Είστε εδώ

Test Drive

Skoda Citigo 1.0 Auto : Πως πάει η ανανεωμένη έκδοση

του Κώστα Χαριάτη

Το Skoda Citιgo καταδεικνύει την προσπάθεια της φίρμας να εισέρθει στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, μία κατηγορία πολύ νευραλγικής σημασίας για κάθε εταιρεία, καθώς είναι πολύ κοντά σε νέους αγοραστές ή σε αγοραστές που αναζητούν μια οικονομική λύση.

Τέσσερα χρόνια μετά το ντεμπούτο του και εξακολουθώντας να είναι αντικειμενικά καλό στους περισσότερους τομείς, οι άνθρωποι της Skoda προχώρησαν σε πολύ διακριτικές βελτιώσεις διατηρώντας τη χαρακτηριστική μεγάλη γρίλια στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα που φιλοξενεί και τα φώτα ομίχλης, ενώ οι προβολείς φέρουν ενσωματωμένα φώτα ημέρας. Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού, νέο τιμόνι, καθώς και ντουλαπάκι για τον συνοδηγό.

Το μεταξόνιο των 2,42 μ. δίνει τη δυνατότητα στο Citigo να έχει αρκετά μεγάλους εσωτερικούς χώρους (συγκριτικά με την κατηγορία του), στους οποίους μπορούν να χωρέσουν με σχετική άνεση 4 ενήλικες επιβάτες. Να σημειωθεί ότι οι πίσω επιβάτες κάθονται ελαφρώς ψηλότερα από τους εμπρός, ώστε να έχουνε καλύτερη ορατότητα. Η ορατότητα του οδηγού δεν αποτελεί πρόβλημα προς όλες τις κατευθύνσεις, αφού το μικρό Skoda διαθέτει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες.

Το Skoda Citigo είναι ένα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο που προσφέρει ακόμη και στον αρχάριο οδηγό ασφαλείς μετακινήσεις. Ο τρικύλινδρος κινητήρας του 1,0 λίτρου, ο οποίος αποτελεί την μοναδική επιλογή του μοντέλου, αποδίδει 60 ίππους και 97 Νm ροπής. Βασικό χαρακτηριστικό του είναι η απουσία κραδασμών, χάρη στην ιδιαίτερη προσοχή που έδειξαν οι τεχνικοί στην κατασκευή του στροφάλου, στο ζύγισμα και στη συχνότητα περιστροφής των κινουμένων μερών, μη κάνοντας έτσι απαραίτητη την χρήση ράβδων αντιστάθμισης.

Προσθέστε ότι η έκδοση που βλέπετε στις φωτογραφίες διέθετε το αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων, το οποίο δεν επιβαρύνει πολύ το Citigo. Ούτε σε βάρος (μόλις 3 κιλά βαρύτερο), ούτε σε επιδόσεις (0,9 δευτερόλεπτα πιο αργό στα 0-100 χλμ./ώρα), ούτε σε κατανάλωση (0,1 λίτρα/100 χλμ. χαμηλότερη). Το κόστος του είναι λίγο τσιμπημένο (800 ευρώ), όμως αν συνηθίζεις να διανύεις πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης το αυτόματο κιβώτιο θα βελτιώσει την καθημερινότητά σου. Για το τέλος αφήσαμε τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση. Το Citigo εκπέμπει 100 γρ./χλμ. CO2 και καταναλώνει, σύμφωνα με τον κατασκευαστή 4,4 λίτρα/100 χλμ., ενώ εμείς είδαμε στο trip computer 5,8 λίτρα/100 χλμ.

Όπως είναι αναμενόμενο σε αυτόματο αυτοκίνητο με μικρό κινητήρα, οι αλλαγές των σχέσεων συνοδεύονται με κάποια υστέρηση.

