Είστε εδώ

Test Drive

Νέο Citroen C3: Από την Βαρκελώνη στην Αθήνα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο τίτλος για το νέο Citroen C3 παραπέμπει σε κάτι ταξιδιωτικό.

Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά κάπως έτσι καθώς μόλις επιστρέψαμε από την πρώτη μας οδηγική εμπειρία στη Βαρκελώνη πίσω από το τιμόνι του νέου Citroen C3, που όπως θα έχετε διαβάσει μόνο εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης οδηγήσαμε, ένα λευκό με κόκκινη οροφή και airbumps μας περίμενε επι ελληνικού εδάφους.

Και μάλιστα σε μια έκδοση που ταιριάζει απόλυτα σε όποιον θέλει ένα χαριτωμένο αυτοκίνητο, που ξεχωρίζει σχεδιαστικά, για every day use.

Πρόκειται για την έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.600 κ.εκ. με 75 ίππους και 5άρι κιβώτιο.

Ιδανικό για εντός των τειχών για το πώς κινείται στη μουντή άσφαλτο.

Ευέλικτο, εύκολο στο παρκάρισμα, με άνετα καθίσματα και κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 5.7 λίτρα/100 χλμ. σε δύσκολη μάλιστα καθημερινή χρήση εντός των τειχών.

Φυσικά δεν κινηθήκαμε μόνο εντός των τειχών, καθώς ένας φίλος από τα παλιά μας περίμενε σχεδόν κάθε βράδυ στη Χαλκίδα το διάστημα που οδηγούσαμε το νέο γαλλικό μοντέλο.

Σταθερό εκτός των τειχών καθώς οι αναρτήσεις συνεχίζουν την παράδοση της Citroen σε αυτόν τον τομέα.

Τα φαρδιά καθίσματα κάνουν το ταξίδι ακόμα πιο άνετο ενώ ο συνοδηγός σε ότι έχει να επιλέξει από μουσική, σύστημα πλοήγησης, κλιματισμό, κινητή τηλεφωνία όλα γίνονται πλέον από την έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών.

Όπως καταλάβατε τα πολλά κουμπιά και μπουτόν ανήκουν πλέον στο παρελθόν, καθώς απουσιάζουν από το νέο C3.

Mπουτόν υπάρχουν μόνο στο τιμόνι και κάτω από την οθόνη για τα αλάρμ και για το ξεθάμπωμα των παραθύρων.

Η χρωματική λεπτομέρεια στο ταμπλό δίνει έναν ακόμα τόνο στο εσωτερικό, όπως οι χειρολαβές σε στυλ βαλίτσας και οι ευρύχωρες θήκες μικροαντικειμένων στις πόρτες και μπροστά από τον συνοδηγό.

Το πόρτ μπαγκαζ προσφέρει 300 λίτρα ενώ είναι στάνταρ η ρεζέρβα ανάγκης, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στους ελληνικούς δρόμους.

Nα σημειωθεί επίσης ότι οι εκπομπές ρύπων στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 με τους 75 ίππους με το σύστημα start/stop, βρίσκονται μεταξύ 83-95 C02 αναλόγως της διάστασης των ελαστικών.

Αυτό είναι λοιπόν το νέο Citroen C3, που έρχεται με πολύ στυλ, χρώμα και πολλές επιλογές ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει το ύφος που επιθυμεί ο αγοραστής.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 14.290 ευρώ για την έκδοση 1.6 diesel με τους 75 ίππους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Peugeot

Το ταλέντο της στη σχεδίαση η Peugeot το έχει αποδείξει μέσα από τα μοντέλα της, έτσι λοιπόν με σιγουριά βάζει την υπογραφή της και σε τραμ.

Porsche Driving Experience

Όσο ζεις μαθαίνεις και όσο οδηγείς βελτιώνεσαι, ειδικά αν σου κάνει η Porsche ιδιαίτερα μαθήματα μέσα στην πίστα.

Το πρόγραμμα “Porsche Driving Experience ” απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν να εξελίξουν τις ικανότητες τους και να ανέβουν επίπεδο.

Bentley Continental 24

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Bentley θα συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ με τρεις Continental GT3, οι οποίες έδωσαν έμπνευση για τη δημιουργία της Continental 24.

GTi

Τα καρτ-ποστάλ δείχνουν ειδυλλιακά τοπία με αλπικά σκηνικά ή ήσυχα χωριά που «κρέμονται» κατά μήκος των ακτών της αυστριακής λίμνης Wörth ή στο Wörthersee όπως είναι περισσότερο γνωστή στα γερμανικά.

Nissan Micra

Προς τα κάτω διευρύνει τη γκάμα κινητήρων του νέου Micra η Nissan, με το «χιλιάρη» βενζίνης των 71 ίππων.

Ράλι Ακρόπολις-73 συνολικά οι συμμετοχές

Οι αντιπαραθέσεις στα social media κορυφώνονται για την ονομασία του εθνικού μας αγώνα που εξακολουθεί να φέρει την ονομασία Ράλι Ακρόπολις, παρά το γεγονός ότι δεν έχει καμία σχέση με την Ακρόπολη. 

Γκραν Πρι Μονακό-28 Μαΐου

Ότι και να γράψεις για το Γκραν Πρι του Μονακό είναι λίγο. Δεν είναι μόνο η ιστορία που έχει, καθώς ο πρώτος αγώνας διοργανώθηκε το 1929, (το 1950 στη Formula 1) και από τότε μέχρι σήμερα διεξάγεται στους ίδιους δρόμους.

Μille Miglia

Έτσι είχε χαρακτηρίσει ο Έντσο Φεράρι τον ιταλικό αγώνα “Mille Miglia”.

Volkswagen Golf GTI

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι μαθητευόμενοι της Volkswagen, δημιούργησαν ένα ξεχωριστό Golf GTI, το οποίο θα παρουσιάσουν αύριο στη «Συνάντηση GTI» στο Wörthersee της Αυστρίας.

Ράλι Σαρδηνίας

Αυτή μάλιστα, είναι είδηση πρώτου μεγέθους. Η Citroen Racing στο ράλι Σαρδηνίας (8-11) Ιουνίου θα έχει στις τάξεις τον Αντρέας Μίκελσεν.

Δίπλα του ο Αντερς Γιέγκερ που θα οδηγήσουν το Citroen C3 WRC με τον αριθμό 9.