Είστε εδώ

Test Drive

Νέο Citroen C3: Από την Βαρκελώνη στην Αθήνα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο τίτλος για το νέο Citroen C3 παραπέμπει σε κάτι ταξιδιωτικό.

Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά κάπως έτσι καθώς μόλις επιστρέψαμε από την πρώτη μας οδηγική εμπειρία στη Βαρκελώνη πίσω από το τιμόνι του νέου Citroen C3, που όπως θα έχετε διαβάσει μόνο εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης οδηγήσαμε, ένα λευκό με κόκκινη οροφή και airbumps μας περίμενε επι ελληνικού εδάφους.

Και μάλιστα σε μια έκδοση που ταιριάζει απόλυτα σε όποιον θέλει ένα χαριτωμένο αυτοκίνητο, που ξεχωρίζει σχεδιαστικά, για every day use.

Πρόκειται για την έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.600 κ.εκ. με 75 ίππους και 5άρι κιβώτιο.

Ιδανικό για εντός των τειχών για το πώς κινείται στη μουντή άσφαλτο.

Ευέλικτο, εύκολο στο παρκάρισμα, με άνετα καθίσματα και κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 5.7 λίτρα/100 χλμ. σε δύσκολη μάλιστα καθημερινή χρήση εντός των τειχών.

Φυσικά δεν κινηθήκαμε μόνο εντός των τειχών, καθώς ένας φίλος από τα παλιά μας περίμενε σχεδόν κάθε βράδυ στη Χαλκίδα το διάστημα που οδηγούσαμε το νέο γαλλικό μοντέλο.

Σταθερό εκτός των τειχών καθώς οι αναρτήσεις συνεχίζουν την παράδοση της Citroen σε αυτόν τον τομέα.

Τα φαρδιά καθίσματα κάνουν το ταξίδι ακόμα πιο άνετο ενώ ο συνοδηγός σε ότι έχει να επιλέξει από μουσική, σύστημα πλοήγησης, κλιματισμό, κινητή τηλεφωνία όλα γίνονται πλέον από την έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών.

Όπως καταλάβατε τα πολλά κουμπιά και μπουτόν ανήκουν πλέον στο παρελθόν, καθώς απουσιάζουν από το νέο C3.

Mπουτόν υπάρχουν μόνο στο τιμόνι και κάτω από την οθόνη για τα αλάρμ και για το ξεθάμπωμα των παραθύρων.

Η χρωματική λεπτομέρεια στο ταμπλό δίνει έναν ακόμα τόνο στο εσωτερικό, όπως οι χειρολαβές σε στυλ βαλίτσας και οι ευρύχωρες θήκες μικροαντικειμένων στις πόρτες και μπροστά από τον συνοδηγό.

Το πόρτ μπαγκαζ προσφέρει 300 λίτρα ενώ είναι στάνταρ η ρεζέρβα ανάγκης, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στους ελληνικούς δρόμους.

Nα σημειωθεί επίσης ότι οι εκπομπές ρύπων στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 με τους 75 ίππους με το σύστημα start/stop, βρίσκονται μεταξύ 83-95 C02 αναλόγως της διάστασης των ελαστικών.

Αυτό είναι λοιπόν το νέο Citroen C3, που έρχεται με πολύ στυλ, χρώμα και πολλές επιλογές ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει το ύφος που επιθυμεί ο αγοραστής.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 14.290 ευρώ για την έκδοση 1.6 diesel με τους 75 ίππους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Volkswagen Motorsport

Η Volkswagen επιστρέφει στη φημισμένη ανάβαση του Κολοράντο Πάικς Πικ μετά από 30 χρόνια με στόχο να καταρρίψει το ρεκόρ με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα που σημείωσε ο Μίλεν το 2016 με χρόνο 8’ 57’’.118. 

Νissan

Η Nissan αποφάσισε να αναστείλει την παραγωγή οχημάτων για την αγορά της Ιαπωνίας σε όλα τα εργοστάσια της Nissan και της Nissan Shatai στην Ιαπωνία. Ο λόγος είναι ότι κατασκευάστηκαν μια σειρά από αυτοκίνητα τα οποία ελέγχθηκαν από τεχνικούς που δεν ήταν αρμόδιοι για τις επιθεωρήσεις. 

Fiat Fullback Cross

Το pickup της Fiat έφτασε στη χώρα μας σε μια ειδική έκδοση που ονομάζεται Cross.

Ξεχωρίζει από το μαύρο χρωματισμό σε πολλά σημεία του αμαξώματος όπως μάσκα, εξωτερικοί καθρέπτες, σκαλοπάτια, χειρολαβές και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Lamborghini

Πυρετός εργασιών επικράτησε στην έδρα της Lamborghini στη Σαντα Αγκάτα Μπολονέζ.

Mercedes AMG A45 4Matic

Πίσω από το τιμόνι της Mercedes AMG A45, είναι φορές που οι δρόμοι «παίρνουν» άλλο σχήμα.

Τους «βλέπεις» αλλιώς. Νομίζεις ότι σου «μιλάνε», ότι σε προκαλούν για να πατήσεις ακόμα περισσότερο το γκάζι.

Νέο Volkswagen Polo

Ένα μηνά μετά την πρώτη μας γνωριμία με το νέο Volkswagen Polo στο Αμβούργο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε και σε ελληνικό έδαφος, ταξιδεύοντας μαζί του μέχρι το όμορφο Ναύπλιο.

McLaren

Τα μοντέλα της McLaren σίγουρα νιώθουν αρκετά άνετα μέσα στις πίστες, αν και δεν προορίζονται αποκλειστικά για εκεί.

Toyota Fine-Comfort Ride Concept

Ακόμα ένα πρωτότυπο μοντέλο μας παρουσιάζει η Toyota αποκαλύπτοντας το νέο  υδρογονοκίνητο Fine-Comfort Ride.

ΣΕΑΑ

Το γερασμένο στόλο των επαγγελματικών οχημάτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας αναφέρει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων (ΣΕΑΑ), υπογραμμίζοντας ότι ήταν ήδη γερασμένος πριν την κρίση, κάτι που οδήγησε την Ελλάδα στην τελευταία θέση από πλευράς παλαιότητας φορτηγών στην Ε

Γκραν Πρι ΗΠΑ

Για να ξαναμπεί σε τροχιά τίτλου ο Φέτελ με τη Ferrari θα πρέπει να κερδίσει στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στην πίστα του Τέξας την Κυριακή 22 Οκτωβρίου. Παίζει ίσως το τελευταίο χαρτί καθώς απομένουν 4 Γκραν Πρι και ο Χάμιλτον στη βαθμολογία έχει ξεφύγει του Φέτελ κατά 57 βαθμούς. Δεν έχει λοιπόν άλλα