Μη ξεχνάμε άλλωστε ότι δεν πρόκειται για ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά για ένα κλασικό σειριακό, το οποίο θέλει τον χρόνο του μέχρι να ολοκληρώσει την αλλαγή. Οι σχετικά καλές επιδόσεις του συγκεκριμένου Skoda Citigo (0-100 χλμ./ώρα σε 15,3 δευτ., τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα) συνδυάζονται με καλή ποιότητα κύλισης και άνεση. Επίσης, στη βασική του έκδοση ο εξοπλισμός των μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και ESP.

Αυτή είναι η πρόταση της Skoda στην κατηγορία των city-cars, που προσφέρει ευκολία στην οδήγηση και οικονομική μετακίνηση.

Σε ό,τι αφορά την τιμολογιακή πολιτική, το 5θυρο Skoda Citigo των 60 ίππων στη βασική έκδοση Active κοστίζει 10.250 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Kίμι Ραϊκόνεν

Ο Κίμι Ραϊκόνεν παραμονές του Γκραν Πρι Βελγίου υπέγραψε το νέο συμβόλαιο συνεργασίας με τη Ferrari και για το 2018. 

Ο 37χρονος Φινλανδός με τις 20 νίκες σε 263 Γκραν Πρι έχει κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο το 2007 με Ferrari. 

9o PICK Πάτρας

Στο ρυθμό του PICK έχει μπει για τα καλά η Πάτρα με τις προετοιμασίες να «χτυπούν» κόκκινο. 

Μια από τις αλλαγές του φετινού αγώνα, του 9ου κατά σειρά, είναι το σημείο εκκίνησης το οποίο είναι αριστερόστροφο καθώς εκκινεί από το πάνω μέρος της Πλατείας του Αγίου Γεωργίου .

2η Ανάβαση Βλάστης

Η δεύτερη Ανάβαση Βλάστηςο 5ος  γύρος του κυπέλλου αναβάσεων Βορείου Ελλάδος,  διοργανώνεται 9 και 10 Σεπτεμβρίου από το σωματείο της Πτολεμαΐδας.

BMW M5

Η BMW αποκάλυψε την κορυφαία έκδοση της Σειράς 5, την γνωστή μας M5.

Το υψηλών επιδόσεων μοντέλο της γερμανικής φίρμας μπαίνει αισίως στην 6η του γενιά, προσφέροντας πλέον μεγαλύτερη ισχύ, αντίστοιχες επιδόσεις και κίνηση και σε όλους τους τροχούς.

Aston Martin DBR1/1

Μία σπάνια Aston Martin η DBR1/1 του 1956 κατάφερε να πουληθεί στο ποσό-ρεκόρ των 22,5 εκατομμυρίων δολαρίων, από τον οίκο δημοπρασιών RM Sotheby’s.

Volkswagen Arteon 2.0 TSI R-Line 4MOTION DSG

Η VW εμπλουτίζει την οικογένεια των οικογενειακών της μοντέλων, προσθέτοντας μια νέα διάσταση, το Arteon.

5ο Athens Rally Sprint

Το 5ο Athens Rally Sprint που ήταν προγραμματισμένο για τις 9 Σεπτεμβρίου αναβάλλεται. Για το αν είναι σωστή ή όχι η απόφαση του σωματείου, σας παραθέτουμε όλη την ανακοίνωση για να βγάλετε τα συμπεράσματα σας.  

Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet

Η Mercedes έκλεψε την παράσταση στο Concours d’Elegance του Pebble Beach με το πρωτότυπο Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet.

Great Wall Motors

Σύμφωνα με το διεθνές πρακτορείο ειδήσεων Reuters, η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Great Wall, ενδιαφέρεται να εξαγοράσει τον όμιλο FCA (Fiat-Chrysler Automobiles), στοχεύοντας περισσότερο στις μάρκες Jeep και Ram.

McLaren 720S by MSO

Η McLaren παρουσίασε στο φετινό Concours d’Elegence του Pebble Beach μία μοναδική έκδοση της 720S, δημιούργημα του τμήματος εξατομίκευσης MSO (McLaren Special Operations).