Είστε εδώ

Test Drive

Renault Megane 1.2 Energy TCe : Βενζινοκίνητος Γάλλος από 21.450 ευρώ

του Motori Reporter

Όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, το γαλλικό μικρομεσαίο μοντέλο αποτελεί μια από τις πλέον ολοκληρωμένες προτάσεις οικογενειακού αυτοκινήτου της αγοράς.

Πόσο μάλλον στην έκδοση των φωτογραφιών, η οποία διαθέτει τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης TCe των 1.2 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων.

Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο της Renault έχει πολιτισμένη λειτουργία, χωρίς ξεσπάσματα ή εκρήξεις, με τη ροπή των 20,9 χλγμ. να είναι διαθέσιμη σε ένα μεγάλο φάσμα στροφών, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων.

Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα το Megane 1.2 TCe χρειάζεται 10,6 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 197 χλμ./ώρα.

Έχοντας προδιαγραφές Euro 6, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ιδιαίτερα φειδωλός στην κατανάλωση καυσίμου, ιδίως στην επιλογή Eco.

Σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού, η κατανάλωση έπεσε κάτω από τα 7,0 λίτρα/100 χλμ, με τις εκπομπές ρύπων CO2 να βρίσκονται στα 119 γρ./χλμ.

Οδηγώντας το νέο Megane εντυπωσιάζεσαι με την ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία προσφέρει ασφαλές κράτημα και πρόσφυση, αλλά κυρίως άνεση. Πραγματικά, ανεξαρτήτως ποιότητας οδοστρώματος, η μαλακή ρύθμισή της δεν αφήσει τις κσκοτεχνίες του οδοστρώματος να περάσουν στο εσωτερικό.

Κατά τα άλλα, οι χώροι στην καμπίνα έχουν σαφώς βελτιωθεί, σε σχέση με το παρελθόν, καθώς τόσο το μήκος του αμαξώματος αυξήθηκε στα 4.359 χιλιοστά, συμπαρασύροντας και το μεταξόνιο στα 2.669 χιλιοστά. Επίσης, έχει αυξηθεί και ο χώρος αποσκευών με 384 λίτρα, που μπορούν να φτάσουν έως τα 1.247 λίτρα, με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.

Αυτό πάντως που κλέβει το ενδιαφέρον είναι το επίπεδο εξοπλισμού, ακόμα και στη βασική έκδοση Dynamic, με σημείο αναφοράς την κάθετη οθόνη αφής 8,7’’ του συστήματος R-Link 2. Μέσω αυτής ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει σχεδόν τα πάντα, από το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό, μέχρι το navi και τα προγράμματα οδήγησης (Neutral, Comfort, Eco, Perso και Sport).

Τέλος να σημειώσουμε ότι το νέο Renault Megane εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, όπως το ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας (ACC), το ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEBS) ή το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (LDW).

Στη μικρομεσαία κατηγορία το Megane είναι ένας παίχτης με ιστορία. Με το τελευταίας γενιάς μοντέλο προβάλλει ασφάλεια, τεχνολογία, οικονομία που στην έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1.200 κ.εκ. το πακέτο τιμής ανέρχεται στα 21.450 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Πορτογαλίας

Οι 5 Ειδικές Διαδρομές που περιελάμβανε το τελευταίο σκέλος του ράλι Πορτογαλίας δεν άλλαξε τα χρώματα στην κορυφή, με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να σημειώνουν μια μεγάλη νίκη σε έναν δύσκολο αγώνα που τα είχε όλα. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Στην πίστα του Λε Μαν οι περίπου 105.000 Γάλλοι θεατές είχαν την ελπίδα ότι θα δουν ένα καλό αποτέλεσμα από τον συμπατριώτη τους, Ζοάν Ζαρκό, μετά την pole position που κατέκτησε ο αναβάτης της Yamaha Tech το Σάββατο.

Ράλι Πορτογαλίας

Η 6η νίκη για τους Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) στο φετινό ράλι Πορτογαλίας απομακρύνθηκε πάρα πολύ. Μια ρίζα δένδρου ήταν η αιτία να εγκαταλείψει το γαλλικό πλήρωμα ενώ βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στην 4η θέση, 7,3 δευτ. διαφορά από τον Σόρδο που οδηγούσε τον αγώνα.

Ανάβαση Κύμης - Ομάδα Ν

Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος της ομάδας Ν με τον Πάνο Κύρκο (Mitsubishi Evo IX) να είναι ο ταχύτερος. Στον πίνακας δείτε όλους τους χρόνους στο πρώτο σκέλος. 

Ράλι Πορτογαλίας

Η Γαλανόλευκη βρίσκεται παντού, και για μια ακόμα επιβεβαιώνεται η μεγάλη αγάπη που τρέφουν οι Έλληνες για το motorsport και ειδικότερα για το WRC. 

Ράλι Πορτογαλίας: 3η μέρα

Η 3η μέρα στην Πορτογαλία ξεκίνησε και τα απρόοπτα και πάλι δεν έλειψαν. Τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 154,64. Την 10η Ειδική και πρώτη για σήμερα, κέρδισε ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με δεύτερο τον Νεβίλ και τρίτο τον  Λάπι.

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες δοκιμές

Στην πίστα του Λε Μαν φιλοξενείται το Γκραν Πρι της Γαλλίας που είναι ο πέμπτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος MotoGP εκεί όπου ο Γάλλος Ζοάν Ζαρκό κατάφερε να κατακτήσει την pole position μπροστά στους συμπατριώτες του με εμφατικό τρόπο.

Mercedes-Benz

Η Mercedes έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει μια ηλεκτρική επίθεση για τα επόμενα χρόνια και για αυτό το σκοπό έχει δημιουργήσει μία μάρκα της οποίας τα σήματα θα τοποθετούνται μόνο στα μοντέλα που θα κινούνται με ηλεκτρισμό.

Σέρτζιο Μαρκιόνε

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε είναι ένας από τους σημαντικότερους διευθύνοντες συμβούλους που έχουν περάσει από τη Fiat και ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την εξαγορά εταιρειών όπως η Jeep και η Dodge και τη δημιουργία του FCA Group.

Volvo

Το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα μειώνει ακόμα περισσότερο η Volvo, καθώς ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τα πλαστικά μιας χρήσης στις εγκαταστάσεις της.