Είστε εδώ

Test Drive

Νέο Citroen C3: Από την Βαρκελώνη στην Αθήνα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο τίτλος για το νέο Citroen C3 παραπέμπει σε κάτι ταξιδιωτικό.

Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά κάπως έτσι καθώς μόλις επιστρέψαμε από την πρώτη μας οδηγική εμπειρία στη Βαρκελώνη πίσω από το τιμόνι του νέου Citroen C3, που όπως θα έχετε διαβάσει μόνο εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης οδηγήσαμε, ένα λευκό με κόκκινη οροφή και airbumps μας περίμενε επι ελληνικού εδάφους.

Και μάλιστα σε μια έκδοση που ταιριάζει απόλυτα σε όποιον θέλει ένα χαριτωμένο αυτοκίνητο, που ξεχωρίζει σχεδιαστικά, για every day use.

Πρόκειται για την έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.600 κ.εκ. με 75 ίππους και 5άρι κιβώτιο.

Ιδανικό για εντός των τειχών για το πώς κινείται στη μουντή άσφαλτο.

Ευέλικτο, εύκολο στο παρκάρισμα, με άνετα καθίσματα και κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 5.7 λίτρα/100 χλμ. σε δύσκολη μάλιστα καθημερινή χρήση εντός των τειχών.

Φυσικά δεν κινηθήκαμε μόνο εντός των τειχών, καθώς ένας φίλος από τα παλιά μας περίμενε σχεδόν κάθε βράδυ στη Χαλκίδα το διάστημα που οδηγούσαμε το νέο γαλλικό μοντέλο.

Σταθερό εκτός των τειχών καθώς οι αναρτήσεις συνεχίζουν την παράδοση της Citroen σε αυτόν τον τομέα.

Τα φαρδιά καθίσματα κάνουν το ταξίδι ακόμα πιο άνετο ενώ ο συνοδηγός σε ότι έχει να επιλέξει από μουσική, σύστημα πλοήγησης, κλιματισμό, κινητή τηλεφωνία όλα γίνονται πλέον από την έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών.

Όπως καταλάβατε τα πολλά κουμπιά και μπουτόν ανήκουν πλέον στο παρελθόν, καθώς απουσιάζουν από το νέο C3.

Mπουτόν υπάρχουν μόνο στο τιμόνι και κάτω από την οθόνη για τα αλάρμ και για το ξεθάμπωμα των παραθύρων.

Η χρωματική λεπτομέρεια στο ταμπλό δίνει έναν ακόμα τόνο στο εσωτερικό, όπως οι χειρολαβές σε στυλ βαλίτσας και οι ευρύχωρες θήκες μικροαντικειμένων στις πόρτες και μπροστά από τον συνοδηγό.

Το πόρτ μπαγκαζ προσφέρει 300 λίτρα ενώ είναι στάνταρ η ρεζέρβα ανάγκης, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στους ελληνικούς δρόμους.

Nα σημειωθεί επίσης ότι οι εκπομπές ρύπων στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 με τους 75 ίππους με το σύστημα start/stop, βρίσκονται μεταξύ 83-95 C02 αναλόγως της διάστασης των ελαστικών.

Αυτό είναι λοιπόν το νέο Citroen C3, που έρχεται με πολύ στυλ, χρώμα και πολλές επιλογές ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει το ύφος που επιθυμεί ο αγοραστής.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 14.290 ευρώ για την έκδοση 1.6 diesel με τους 75 ίππους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Πορτογαλίας

Οι 5 Ειδικές Διαδρομές που περιελάμβανε το τελευταίο σκέλος του ράλι Πορτογαλίας δεν άλλαξε τα χρώματα στην κορυφή, με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να σημειώνουν μια μεγάλη νίκη σε έναν δύσκολο αγώνα που τα είχε όλα. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Στην πίστα του Λε Μαν οι περίπου 105.000 Γάλλοι θεατές είχαν την ελπίδα ότι θα δουν ένα καλό αποτέλεσμα από τον συμπατριώτη τους, Ζοάν Ζαρκό, μετά την pole position που κατέκτησε ο αναβάτης της Yamaha Tech το Σάββατο.

Ράλι Πορτογαλίας

Η 6η νίκη για τους Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) στο φετινό ράλι Πορτογαλίας απομακρύνθηκε πάρα πολύ. Μια ρίζα δένδρου ήταν η αιτία να εγκαταλείψει το γαλλικό πλήρωμα ενώ βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στην 4η θέση, 7,3 δευτ. διαφορά από τον Σόρδο που οδηγούσε τον αγώνα.

Ανάβαση Κύμης - Ομάδα Ν

Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος της ομάδας Ν με τον Πάνο Κύρκο (Mitsubishi Evo IX) να είναι ο ταχύτερος. Στον πίνακας δείτε όλους τους χρόνους στο πρώτο σκέλος. 

Ράλι Πορτογαλίας

Η Γαλανόλευκη βρίσκεται παντού, και για μια ακόμα επιβεβαιώνεται η μεγάλη αγάπη που τρέφουν οι Έλληνες για το motorsport και ειδικότερα για το WRC. 

Ράλι Πορτογαλίας: 3η μέρα

Η 3η μέρα στην Πορτογαλία ξεκίνησε και τα απρόοπτα και πάλι δεν έλειψαν. Τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 154,64. Την 10η Ειδική και πρώτη για σήμερα, κέρδισε ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με δεύτερο τον Νεβίλ και τρίτο τον  Λάπι.

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες δοκιμές

Στην πίστα του Λε Μαν φιλοξενείται το Γκραν Πρι της Γαλλίας που είναι ο πέμπτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος MotoGP εκεί όπου ο Γάλλος Ζοάν Ζαρκό κατάφερε να κατακτήσει την pole position μπροστά στους συμπατριώτες του με εμφατικό τρόπο.

Mercedes-Benz

Η Mercedes έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει μια ηλεκτρική επίθεση για τα επόμενα χρόνια και για αυτό το σκοπό έχει δημιουργήσει μία μάρκα της οποίας τα σήματα θα τοποθετούνται μόνο στα μοντέλα που θα κινούνται με ηλεκτρισμό.

Σέρτζιο Μαρκιόνε

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε είναι ένας από τους σημαντικότερους διευθύνοντες συμβούλους που έχουν περάσει από τη Fiat και ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την εξαγορά εταιρειών όπως η Jeep και η Dodge και τη δημιουργία του FCA Group.

Volvo

Το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα μειώνει ακόμα περισσότερο η Volvo, καθώς ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τα πλαστικά μιας χρήσης στις εγκαταστάσεις της.