Είστε εδώ

Test Drive

Seat Ibiza 1.0 Eco TSI DSG7 : Ελκυστικό πακέτο

06Δεκεμβρίου 2016
του Κώστα Χαριάτη

Η αυτόματη έκδοση του Seat Ibiza με τους 110 ίππους δίνει έναν άλλο χαρακτήρα στο ισπανικό μοντέλο, όντας πιο ζωντανό και πρόθυμο, αλλά και αρκετά οικονομικό. 

Γεμάτο από τεχνολογία αιχμής, το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο του 1,0 λίτρου αποδίδει 110 ίππους, ενώ η ροπή σκαρφαλώνει στα 20,4 χλγμ. μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι απόλυτα ικανοποιητικές (0-100 χλμ./ώρα σε 9,3”, τελική 197 χλμ./ώρα), ενώ η μέση κατανάλωσή του είναι σχετικά μικρότερη από άλλες και άμεσα συγκρίσιμες προτάσεις του ανταγωνισμού (6,6 λίτρα/100 χλμ.).

Για να πετύχει ο οδηγός την παραπάνω κατανάλωση θα πρέπει να προσαρμοστεί στα χούγια του, φροντίζοντας το ωφέλιμο των στροφών του κινητήρα να είναι μεταξύ 2.000 σ.α.λ. και 2.800 σ.α.λ. Επίσης είναι ιδιαίτερα φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς συμβαδίζει με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, εκπέμποντας 102 γρ./χλμ. C02 και πληρώνει 99,96 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεται κανείς την ζωντάνια του κινητήρα, καθώς είναι ελαστικός από χαμηλά, αρκετά δυνατός σε όλη την κλίμακα λειτουργίας του και απαιτεί την μηδενική ενασχόληση του οδηγού με το κιβώτιο, που παρεμπιπτόντως είναι το διπλού συμπλέκτη DSG7 και άρα καλύτερα κλιμακούμενο. 

Να σημειώσουμε ότι η λειτουργία του κιβωτίου είναι άμεση, ενώ στην λειτουργία Sport, οι αλλαγές γίνονται πιο γρήγορα, αν και δε διατηρούνται στον κόφτη. Επίσης, παρά τον μονό αριθμό των κυλίνδρων, το σύνολο δεν έχει σημαντικούς κραδασμούς ή, αν έχει, δεν περνούν στην καμπίνα, γεγονός που δείχνει πως έχει γίνει καλή δουλειά στην ηχομόνωση.

Το ανανεωμένο Ibiza μοιάζει σαν την απόλυτη λύση για όποιον ψάχνει ένα αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές. Οι ελάχιστες σχεδιαστικές παρεμβάσεις του αμαξώματος, κυρίως στη μάσκα και στα εμπρός φώτα με LED ημέρας, είναι ορατές μόνο στον παρατηρητικό. Πολύ περισσότερο να συνυπολογίσουμε την κλινική ποιότητα κατασκευής, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, αλλά και τους επαρκέστατους χώρους για τέσσερις. 

Στην έκδοση Style το εσωτερικό δείχνει πιο φρέσκο και νεανικό χάρη στις διχρωμίες στους αεραγωγούς, στις πόρτες και στις επενδύσεις των καθισμάτων. Η μοναδική μας ένσταση έχει να κάνει με τα πλαστικά στο πάνω μέρος των θυρών, εκεί δηλαδή που τα χέρια του οδηγού και του συνοδηγού αρκετές φορές έρχονται σε επαφή. Σημαντικό κομμάτι του ταμπλό είναι η οθόνη αφής των 5 ιντσών, που βρίσκεται σωστά τοποθετημένη, στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

To Ibiza 1.0 Eco TSI με το κιβώτιο DSG7 συνδυάζεται μόνο με την έκδοση Style, με την τιμή να ξεκινά από τα 14.650 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ford Fiesta WRC M-Sport

Το 2017 είναι μια διαφορετική χρονιά για την ομάδα Ford M-Sport.

SEAT

Την εκπαίδευση αποδεικνύει ότι στηρίζει η SEAT κάνοντας δωρεά στο κολέγιο Βιομηχανικού Σχεδιασμού EUDI, το οποίο ανήκει στο Πανεπιστήμιο της Λα Κορούνια.

Kia

Η κορυφή χρειάζεται κάτι παραπάνω από θέληση και απαιτεί πολλή δύναμη, όπως έχει αποδείξει ο κορυφαίος Iσπανός τενίστας Ραφαέλ Ναδάλ, πρώην νούμερο 1 στην παγκόσμια κατάταξη και με Χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο στο ενεργητικό του.

Renault

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Groupe Renault ανακοίνωσε ότι το 2016 σημειώσε παγκοσμίως πωλήσεις-ρεκόρ.

Nissan

Ένα στόλο 15 ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα παραδώσει η Nissan στο Έσσεν.

BMW Σειρά 4

Η BMW ανανεώνει τη γκάμα των μοντέλων της Σειράς 4, μετά από τέσσερα χρόνια από την επίσημη παρουσίασή της.

Ενιαίο Έπαθλο 2017-2018

Σίγουρα θα μπερδευτήκατε με τη λέξη «ίσως» που αφήνει πολλά ερωτηματικά. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

Bentley Supersports Β55

Το δικό τους ξεχωριστό ρολόι χειρός μπορούν να έχουν οι οδηγοί της Continental Supersports, η οποία είναι η ταχύτερη Bentley που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα.

North American International Auto Show-Detroit

Από την άλλοτε Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, το Ντιτρόιτ, ανοίγει η αυλαία των διεθνών εκθέσεων.

Η έκθεση του Ντιτρόιτ διεξάγεται κάθε χρόνο, όπως η αντίστοιχη στη Γενεύη, στο εκθεσιακό κέντρο Combo, στην καρδιά του Μίσιγκαν.

Lexus

Έτοιμο να πατήσει στην πίστα είναι το νέο αγωνιστικό RC F GT3, το οποίο εξέλιξε η Lexus Gazoo Racing.