαν ένα ξεχωριστό Golf GTI, το οποίο θα παρουσιάσουν αύριο στη «Συνάντηση GTI» στο Wörthersee της Αυστρίας.

Ράλι Σαρδηνίας

Αυτή μάλιστα, είναι είδηση πρώτου μεγέθους. Η Citroen Racing στο ράλι Σαρδηνίας (8-11) Ιουνίου θα έχει στις τάξεις τον Αντρέας Μίκελσεν.

Δίπλα του ο Αντερς Γιέγκερ που θα οδηγήσουν το Citroen C3 WRC με τον αριθμό 9.