Είστε εδώ

Test Drive

Νέο Citroen C3: Από την Βαρκελώνη στην Αθήνα

22Νοεμβρίου 2016
του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο τίτλος για το νέο Citroen C3 παραπέμπει σε κάτι ταξιδιωτικό.

Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά κάπως έτσι καθώς μόλις επιστρέψαμε από την πρώτη μας οδηγική εμπειρία στη Βαρκελώνη πίσω από το τιμόνι του νέου Citroen C3, που όπως θα έχετε διαβάσει μόνο εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης οδηγήσαμε, ένα λευκό με κόκκινη οροφή και airbumps μας περίμενε επι ελληνικού εδάφους.

Και μάλιστα σε μια έκδοση που ταιριάζει απόλυτα σε όποιον θέλει ένα χαριτωμένο αυτοκίνητο, που ξεχωρίζει σχεδιαστικά, για every day use.

Πρόκειται για την έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.600 κ.εκ. με 75 ίππους και 5άρι κιβώτιο.

Ιδανικό για εντός των τειχών για το πώς κινείται στη μουντή άσφαλτο.

Ευέλικτο, εύκολο στο παρκάρισμα, με άνετα καθίσματα και κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 5.7 λίτρα/100 χλμ. σε δύσκολη μάλιστα καθημερινή χρήση εντός των τειχών.

Φυσικά δεν κινηθήκαμε μόνο εντός των τειχών, καθώς ένας φίλος από τα παλιά μας περίμενε σχεδόν κάθε βράδυ στη Χαλκίδα το διάστημα που οδηγούσαμε το νέο γαλλικό μοντέλο.

Σταθερό εκτός των τειχών καθώς οι αναρτήσεις συνεχίζουν την παράδοση της Citroen σε αυτόν τον τομέα.

Τα φαρδιά καθίσματα κάνουν το ταξίδι ακόμα πιο άνετο ενώ ο συνοδηγός σε ότι έχει να επιλέξει από μουσική, σύστημα πλοήγησης, κλιματισμό, κινητή τηλεφωνία όλα γίνονται πλέον από την έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών.

Όπως καταλάβατε τα πολλά κουμπιά και μπουτόν ανήκουν πλέον στο παρελθόν, καθώς απουσιάζουν από το νέο C3.

Mπουτόν υπάρχουν μόνο στο τιμόνι και κάτω από την οθόνη για τα αλάρμ και για το ξεθάμπωμα των παραθύρων.

Η χρωματική λεπτομέρεια στο ταμπλό δίνει έναν ακόμα τόνο στο εσωτερικό, όπως οι χειρολαβές σε στυλ βαλίτσας και οι ευρύχωρες θήκες μικροαντικειμένων στις πόρτες και μπροστά από τον συνοδηγό.

Το πόρτ μπαγκαζ προσφέρει 300 λίτρα ενώ είναι στάνταρ η ρεζέρβα ανάγκης, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στους ελληνικούς δρόμους.

Nα σημειωθεί επίσης ότι οι εκπομπές ρύπων στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 με τους 75 ίππους με το σύστημα start/stop, βρίσκονται μεταξύ 83-95 C02 αναλόγως της διάστασης των ελαστικών.

Αυτό είναι λοιπόν το νέο Citroen C3, που έρχεται με πολύ στυλ, χρώμα και πολλές επιλογές ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει το ύφος που επιθυμεί ο αγοραστής.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 14.290 ευρώ για την έκδοση 1.6 diesel με τους 75 ίππους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ford Fiesta WRC M-Sport

Το 2017 είναι μια διαφορετική χρονιά για την ομάδα Ford M-Sport.

SEAT

Την εκπαίδευση αποδεικνύει ότι στηρίζει η SEAT κάνοντας δωρεά στο κολέγιο Βιομηχανικού Σχεδιασμού EUDI, το οποίο ανήκει στο Πανεπιστήμιο της Λα Κορούνια.

Kia

Η κορυφή χρειάζεται κάτι παραπάνω από θέληση και απαιτεί πολλή δύναμη, όπως έχει αποδείξει ο κορυφαίος Iσπανός τενίστας Ραφαέλ Ναδάλ, πρώην νούμερο 1 στην παγκόσμια κατάταξη και με Χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο στο ενεργητικό του.

Renault

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Groupe Renault ανακοίνωσε ότι το 2016 σημειώσε παγκοσμίως πωλήσεις-ρεκόρ.

Nissan

Ένα στόλο 15 ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα παραδώσει η Nissan στο Έσσεν.

BMW Σειρά 4

Η BMW ανανεώνει τη γκάμα των μοντέλων της Σειράς 4, μετά από τέσσερα χρόνια από την επίσημη παρουσίασή της.

Ενιαίο Έπαθλο 2017-2018

Σίγουρα θα μπερδευτήκατε με τη λέξη «ίσως» που αφήνει πολλά ερωτηματικά. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

Bentley Supersports Β55

Το δικό τους ξεχωριστό ρολόι χειρός μπορούν να έχουν οι οδηγοί της Continental Supersports, η οποία είναι η ταχύτερη Bentley που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα.

North American International Auto Show-Detroit

Από την άλλοτε Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, το Ντιτρόιτ, ανοίγει η αυλαία των διεθνών εκθέσεων.

Η έκθεση του Ντιτρόιτ διεξάγεται κάθε χρόνο, όπως η αντίστοιχη στη Γενεύη, στο εκθεσιακό κέντρο Combo, στην καρδιά του Μίσιγκαν.

Lexus

Έτοιμο να πατήσει στην πίστα είναι το νέο αγωνιστικό RC F GT3, το οποίο εξέλιξε η Lexus Gazoo Racing.