Είστε εδώ

Test Drive

Renault Megane 1.2 Energy TCe : Βενζινοκίνητος Γάλλος από 21.450 ευρώ

του Κώστα Χαριάτη

Όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, το γαλλικό μικρομεσαίο μοντέλο αποτελεί μια από τις πλέον ολοκληρωμένες προτάσεις οικογενειακού αυτοκινήτου της αγοράς.

Πόσο μάλλον στην έκδοση των φωτογραφιών, η οποία διαθέτει τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης TCe των 1.2 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων.

Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο της Renault έχει πολιτισμένη λειτουργία, χωρίς ξεσπάσματα ή εκρήξεις, με τη ροπή των 20,9 χλγμ. να είναι διαθέσιμη σε ένα μεγάλο φάσμα στροφών, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων.

Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα το Megane 1.2 TCe χρειάζεται 10,6 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 197 χλμ./ώρα.

Έχοντας προδιαγραφές Euro 6, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ιδιαίτερα φειδωλός στην κατανάλωση καυσίμου, ιδίως στην επιλογή Eco.

Σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού, η κατανάλωση έπεσε κάτω από τα 7,0 λίτρα/100 χλμ, με τις εκπομπές ρύπων CO2 να βρίσκονται στα 119 γρ./χλμ.

Οδηγώντας το νέο Megane εντυπωσιάζεσαι με την ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία προσφέρει ασφαλές κράτημα και πρόσφυση, αλλά κυρίως άνεση. Πραγματικά, ανεξαρτήτως ποιότητας οδοστρώματος, η μαλακή ρύθμισή της δεν αφήσει τις κσκοτεχνίες του οδοστρώματος να περάσουν στο εσωτερικό.

Κατά τα άλλα, οι χώροι στην καμπίνα έχουν σαφώς βελτιωθεί, σε σχέση με το παρελθόν, καθώς τόσο το μήκος του αμαξώματος αυξήθηκε στα 4.359 χιλιοστά, συμπαρασύροντας και το μεταξόνιο στα 2.669 χιλιοστά. Επίσης, έχει αυξηθεί και ο χώρος αποσκευών με 384 λίτρα, που μπορούν να φτάσουν έως τα 1.247 λίτρα, με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.

Αυτό πάντως που κλέβει το ενδιαφέρον είναι το επίπεδο εξοπλισμού, ακόμα και στη βασική έκδοση Dynamic, με σημείο αναφοράς την κάθετη οθόνη αφής 8,7’’ του συστήματος R-Link 2. Μέσω αυτής ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει σχεδόν τα πάντα, από το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό, μέχρι το navi και τα προγράμματα οδήγησης (Neutral, Comfort, Eco, Perso και Sport).

Τέλος να σημειώσουμε ότι το νέο Renault Megane εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, όπως το ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας (ACC), το ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEBS) ή το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (LDW).

Στη μικρομεσαία κατηγορία το Megane είναι ένας παίχτης με ιστορία. Με το τελευταίας γενιάς μοντέλο προβάλλει ασφάλεια, τεχνολογία, οικονομία που στην έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1.200 κ.εκ. το πακέτο τιμής ανέρχεται στα 21.450 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.