Είστε εδώ

Test Drive

Opel Astra 1.0 Ecotec EcoFlex : Μια ακόμα βόλτα με το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»

του Γιώργου Ψαρρά

Σίγουρα το 2016 κύλισε με τον καλύτερο τρόπο για το Opel Astra, καθώς αναδείχτηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς», ενώ πολλές «ψήφους» έλαβε και από το αγοραστικό κοινό.

Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν επιλέξαμε να «κάνουμε» άλλη μια βόλτα με το βραβευμένο μοντέλο.

Υπενθυμίζουμε ότι η διάκριση για το γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο ήρθε τον περασμένο Φεβρουάριο στο πλαίσιο διεξαγωγής της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ τον Μάρτιο του 2017 στην ελβετική πόλη το στέμμα θα αλλάξει μοντέλο.

Το εσωτερικό μπορεί άνετα να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας, ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις βρίσκονται σε λογικά επίπεδα για την κατηγορία (μήκος 4.370 χλστ.). Επίσης δε μπορείς παρά να εκτιμήσεις τον προσφερόμενο χώρο για τα πόδια στην πίσω σειρά καθισμάτων (μεταξόνιο 2.662 χλστ.) και το ικανοποιητικό πορτμπαγκάζ των 370 λίτρων.

Και μια που βρισκόμαστε στο εσωτερικό να αναφέρουμε ότι η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας και άνεσης είναι μεγάλη. Θα εστιάσουμε στο σύστημα πολυμέσων IntelliLink με οθόνη αφής 8 ιντσών, στο σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας, στο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος σε παράλληλη θέση στάθμευσης, στην αυτόματη λειτουργία των προβολέων IntelliLux LED Matrix, στην αναγνώριση των σημάτων οδικής κυκλοφορίας, στο σύστημα αυτόματης πέδησης και στον έλεγχο «τυφλού» σημείου με φωτεινή ένδειξη στους πλευρικούς καθρέπτες.

Το γαλάζιο Astra των φωτογραφιών φέρει βενζινοκινητήρα ενός λίτρου Ecotec των 105 ίππων με ροπή 170 Nm, ο οποίος δε σκοντάφτει στον εγχώριο φορολογικό παραλογισμό, ενώ είναι αρκετά οικονομικός (6,6 λίτρα/100 χλμ. καταγράψαμε με τη βοήθεια του Star/Stop).

Ξεχνάς σχεδόν εντελώς ότι είναι τρικύλινδρος, καθώς οι κραδασμοί και οι θόρυβοι λάμπουν δια της απουσία τους. Μόνο ένα απαλό «γουργουρητό» φτάνει στα αφτιά, αλλά είναι σχεδόν ανεπαίσθητο. Από επιδόσεις μη βιαστείτε να κρίνεται λόγω κυβισμού, καθώς η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 11,2 δευτ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων έχει μακριά σχετικά κλιμάκωση, ο λεβιές έχει καλή αίσθηση και θετικά κουμπώματα, θα μας άρεσε όμως για λόγους μεγαλύτερης οικονομίας καυσίμου να διέθετε και 6η σχέση.

Οδηγικά θα σχολιάζαμε επίσης το σύστημα διεύθυνσης, την ποιότητα κύλισης που διατηρείται στο ύψος της ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, ενώ η ανάρτηση έχει καλές σχέσεις τόσοι με την άνεση όσο και με τα κρατήματα στις στροφές.

Αυτό είναι λοιπόν το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016» ένας βασικός παίχτης της κατηγορίας με τις τιμές να ξεκινούν από τα 17.300 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Peugeot

Το ταλέντο της στη σχεδίαση η Peugeot το έχει αποδείξει μέσα από τα μοντέλα της, έτσι λοιπόν με σιγουριά βάζει την υπογραφή της και σε τραμ.

Porsche Driving Experience

Όσο ζεις μαθαίνεις και όσο οδηγείς βελτιώνεσαι, ειδικά αν σου κάνει η Porsche ιδιαίτερα μαθήματα μέσα στην πίστα.

Το πρόγραμμα “Porsche Driving Experience ” απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν να εξελίξουν τις ικανότητες τους και να ανέβουν επίπεδο.

Bentley Continental 24

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Bentley θα συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ με τρεις Continental GT3, οι οποίες έδωσαν έμπνευση για τη δημιουργία της Continental 24.

GTi

Τα καρτ-ποστάλ δείχνουν ειδυλλιακά τοπία με αλπικά σκηνικά ή ήσυχα χωριά που «κρέμονται» κατά μήκος των ακτών της αυστριακής λίμνης Wörth ή στο Wörthersee όπως είναι περισσότερο γνωστή στα γερμανικά.

Nissan Micra

Προς τα κάτω διευρύνει τη γκάμα κινητήρων του νέου Micra η Nissan, με το «χιλιάρη» βενζίνης των 71 ίππων.

Ράλι Ακρόπολις-73 συνολικά οι συμμετοχές

Οι αντιπαραθέσεις στα social media κορυφώνονται για την ονομασία του εθνικού μας αγώνα που εξακολουθεί να φέρει την ονομασία Ράλι Ακρόπολις, παρά το γεγονός ότι δεν έχει καμία σχέση με την Ακρόπολη. 

Γκραν Πρι Μονακό-28 Μαΐου

Ότι και να γράψεις για το Γκραν Πρι του Μονακό είναι λίγο. Δεν είναι μόνο η ιστορία που έχει, καθώς ο πρώτος αγώνας διοργανώθηκε το 1929, (το 1950 στη Formula 1) και από τότε μέχρι σήμερα διεξάγεται στους ίδιους δρόμους.

Μille Miglia

Έτσι είχε χαρακτηρίσει ο Έντσο Φεράρι τον ιταλικό αγώνα “Mille Miglia”.

Volkswagen Golf GTI

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι μαθητευόμενοι της Volkswagen, δημιούργησαν ένα ξεχωριστό Golf GTI, το οποίο θα παρουσιάσουν αύριο στη «Συνάντηση GTI» στο Wörthersee της Αυστρίας.

Ράλι Σαρδηνίας

Αυτή μάλιστα, είναι είδηση πρώτου μεγέθους. Η Citroen Racing στο ράλι Σαρδηνίας (8-11) Ιουνίου θα έχει στις τάξεις τον Αντρέας Μίκελσεν.

Δίπλα του ο Αντερς Γιέγκερ που θα οδηγήσουν το Citroen C3 WRC με τον αριθμό 9.