Είστε εδώ

Test Drive

Opel Astra 1.0 Ecotec EcoFlex : Μια ακόμα βόλτα με το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»

του Γιώργου Ψαρρά

Σίγουρα το 2016 κύλισε με τον καλύτερο τρόπο για το Opel Astra, καθώς αναδείχτηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς», ενώ πολλές «ψήφους» έλαβε και από το αγοραστικό κοινό.

Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν επιλέξαμε να «κάνουμε» άλλη μια βόλτα με το βραβευμένο μοντέλο.

Υπενθυμίζουμε ότι η διάκριση για το γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο ήρθε τον περασμένο Φεβρουάριο στο πλαίσιο διεξαγωγής της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ τον Μάρτιο του 2017 στην ελβετική πόλη το στέμμα θα αλλάξει μοντέλο.

Το εσωτερικό μπορεί άνετα να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας, ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις βρίσκονται σε λογικά επίπεδα για την κατηγορία (μήκος 4.370 χλστ.). Επίσης δε μπορείς παρά να εκτιμήσεις τον προσφερόμενο χώρο για τα πόδια στην πίσω σειρά καθισμάτων (μεταξόνιο 2.662 χλστ.) και το ικανοποιητικό πορτμπαγκάζ των 370 λίτρων.

Και μια που βρισκόμαστε στο εσωτερικό να αναφέρουμε ότι η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας και άνεσης είναι μεγάλη. Θα εστιάσουμε στο σύστημα πολυμέσων IntelliLink με οθόνη αφής 8 ιντσών, στο σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας, στο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος σε παράλληλη θέση στάθμευσης, στην αυτόματη λειτουργία των προβολέων IntelliLux LED Matrix, στην αναγνώριση των σημάτων οδικής κυκλοφορίας, στο σύστημα αυτόματης πέδησης και στον έλεγχο «τυφλού» σημείου με φωτεινή ένδειξη στους πλευρικούς καθρέπτες.

Το γαλάζιο Astra των φωτογραφιών φέρει βενζινοκινητήρα ενός λίτρου Ecotec των 105 ίππων με ροπή 170 Nm, ο οποίος δε σκοντάφτει στον εγχώριο φορολογικό παραλογισμό, ενώ είναι αρκετά οικονομικός (6,6 λίτρα/100 χλμ. καταγράψαμε με τη βοήθεια του Star/Stop).

Ξεχνάς σχεδόν εντελώς ότι είναι τρικύλινδρος, καθώς οι κραδασμοί και οι θόρυβοι λάμπουν δια της απουσία τους. Μόνο ένα απαλό «γουργουρητό» φτάνει στα αφτιά, αλλά είναι σχεδόν ανεπαίσθητο. Από επιδόσεις μη βιαστείτε να κρίνεται λόγω κυβισμού, καθώς η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 11,2 δευτ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων έχει μακριά σχετικά κλιμάκωση, ο λεβιές έχει καλή αίσθηση και θετικά κουμπώματα, θα μας άρεσε όμως για λόγους μεγαλύτερης οικονομίας καυσίμου να διέθετε και 6η σχέση.

Οδηγικά θα σχολιάζαμε επίσης το σύστημα διεύθυνσης, την ποιότητα κύλισης που διατηρείται στο ύψος της ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, ενώ η ανάρτηση έχει καλές σχέσεις τόσοι με την άνεση όσο και με τα κρατήματα στις στροφές.

Αυτό είναι λοιπόν το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016» ένας βασικός παίχτης της κατηγορίας με τις τιμές να ξεκινούν από τα 17.300 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Volkswagen Motorsport

Η Volkswagen επιστρέφει στη φημισμένη ανάβαση του Κολοράντο Πάικς Πικ μετά από 30 χρόνια με στόχο να καταρρίψει το ρεκόρ με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα που σημείωσε ο Μίλεν το 2016 με χρόνο 8’ 57’’.118. 

Νissan

Η Nissan αποφάσισε να αναστείλει την παραγωγή οχημάτων για την αγορά της Ιαπωνίας σε όλα τα εργοστάσια της Nissan και της Nissan Shatai στην Ιαπωνία. Ο λόγος είναι ότι κατασκευάστηκαν μια σειρά από αυτοκίνητα τα οποία ελέγχθηκαν από τεχνικούς που δεν ήταν αρμόδιοι για τις επιθεωρήσεις. 

Fiat Fullback Cross

Το pickup της Fiat έφτασε στη χώρα μας σε μια ειδική έκδοση που ονομάζεται Cross.

Ξεχωρίζει από το μαύρο χρωματισμό σε πολλά σημεία του αμαξώματος όπως μάσκα, εξωτερικοί καθρέπτες, σκαλοπάτια, χειρολαβές και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Lamborghini

Πυρετός εργασιών επικράτησε στην έδρα της Lamborghini στη Σαντα Αγκάτα Μπολονέζ.

Mercedes AMG A45 4Matic

Πίσω από το τιμόνι της Mercedes AMG A45, είναι φορές που οι δρόμοι «παίρνουν» άλλο σχήμα.

Τους «βλέπεις» αλλιώς. Νομίζεις ότι σου «μιλάνε», ότι σε προκαλούν για να πατήσεις ακόμα περισσότερο το γκάζι.

Νέο Volkswagen Polo

Ένα μηνά μετά την πρώτη μας γνωριμία με το νέο Volkswagen Polo στο Αμβούργο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε και σε ελληνικό έδαφος, ταξιδεύοντας μαζί του μέχρι το όμορφο Ναύπλιο.

McLaren

Τα μοντέλα της McLaren σίγουρα νιώθουν αρκετά άνετα μέσα στις πίστες, αν και δεν προορίζονται αποκλειστικά για εκεί.

Toyota Fine-Comfort Ride Concept

Ακόμα ένα πρωτότυπο μοντέλο μας παρουσιάζει η Toyota αποκαλύπτοντας το νέο  υδρογονοκίνητο Fine-Comfort Ride.

ΣΕΑΑ

Το γερασμένο στόλο των επαγγελματικών οχημάτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας αναφέρει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων (ΣΕΑΑ), υπογραμμίζοντας ότι ήταν ήδη γερασμένος πριν την κρίση, κάτι που οδήγησε την Ελλάδα στην τελευταία θέση από πλευράς παλαιότητας φορτηγών στην Ε

Γκραν Πρι ΗΠΑ

Για να ξαναμπεί σε τροχιά τίτλου ο Φέτελ με τη Ferrari θα πρέπει να κερδίσει στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στην πίστα του Τέξας την Κυριακή 22 Οκτωβρίου. Παίζει ίσως το τελευταίο χαρτί καθώς απομένουν 4 Γκραν Πρι και ο Χάμιλτον στη βαθμολογία έχει ξεφύγει του Φέτελ κατά 57 βαθμούς. Δεν έχει λοιπόν άλλα