Είστε εδώ

Test Drive

Opel Astra 1.0 Ecotec EcoFlex : Μια ακόμα βόλτα με το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»

του Γιώργου Ψαρρά

Σίγουρα το 2016 κύλισε με τον καλύτερο τρόπο για το Opel Astra, καθώς αναδείχτηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς», ενώ πολλές «ψήφους» έλαβε και από το αγοραστικό κοινό.

Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν επιλέξαμε να «κάνουμε» άλλη μια βόλτα με το βραβευμένο μοντέλο.

Υπενθυμίζουμε ότι η διάκριση για το γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο ήρθε τον περασμένο Φεβρουάριο στο πλαίσιο διεξαγωγής της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ τον Μάρτιο του 2017 στην ελβετική πόλη το στέμμα θα αλλάξει μοντέλο.

Το εσωτερικό μπορεί άνετα να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας, ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις βρίσκονται σε λογικά επίπεδα για την κατηγορία (μήκος 4.370 χλστ.). Επίσης δε μπορείς παρά να εκτιμήσεις τον προσφερόμενο χώρο για τα πόδια στην πίσω σειρά καθισμάτων (μεταξόνιο 2.662 χλστ.) και το ικανοποιητικό πορτμπαγκάζ των 370 λίτρων.

Και μια που βρισκόμαστε στο εσωτερικό να αναφέρουμε ότι η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας και άνεσης είναι μεγάλη. Θα εστιάσουμε στο σύστημα πολυμέσων IntelliLink με οθόνη αφής 8 ιντσών, στο σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας, στο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος σε παράλληλη θέση στάθμευσης, στην αυτόματη λειτουργία των προβολέων IntelliLux LED Matrix, στην αναγνώριση των σημάτων οδικής κυκλοφορίας, στο σύστημα αυτόματης πέδησης και στον έλεγχο «τυφλού» σημείου με φωτεινή ένδειξη στους πλευρικούς καθρέπτες.

Το γαλάζιο Astra των φωτογραφιών φέρει βενζινοκινητήρα ενός λίτρου Ecotec των 105 ίππων με ροπή 170 Nm, ο οποίος δε σκοντάφτει στον εγχώριο φορολογικό παραλογισμό, ενώ είναι αρκετά οικονομικός (6,6 λίτρα/100 χλμ. καταγράψαμε με τη βοήθεια του Star/Stop).

Ξεχνάς σχεδόν εντελώς ότι είναι τρικύλινδρος, καθώς οι κραδασμοί και οι θόρυβοι λάμπουν δια της απουσία τους. Μόνο ένα απαλό «γουργουρητό» φτάνει στα αφτιά, αλλά είναι σχεδόν ανεπαίσθητο. Από επιδόσεις μη βιαστείτε να κρίνεται λόγω κυβισμού, καθώς η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 11,2 δευτ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων έχει μακριά σχετικά κλιμάκωση, ο λεβιές έχει καλή αίσθηση και θετικά κουμπώματα, θα μας άρεσε όμως για λόγους μεγαλύτερης οικονομίας καυσίμου να διέθετε και 6η σχέση.

Οδηγικά θα σχολιάζαμε επίσης το σύστημα διεύθυνσης, την ποιότητα κύλισης που διατηρείται στο ύψος της ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, ενώ η ανάρτηση έχει καλές σχέσεις τόσοι με την άνεση όσο και με τα κρατήματα στις στροφές.

Αυτό είναι λοιπόν το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016» ένας βασικός παίχτης της κατηγορίας με τις τιμές να ξεκινούν από τα 17.300 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Νέο Dacia Duster

Όταν παρουσιάζεται ένα μοντέλο χρησιμοποιούμε σχετικά αβίαστα τον όρο “νέο”, εδώ όμως ο χαρακτηρισμός αυτός αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα, αφού η δεύτερη γενιά του Duster είναι τόσο πολύ καλύτερη από την παλιά που θα μπορούσε να έχει λανσαριστεί ακόμα και ως ένα εντελώς νέο μοντέλο.

Peugeot Αvenue Paris

Σε τροχιά Ντακάρ βρισκόμαστε καθώς μεταξύ 6-20 Ιανουαρίου 2018 στη Λατινική Αμερική είναι προγραμματισμένος να διεξαχθεί ο αγώνας που είναι συνυφασμένος με την περιπέτεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 

Volkswagen Polo GTΙ R5

Στη Μαγιόρκα ταξιδέψαμε για να οδηγήσουμε το νέο Volkswagen Polo GTI. Το οδηγικό μενού περιελάμβανε και μερικούς γύρους στην πίστα της εκεί όπου αποκαλύφθηκε το νέο Polo GTI R5. Σε 5θυρο αμάξωμα, καθώς η νέα γενιά του Polo, η 6η, διατίθεται μόνο με 5θυρο αμάξωμα. 

Νέα BMW M5

Τα πρώτα βίντεο με τη νέα BMW M5 έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους δείχνοντάς μας την οδηγική απόλαυση που μπορεί να προσφέρει το νέο “θηρίο” των Βαυαρών.

SEAT Leon Cupra R

Χωρίς πολλές κουβέντες και καμία αναφορά σε λεπτομέρειες όπως οι χώροι το βίντεο που θα δείτε δείχνει μόνο 4 λεπτά και 11 δευτερόλεπτα καθαρλης οδηγικής απόλαυσης με το Seat Leon Cupra R.

Nissan

Η Nissan ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει δημόσιες δοκιμές της κοινόχρηστων αυτόνομων αυτοκινήτων στην Ιαπωνία το επόμενο έτος σε συνεργασία με την ιαπωνική εταιρεία λογισμικού παιχνιδιών, DeNA.

Mercedes AMG E63 S

Η νέα Mercedes-AMG E63 S είναι ένα πανίσχυρο μοντέλο αφού αποδίδει 612 ίππους και η ροπή της φτάνει τα 850 Nm νούμερα που της επιτρέπουν να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα.

Toyota

Η Toyota και η Panasonic ανακοίνωσαν ότι συμφώνησαν να "αρχίσουν να μελετούν τη βιωσιμότητα" μιας συνεργασίας στον τομέα της κατασκευής μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Κίνα

Ακριβώς εκεί που νομίζαμε ότι η ιδέα ενός μηχανήματος αυτόματης πώλησης αυτοκινήτων είναι αρκετά παράξενη από μόνη της και δεν μπορεί να γίνει πιο παράξενη, ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου, Alibaba, μας παρουσιάζει τη μορφή αυτών των μηχανημάτων τα οποία θα θυμίζουν γάτα και θα ξεκινήσ

EuroNCAP

Εκτός από νεανικό χαρακτήρα και αντισυμβατική σχεδίαση το νέο Hyundai Kona έχει και ασφάλεια πέντε αστέρων, σύμφωνα πάντα με τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP.