Είστε εδώ

Test Drive

Seat Ibiza 1.0 Eco TSI DSG7 : Ελκυστικό πακέτο

του Κώστα Χαριάτη

Η αυτόματη έκδοση του Seat Ibiza με τους 110 ίππους δίνει έναν άλλο χαρακτήρα στο ισπανικό μοντέλο, όντας πιο ζωντανό και πρόθυμο, αλλά και αρκετά οικονομικό. 

Γεμάτο από τεχνολογία αιχμής, το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο του 1,0 λίτρου αποδίδει 110 ίππους, ενώ η ροπή σκαρφαλώνει στα 20,4 χλγμ. μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι απόλυτα ικανοποιητικές (0-100 χλμ./ώρα σε 9,3”, τελική 197 χλμ./ώρα), ενώ η μέση κατανάλωσή του είναι σχετικά μικρότερη από άλλες και άμεσα συγκρίσιμες προτάσεις του ανταγωνισμού (6,6 λίτρα/100 χλμ.).

Για να πετύχει ο οδηγός την παραπάνω κατανάλωση θα πρέπει να προσαρμοστεί στα χούγια του, φροντίζοντας το ωφέλιμο των στροφών του κινητήρα να είναι μεταξύ 2.000 σ.α.λ. και 2.800 σ.α.λ. Επίσης είναι ιδιαίτερα φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς συμβαδίζει με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, εκπέμποντας 102 γρ./χλμ. C02 και πληρώνει 99,96 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεται κανείς την ζωντάνια του κινητήρα, καθώς είναι ελαστικός από χαμηλά, αρκετά δυνατός σε όλη την κλίμακα λειτουργίας του και απαιτεί την μηδενική ενασχόληση του οδηγού με το κιβώτιο, που παρεμπιπτόντως είναι το διπλού συμπλέκτη DSG7 και άρα καλύτερα κλιμακούμενο. 

Να σημειώσουμε ότι η λειτουργία του κιβωτίου είναι άμεση, ενώ στην λειτουργία Sport, οι αλλαγές γίνονται πιο γρήγορα, αν και δε διατηρούνται στον κόφτη. Επίσης, παρά τον μονό αριθμό των κυλίνδρων, το σύνολο δεν έχει σημαντικούς κραδασμούς ή, αν έχει, δεν περνούν στην καμπίνα, γεγονός που δείχνει πως έχει γίνει καλή δουλειά στην ηχομόνωση.

Το ανανεωμένο Ibiza μοιάζει σαν την απόλυτη λύση για όποιον ψάχνει ένα αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές. Οι ελάχιστες σχεδιαστικές παρεμβάσεις του αμαξώματος, κυρίως στη μάσκα και στα εμπρός φώτα με LED ημέρας, είναι ορατές μόνο στον παρατηρητικό. Πολύ περισσότερο να συνυπολογίσουμε την κλινική ποιότητα κατασκευής, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, αλλά και τους επαρκέστατους χώρους για τέσσερις. 

Στην έκδοση Style το εσωτερικό δείχνει πιο φρέσκο και νεανικό χάρη στις διχρωμίες στους αεραγωγούς, στις πόρτες και στις επενδύσεις των καθισμάτων. Η μοναδική μας ένσταση έχει να κάνει με τα πλαστικά στο πάνω μέρος των θυρών, εκεί δηλαδή που τα χέρια του οδηγού και του συνοδηγού αρκετές φορές έρχονται σε επαφή. Σημαντικό κομμάτι του ταμπλό είναι η οθόνη αφής των 5 ιντσών, που βρίσκεται σωστά τοποθετημένη, στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

To Ibiza 1.0 Eco TSI με το κιβώτιο DSG7 συνδυάζεται μόνο με την έκδοση Style, με την τιμή να ξεκινά από τα 14.650 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Φεστιβάλ των Καννών

Tο Φεστιβάλ των Καννών γιορτάζει φέτος τα 70 χρόνια του, και η Chopard τα 20 χρόνια συνεργασίας της με το πιο λαμπερό κινηματογραφικό event.

Για να τιμήσει αυτή την διπλή επέτειο, ο ελβετικός οίκος δημιούργησε έναν εξαιρετικό Χρυσό Φοίνικα που αποτελεί το τρόπαιο της 7ης τέχνης.

Γκραν Πρι Ρωσίας

Η Ferrari βρίσκεται στη Ρωσία, στην πίστα του Σότσι για τον 4ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, έχοντας δύο νίκες σε τρείς αγώνες.

Στο Σότσι δεν έχει κερδίσει ποτέ, ούτε έχει εκκινήσει κάποια φορά από την pole position κατακόκκινη Ferrari.

Ανάβαση Διονύσου

Όλα είναι έτοιμα για την ανάβαση Διονύσου, δεύτερος γύρος του πανελληνίου πρωταθλήματος, αγώνα που διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) στις 29-30 Απριλίου.

Ράλι Αργεντινής

Ούτε στα όνειρά του ο Έβανς μεε τον Μπάριτ στα δεξιά του στο άσπρο-μαύρο-κόκκινο Ford Fiesta WRC με ελαστικά D-Mack θα οδηγούσε την κατάταξη στο 1ο σκέλος της 2ης μέρας στο ράλι Αργεντινής. 

Γκραν Πρι Ρωσίας

Τελικά οι δύο οδηγοί της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν αποδεικνύονται πολύ σκληροί «καθηγητές» στο παιχνίδι των ερωτήσεων που αφορούν τη πίστα Σότσι.

Την πίστα της Ρωσίας που φιλοξενεί τον 4ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 την Κυριακή 30 Απριλίου.

Γκραν Πρι Ρωσίας, ελεύθερα δοκιμαστικά (2ο σκέλος)

Απόλυτα ευχαριστημένοι πρέπει να είναι οι άνθρωποι της Ferrari μετά το τέλος των δύο περιόδων ελεύθερων δοκιμαστικών, στην πίστα του Σότσι, ενόψη του Γκραν Πρι Ρωσίας.

Ράλι Αργεντινής

Η μάχη με τα χρονόμετρα στο ράλι Αργεντινής ξεκίνησε και ο 5ος γύρος είναι σε πλήρη εξέλιξη.

Η Hyundai Motorsport συμμετέχει με τρία coupe i20 WRC με τους Πάντον-Κέναρντ (νικητές το 2016), Νεβιλ-Γκιλσούλ (νικητές του προηγούμενου αγώνα, στην Κορσική) και Σόρδ-Μαρτί.

Lamborghini

Στο εξωτικό Ντουμπάι, εκεί που κυματίζουν οι κελεμπίες και ρέει άφθονο χρήμα η Lamborghini έκοψε την κορδέλα των εγκαινίων στο μεγαλύτερο εκθεσιακό της χώρο.

Hyundai Motorsport

Η πρόθεση του αγωνιστικού τμήματος της Hyundai για τη συμμετοχή της στο προσεχές πρωτάθλημα TCR βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Mazda CX-8

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Mazda, το νέο της μοντέλο CX-8 αναμένεται να παρουσιαστεί στην ιαπωνική αγορά στα τέλη του 2017.