Είστε εδώ

Test Drive

Seat Ibiza 1.0 Eco TSI DSG7 : Ελκυστικό πακέτο

του Κώστα Χαριάτη

Η αυτόματη έκδοση του Seat Ibiza με τους 110 ίππους δίνει έναν άλλο χαρακτήρα στο ισπανικό μοντέλο, όντας πιο ζωντανό και πρόθυμο, αλλά και αρκετά οικονομικό. 

Γεμάτο από τεχνολογία αιχμής, το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο του 1,0 λίτρου αποδίδει 110 ίππους, ενώ η ροπή σκαρφαλώνει στα 20,4 χλγμ. μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι απόλυτα ικανοποιητικές (0-100 χλμ./ώρα σε 9,3”, τελική 197 χλμ./ώρα), ενώ η μέση κατανάλωσή του είναι σχετικά μικρότερη από άλλες και άμεσα συγκρίσιμες προτάσεις του ανταγωνισμού (6,6 λίτρα/100 χλμ.).

Για να πετύχει ο οδηγός την παραπάνω κατανάλωση θα πρέπει να προσαρμοστεί στα χούγια του, φροντίζοντας το ωφέλιμο των στροφών του κινητήρα να είναι μεταξύ 2.000 σ.α.λ. και 2.800 σ.α.λ. Επίσης είναι ιδιαίτερα φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς συμβαδίζει με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, εκπέμποντας 102 γρ./χλμ. C02 και πληρώνει 99,96 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεται κανείς την ζωντάνια του κινητήρα, καθώς είναι ελαστικός από χαμηλά, αρκετά δυνατός σε όλη την κλίμακα λειτουργίας του και απαιτεί την μηδενική ενασχόληση του οδηγού με το κιβώτιο, που παρεμπιπτόντως είναι το διπλού συμπλέκτη DSG7 και άρα καλύτερα κλιμακούμενο. 

Να σημειώσουμε ότι η λειτουργία του κιβωτίου είναι άμεση, ενώ στην λειτουργία Sport, οι αλλαγές γίνονται πιο γρήγορα, αν και δε διατηρούνται στον κόφτη. Επίσης, παρά τον μονό αριθμό των κυλίνδρων, το σύνολο δεν έχει σημαντικούς κραδασμούς ή, αν έχει, δεν περνούν στην καμπίνα, γεγονός που δείχνει πως έχει γίνει καλή δουλειά στην ηχομόνωση.

Το ανανεωμένο Ibiza μοιάζει σαν την απόλυτη λύση για όποιον ψάχνει ένα αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές. Οι ελάχιστες σχεδιαστικές παρεμβάσεις του αμαξώματος, κυρίως στη μάσκα και στα εμπρός φώτα με LED ημέρας, είναι ορατές μόνο στον παρατηρητικό. Πολύ περισσότερο να συνυπολογίσουμε την κλινική ποιότητα κατασκευής, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, αλλά και τους επαρκέστατους χώρους για τέσσερις. 

Στην έκδοση Style το εσωτερικό δείχνει πιο φρέσκο και νεανικό χάρη στις διχρωμίες στους αεραγωγούς, στις πόρτες και στις επενδύσεις των καθισμάτων. Η μοναδική μας ένσταση έχει να κάνει με τα πλαστικά στο πάνω μέρος των θυρών, εκεί δηλαδή που τα χέρια του οδηγού και του συνοδηγού αρκετές φορές έρχονται σε επαφή. Σημαντικό κομμάτι του ταμπλό είναι η οθόνη αφής των 5 ιντσών, που βρίσκεται σωστά τοποθετημένη, στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

To Ibiza 1.0 Eco TSI με το κιβώτιο DSG7 συνδυάζεται μόνο με την έκδοση Style, με την τιμή να ξεκινά από τα 14.650 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.