Είστε εδώ

Test Drive

Suzuki Ignis 1.2 DualJet AllGrip : Ο μικρός εξερευνητής

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η Suzuki ρίχνει το γάντι παρουσιάζοντας το καινούργιο Ignis και με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Όσο και να ψάξεις στην αγορά δεν υπάρχει άλλο τετρακίνητο μοντέλο αυτής της κατηγορίας με εξαίρεση το Fiat Panda.

Και να πως ανοίγει η αγορά κλείνοντας το μάτι σε αγοραστές που αναζητούν ένα τετρακίνητο όχημα, το οποίο κατά τη διάρκεια των weekend να τους προσφέρει τη δυνατότητα off-road διαδρομών.

Το νέο Ignis στην έκδοση AllGrip που υπογραμμίζει το μοντέλο με την κίνηση στις τέσσερις ρόδες έρχεται με μήκος 3.700 μ. Χ 1.690 μ, πλάτος Χ 1.600 μ. ύψος και 180 χλστ. απόσταση από το έδαφος.

Σχεδιαστικά το Ignis δεν περνάει απαρατήρητο.

Φέρει όμορφα σχεδιαστικά στοιχεία όπως η μάσκα, τα φουσκωμένα φτερά, τα κοψίματα και ακμές στο πίσω μέρος, ενώ δεν απουσιάζουν οι ράγες οροφής. Μάλιστα το άσπρο των φωτογραφιών «έδεναν» ωραία οι μαύρες ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών (ελαστικά 175/65) με τις μαύρες λεπτομέρειες στα φρύδια των τροχών, τις μαύρες μπροστινές κολώνες και το μαύρο πλαστικό στον πίσω προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό άρωμα σύγχρονης σχεδίασης φέρει ο πίνακας οργάνων, η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό που όμως δεν είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμη καθώς έχει μεγάλη «νεκρή» περιμετρική επιφάνεια, το χρώμα στην κεντρική κονσόλα και στις χειρολαβές, ενώ τα σκληρά πλαστικά κυριαρχούν.

Να σημειώσουμε ότι έχει γίνει πλήρης εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων με το Ignis να προσφέρει καλή θέση οδήγησης και 227 λίτρα αποσκευών, που με αναδιπλωμένα τα καθίσματα φτάνει στα 1.056 λίτρα.

Τι υπάρχει όμως κάτω από το επίπεδο μπροστινό καπό;

Ένα είναι το μοτέρ με το οποίο εφοδιάζεται όλη η σειρά του νέου Ignis και οι εκδόσεις 4Χ4.

Είναι 1.200 κ.εκ. (1.242 για την ακρίβεια) αποδίδει 90 ίππους με 112 Nm ροπής που συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων.

Η απόκρισή του είναι μια ευχάριστη έκπληξη, ανεβάζει πρόθυμα στροφές, δεν παρουσιάζει κανένα «κόμπιασμα» ενώ το «γρανάζωμα» του κιβωτίου βοηθάει με τον καλύτερο τρόπο στην απόδοσή του.

Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τις ενδείξεις κυμάνθηκε στα 6,5 λίτρα/100 χλμ.

Λόγω ύψους το αυτοκίνητο παρουσιάζει κάποιες κλίσεις, ενώ τα φρένα έχουν σπογγώδη αίσθηση.

Το Ignis όμως το ευχαριστηθήκαμε σε εκτός δρόμου διαδρομές. Λόγω των εξωτερικών διαστάσεων περνούσε με μεγάλη ευκολία κάτω από τα κλαδιά των δένδρων, ενώ το σύστημα AllGrip εμπνέει σιγουριά. Επιπλέον εξοπλίζεται με το σύστημα hill descent control για τις απότομές γλιστερές επιφάνειες.

Εντός πόλεων οι κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων γίνονται αντιληπτές στο εσωτερικό.

Αν και οι επιδόσεις δεν είναι ένα στοιχείο πάνω στο οποίο θα εστιάσουν οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές, να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα είναι 165 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι 11,9 δευτ. με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 114 γρ./χλμ. C02.

Συμπερασματικά λοιπόν θα λέγαμε ότι το Ignis AllGrip απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα μικρό τετρακίνητο αυτοκίνητο που θα τους μεταφέρει πολύ πιο πέρα από εκεί που σταματάει η άσφαλτος, έχοντας ως ατού την απόσταση από το έδαφος και την τετρακίνηση.

Η τιμή στη βασική έκδοση ανέρχεται στα 14.030 ευρώ αλλά για περισσότερο εξοπλισμό θα πρέπει να υπολογίσετε τουλάχιστον 1.000 ευρώ επιπλέον.

Πάντως έχει στυλ και ξεχωρίζει τόσο στο δρόμο, όσο και στην κατηγορία.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.