Είστε εδώ

Test Drive

Seat Ibiza 1.0 Eco TSI DSG7 : Ελκυστικό πακέτο

του Motori Reporter

Η αυτόματη έκδοση του Seat Ibiza με τους 110 ίππους δίνει έναν άλλο χαρακτήρα στο ισπανικό μοντέλο, όντας πιο ζωντανό και πρόθυμο, αλλά και αρκετά οικονομικό. 

Γεμάτο από τεχνολογία αιχμής, το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο του 1,0 λίτρου αποδίδει 110 ίππους, ενώ η ροπή σκαρφαλώνει στα 20,4 χλγμ. μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι απόλυτα ικανοποιητικές (0-100 χλμ./ώρα σε 9,3”, τελική 197 χλμ./ώρα), ενώ η μέση κατανάλωσή του είναι σχετικά μικρότερη από άλλες και άμεσα συγκρίσιμες προτάσεις του ανταγωνισμού (6,6 λίτρα/100 χλμ.).

Για να πετύχει ο οδηγός την παραπάνω κατανάλωση θα πρέπει να προσαρμοστεί στα χούγια του, φροντίζοντας το ωφέλιμο των στροφών του κινητήρα να είναι μεταξύ 2.000 σ.α.λ. και 2.800 σ.α.λ. Επίσης είναι ιδιαίτερα φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς συμβαδίζει με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, εκπέμποντας 102 γρ./χλμ. C02 και πληρώνει 99,96 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεται κανείς την ζωντάνια του κινητήρα, καθώς είναι ελαστικός από χαμηλά, αρκετά δυνατός σε όλη την κλίμακα λειτουργίας του και απαιτεί την μηδενική ενασχόληση του οδηγού με το κιβώτιο, που παρεμπιπτόντως είναι το διπλού συμπλέκτη DSG7 και άρα καλύτερα κλιμακούμενο. 

Να σημειώσουμε ότι η λειτουργία του κιβωτίου είναι άμεση, ενώ στην λειτουργία Sport, οι αλλαγές γίνονται πιο γρήγορα, αν και δε διατηρούνται στον κόφτη. Επίσης, παρά τον μονό αριθμό των κυλίνδρων, το σύνολο δεν έχει σημαντικούς κραδασμούς ή, αν έχει, δεν περνούν στην καμπίνα, γεγονός που δείχνει πως έχει γίνει καλή δουλειά στην ηχομόνωση.

Το ανανεωμένο Ibiza μοιάζει σαν την απόλυτη λύση για όποιον ψάχνει ένα αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές. Οι ελάχιστες σχεδιαστικές παρεμβάσεις του αμαξώματος, κυρίως στη μάσκα και στα εμπρός φώτα με LED ημέρας, είναι ορατές μόνο στον παρατηρητικό. Πολύ περισσότερο να συνυπολογίσουμε την κλινική ποιότητα κατασκευής, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, αλλά και τους επαρκέστατους χώρους για τέσσερις. 

Στην έκδοση Style το εσωτερικό δείχνει πιο φρέσκο και νεανικό χάρη στις διχρωμίες στους αεραγωγούς, στις πόρτες και στις επενδύσεις των καθισμάτων. Η μοναδική μας ένσταση έχει να κάνει με τα πλαστικά στο πάνω μέρος των θυρών, εκεί δηλαδή που τα χέρια του οδηγού και του συνοδηγού αρκετές φορές έρχονται σε επαφή. Σημαντικό κομμάτι του ταμπλό είναι η οθόνη αφής των 5 ιντσών, που βρίσκεται σωστά τοποθετημένη, στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

To Ibiza 1.0 Eco TSI με το κιβώτιο DSG7 συνδυάζεται μόνο με την έκδοση Style, με την τιμή να ξεκινά από τα 14.650 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Πορτογαλίας

Οι 5 Ειδικές Διαδρομές που περιελάμβανε το τελευταίο σκέλος του ράλι Πορτογαλίας δεν άλλαξε τα χρώματα στην κορυφή, με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να σημειώνουν μια μεγάλη νίκη σε έναν δύσκολο αγώνα που τα είχε όλα. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Στην πίστα του Λε Μαν οι περίπου 105.000 Γάλλοι θεατές είχαν την ελπίδα ότι θα δουν ένα καλό αποτέλεσμα από τον συμπατριώτη τους, Ζοάν Ζαρκό, μετά την pole position που κατέκτησε ο αναβάτης της Yamaha Tech το Σάββατο.

Ράλι Πορτογαλίας

Η 6η νίκη για τους Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) στο φετινό ράλι Πορτογαλίας απομακρύνθηκε πάρα πολύ. Μια ρίζα δένδρου ήταν η αιτία να εγκαταλείψει το γαλλικό πλήρωμα ενώ βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στην 4η θέση, 7,3 δευτ. διαφορά από τον Σόρδο που οδηγούσε τον αγώνα.

Ανάβαση Κύμης - Ομάδα Ν

Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος της ομάδας Ν με τον Πάνο Κύρκο (Mitsubishi Evo IX) να είναι ο ταχύτερος. Στον πίνακας δείτε όλους τους χρόνους στο πρώτο σκέλος. 

Ράλι Πορτογαλίας

Η Γαλανόλευκη βρίσκεται παντού, και για μια ακόμα επιβεβαιώνεται η μεγάλη αγάπη που τρέφουν οι Έλληνες για το motorsport και ειδικότερα για το WRC. 

Ράλι Πορτογαλίας: 3η μέρα

Η 3η μέρα στην Πορτογαλία ξεκίνησε και τα απρόοπτα και πάλι δεν έλειψαν. Τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 154,64. Την 10η Ειδική και πρώτη για σήμερα, κέρδισε ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με δεύτερο τον Νεβίλ και τρίτο τον  Λάπι.

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες δοκιμές

Στην πίστα του Λε Μαν φιλοξενείται το Γκραν Πρι της Γαλλίας που είναι ο πέμπτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος MotoGP εκεί όπου ο Γάλλος Ζοάν Ζαρκό κατάφερε να κατακτήσει την pole position μπροστά στους συμπατριώτες του με εμφατικό τρόπο.

Mercedes-Benz

Η Mercedes έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει μια ηλεκτρική επίθεση για τα επόμενα χρόνια και για αυτό το σκοπό έχει δημιουργήσει μία μάρκα της οποίας τα σήματα θα τοποθετούνται μόνο στα μοντέλα που θα κινούνται με ηλεκτρισμό.

Σέρτζιο Μαρκιόνε

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε είναι ένας από τους σημαντικότερους διευθύνοντες συμβούλους που έχουν περάσει από τη Fiat και ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την εξαγορά εταιρειών όπως η Jeep και η Dodge και τη δημιουργία του FCA Group.

Volvo

Το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα μειώνει ακόμα περισσότερο η Volvo, καθώς ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τα πλαστικά μιας χρήσης στις εγκαταστάσεις της.