Είστε εδώ

Test Drive

Opel Astra 1.0 Ecotec EcoFlex : Μια ακόμα βόλτα με το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»

23Δεκεμβρίου 2016
του Γιώργου Ψαρρά

Σίγουρα το 2016 κύλισε με τον καλύτερο τρόπο για το Opel Astra, καθώς αναδείχτηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς», ενώ πολλές «ψήφους» έλαβε και από το αγοραστικό κοινό.

Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν επιλέξαμε να «κάνουμε» άλλη μια βόλτα με το βραβευμένο μοντέλο.

Υπενθυμίζουμε ότι η διάκριση για το γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο ήρθε τον περασμένο Φεβρουάριο στο πλαίσιο διεξαγωγής της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ τον Μάρτιο του 2017 στην ελβετική πόλη το στέμμα θα αλλάξει μοντέλο.

Το εσωτερικό μπορεί άνετα να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας, ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις βρίσκονται σε λογικά επίπεδα για την κατηγορία (μήκος 4.370 χλστ.). Επίσης δε μπορείς παρά να εκτιμήσεις τον προσφερόμενο χώρο για τα πόδια στην πίσω σειρά καθισμάτων (μεταξόνιο 2.662 χλστ.) και το ικανοποιητικό πορτμπαγκάζ των 370 λίτρων.

Και μια που βρισκόμαστε στο εσωτερικό να αναφέρουμε ότι η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας και άνεσης είναι μεγάλη. Θα εστιάσουμε στο σύστημα πολυμέσων IntelliLink με οθόνη αφής 8 ιντσών, στο σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας, στο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος σε παράλληλη θέση στάθμευσης, στην αυτόματη λειτουργία των προβολέων IntelliLux LED Matrix, στην αναγνώριση των σημάτων οδικής κυκλοφορίας, στο σύστημα αυτόματης πέδησης και στον έλεγχο «τυφλού» σημείου με φωτεινή ένδειξη στους πλευρικούς καθρέπτες.

Το γαλάζιο Astra των φωτογραφιών φέρει βενζινοκινητήρα ενός λίτρου Ecotec των 105 ίππων με ροπή 170 Nm, ο οποίος δε σκοντάφτει στον εγχώριο φορολογικό παραλογισμό, ενώ είναι αρκετά οικονομικός (6,6 λίτρα/100 χλμ. καταγράψαμε με τη βοήθεια του Star/Stop).

Ξεχνάς σχεδόν εντελώς ότι είναι τρικύλινδρος, καθώς οι κραδασμοί και οι θόρυβοι λάμπουν δια της απουσία τους. Μόνο ένα απαλό «γουργουρητό» φτάνει στα αφτιά, αλλά είναι σχεδόν ανεπαίσθητο. Από επιδόσεις μη βιαστείτε να κρίνεται λόγω κυβισμού, καθώς η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 11,2 δευτ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων έχει μακριά σχετικά κλιμάκωση, ο λεβιές έχει καλή αίσθηση και θετικά κουμπώματα, θα μας άρεσε όμως για λόγους μεγαλύτερης οικονομίας καυσίμου να διέθετε και 6η σχέση.

Οδηγικά θα σχολιάζαμε επίσης το σύστημα διεύθυνσης, την ποιότητα κύλισης που διατηρείται στο ύψος της ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, ενώ η ανάρτηση έχει καλές σχέσεις τόσοι με την άνεση όσο και με τα κρατήματα στις στροφές.

Αυτό είναι λοιπόν το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016» ένας βασικός παίχτης της κατηγορίας με τις τιμές να ξεκινούν από τα 17.300 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ford Fiesta WRC M-Sport

Το 2017 είναι μια διαφορετική χρονιά για την ομάδα Ford M-Sport.

SEAT

Την εκπαίδευση αποδεικνύει ότι στηρίζει η SEAT κάνοντας δωρεά στο κολέγιο Βιομηχανικού Σχεδιασμού EUDI, το οποίο ανήκει στο Πανεπιστήμιο της Λα Κορούνια.

Kia

Η κορυφή χρειάζεται κάτι παραπάνω από θέληση και απαιτεί πολλή δύναμη, όπως έχει αποδείξει ο κορυφαίος Iσπανός τενίστας Ραφαέλ Ναδάλ, πρώην νούμερο 1 στην παγκόσμια κατάταξη και με Χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο στο ενεργητικό του.

Renault

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Groupe Renault ανακοίνωσε ότι το 2016 σημειώσε παγκοσμίως πωλήσεις-ρεκόρ.

Nissan

Ένα στόλο 15 ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα παραδώσει η Nissan στο Έσσεν.

BMW Σειρά 4

Η BMW ανανεώνει τη γκάμα των μοντέλων της Σειράς 4, μετά από τέσσερα χρόνια από την επίσημη παρουσίασή της.

Ενιαίο Έπαθλο 2017-2018

Σίγουρα θα μπερδευτήκατε με τη λέξη «ίσως» που αφήνει πολλά ερωτηματικά. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

Bentley Supersports Β55

Το δικό τους ξεχωριστό ρολόι χειρός μπορούν να έχουν οι οδηγοί της Continental Supersports, η οποία είναι η ταχύτερη Bentley που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα.

North American International Auto Show-Detroit

Από την άλλοτε Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, το Ντιτρόιτ, ανοίγει η αυλαία των διεθνών εκθέσεων.

Η έκθεση του Ντιτρόιτ διεξάγεται κάθε χρόνο, όπως η αντίστοιχη στη Γενεύη, στο εκθεσιακό κέντρο Combo, στην καρδιά του Μίσιγκαν.

Lexus

Έτοιμο να πατήσει στην πίστα είναι το νέο αγωνιστικό RC F GT3, το οποίο εξέλιξε η Lexus Gazoo Racing.