Είστε εδώ

Test Drive

Νέο Citroen C3: Από την Βαρκελώνη στην Αθήνα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο τίτλος για το νέο Citroen C3 παραπέμπει σε κάτι ταξιδιωτικό.

Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά κάπως έτσι καθώς μόλις επιστρέψαμε από την πρώτη μας οδηγική εμπειρία στη Βαρκελώνη πίσω από το τιμόνι του νέου Citroen C3, που όπως θα έχετε διαβάσει μόνο εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης οδηγήσαμε, ένα λευκό με κόκκινη οροφή και airbumps μας περίμενε επι ελληνικού εδάφους.

Και μάλιστα σε μια έκδοση που ταιριάζει απόλυτα σε όποιον θέλει ένα χαριτωμένο αυτοκίνητο, που ξεχωρίζει σχεδιαστικά, για every day use.

Πρόκειται για την έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.600 κ.εκ. με 75 ίππους και 5άρι κιβώτιο.

Ιδανικό για εντός των τειχών για το πώς κινείται στη μουντή άσφαλτο.

Ευέλικτο, εύκολο στο παρκάρισμα, με άνετα καθίσματα και κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 5.7 λίτρα/100 χλμ. σε δύσκολη μάλιστα καθημερινή χρήση εντός των τειχών.

Φυσικά δεν κινηθήκαμε μόνο εντός των τειχών, καθώς ένας φίλος από τα παλιά μας περίμενε σχεδόν κάθε βράδυ στη Χαλκίδα το διάστημα που οδηγούσαμε το νέο γαλλικό μοντέλο.

Σταθερό εκτός των τειχών καθώς οι αναρτήσεις συνεχίζουν την παράδοση της Citroen σε αυτόν τον τομέα.

Τα φαρδιά καθίσματα κάνουν το ταξίδι ακόμα πιο άνετο ενώ ο συνοδηγός σε ότι έχει να επιλέξει από μουσική, σύστημα πλοήγησης, κλιματισμό, κινητή τηλεφωνία όλα γίνονται πλέον από την έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών.

Όπως καταλάβατε τα πολλά κουμπιά και μπουτόν ανήκουν πλέον στο παρελθόν, καθώς απουσιάζουν από το νέο C3.

Mπουτόν υπάρχουν μόνο στο τιμόνι και κάτω από την οθόνη για τα αλάρμ και για το ξεθάμπωμα των παραθύρων.

Η χρωματική λεπτομέρεια στο ταμπλό δίνει έναν ακόμα τόνο στο εσωτερικό, όπως οι χειρολαβές σε στυλ βαλίτσας και οι ευρύχωρες θήκες μικροαντικειμένων στις πόρτες και μπροστά από τον συνοδηγό.

Το πόρτ μπαγκαζ προσφέρει 300 λίτρα ενώ είναι στάνταρ η ρεζέρβα ανάγκης, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στους ελληνικούς δρόμους.

Nα σημειωθεί επίσης ότι οι εκπομπές ρύπων στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 με τους 75 ίππους με το σύστημα start/stop, βρίσκονται μεταξύ 83-95 C02 αναλόγως της διάστασης των ελαστικών.

Αυτό είναι λοιπόν το νέο Citroen C3, που έρχεται με πολύ στυλ, χρώμα και πολλές επιλογές ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει το ύφος που επιθυμεί ο αγοραστής.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 14.290 ευρώ για την έκδοση 1.6 diesel με τους 75 ίππους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν πρι Αυστραλίας

Ο εναρκτήριος αγώνας της χρονιάς για την Formula 1, στην πίστα Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης, βρήκε μεγάλους πρωταγωνιστές την Ferrari και τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Γκραν Πρι Κατάρ

Ο άστατος καιρός που συνοδεύτηκε από την έντονη βροχόπτωση στο Κατάρ, αποτέλεσε την αιτία να ακυρωθεί η διαδικασία των επίσημων δοκιμαστικών.

Γκραν Πρι Αυστραλίας

Η Pirelli ανακοίνωσε τα διαθέσιμα ελαστικά για τον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς, στην πίστα Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης. 

Γκραν Πρι Αυστραλίας

Πρεμιέρα του φετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος της Formula 1 στην Αυστραλία, στην πίστα Άλμπερτ Παρκ μήκους 5.303 χλμ.

Γκραν Πρι Αυστραλίας

Η φετινή χρονιά έχει πολλές αλλαγές στους κανονισμούς. Από τα ελαστικά που είναι φαρδύτερα κατά 25% σε σχέση με αυτά της προηγούμενης χρονιάς, καθώς και πολλές αεροδυναμικές αλλαγές.

Γκραν Πρι Αυστραλίας

Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο δε στάθηκε τυχερός μπροστά στα μάτια των συμπατριωτών του.

Γκραν Πρι Αυστραλίας

Πρώτος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 με την αυλαία να ανοίγει από την πίστα Άλμπερτ Παρκ της Aυστραλίας.

Το μήκος της πίστας είναι 5.303 χλμ. και οι οδηγοί θα τη γυρίσουν 58 φορές.

Οι στροφές είναι 16, αλλά ποια είναι η πιο απαιτητική στροφή σε φρενάρισμα;

Γκραν Πρι Αυστραλίας

Δείτε ένα πολύ κατατοπιστικό video που ετοίμασε η Ferrari με όλα τα μυστικά της πίστας Άλμπερτ Παρκ που φιλοξενεί τον πρώτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.

Maserati

Η Maserati εξοπλίζει τα μοντέλα της Levante, Quattroporte και Ghibli με προηγμένα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας.

Ford

Σχεδόν οι περισσότεροι νέοι οδηγοί τον πρώτο καιρό που παίρνουν το δίπλωμα τους, χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο της οικογένειας. Ποια είναι όμως η συμπεριφορά τους στο δρόμο;