Είστε εδώ

Test Drive

ΜΙΝΙ John Cooper Works : Πώς τα καταφέρνει μέσα στην πίστα;

του Γιώργου Ψαρρά

Μια μοναδική εμπειρία ζήσαμε στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο του Ελληνικού όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Μini John Cooper Works σε τέσσερις διαφορετικούς τύπους αμαξώματος.

Πιο συγκεκριμένα, βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του τρίθυρου Mini JCW που προσφέρει το απόλυτο σπορ στυλ, του Countryman JCW με το οποίο πας παντού γρήγορα, του Clubman που διακρίνεται για τους χώρους και τις επιδόσεις, αλλά και του Cabriolet JCW που «δηλώνει» ανοιχτό σε κάθε οδηγική πρόκληση.

Σε συνθήκες πίστες λοιπόν πήραμε μια χορταστική δόση από την κορυφαία έκδοση του premium βρετανικού μοντέλου. Με τις κατευθύνσεις που μας έδωσαν οι επαγγελματίες εκπαιδευτές οδήγησης πραγματοποιήσαμε δοκιμές φρεναρίσματος σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, σλάλομ και στροφή με την όπισθεν πάλι σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Ποιο το συμπέρασμα; Τα φρένα της Brembo απέδειξαν πόσο δυνατά και αποτελεσματικά είναι, αλλά και ότι έχουν αντοχές ακόμα και όταν δουλεύουν υπερωρίες. Τιμόνι ακριβέστατο που σε πάει όπου ακριβώς θες εσύ χωρίς προσπάθεια. Στιβαρό πλαίσιο που εμπνέει εμπιστοσύνη που σε σύνδεσμο με τις σπορ ρυθμίσεις της ανάρτησης νιώθεις ότι δε χάνεις τον έλεγχο ακόμα και όταν το παρακάνεις.

Φυσικά το ρόλο τους προς αυτή την κατεύθυνση παίζει και μια πληθώρα συστημάτων όπως τα Dynamic Stability Control (DSC) με Dynamic Traction Control (DTC), το Electronic Differential Lock Control (EDLC), το Performance Control και Dynamic Damper Control.

Όλα όσα αναφέραμε παραπάνω πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Mini John Cooper Works Workout 2017 στο οποίο λάβαμε μέρος, κάτι που μπορείτε να κάνετε και εσείς από 16-18 Ιουνίου δηλώνοντας συμμετοχή σε αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.minidrivingworkout.com/gr/

Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας τεχνολογίας TwinPower Turbo με σύστημα Valvetronic και διπλό Vanos παραδίδει στα χέρια του οδηγού τα ινία 231 ίππων (5.200-6.000 σ.α.λ.) και άφθονη ροπή 320 Nm (1.250-4.800 σ.α.λ.). Οι επιδόσεις σε συνδυασμό με το μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο είναι πραγματικός πειρασμός, καθώς σε προκαλούν να βιώσεις την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτ. και την τελική ταχύτητα των 246 χλμ./ώρα.

Με το προαιρετικό τώρα αυτόματο 6αρι κιβώτιο Steptronic που φέρει paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα είναι ακόμα πιο σύντομη, καθώς διαρκεί μόλις 6,1 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ίδια.

Αναμφισβήτητα το Mini John Cooper Works είναι ο απόλυτος συνδυασμός των εκρηκτικών επιδόσεων και του αξεπέραστου στυλ.

Παρατηρώντας την όψη του το Mini John Cooper Works το βλέμμα θα γίνει πιο επίμονο όταν εστιάσει στην κυψελοειδή μάσκα με το κόκκινο περίγραμμα και στο λογότυπο John Cooper Works στο δεξί της τμήμα, στο ανάγλυφο τμήμα του καπό, στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα και στους LED προβολείς.

Παράλληλα το αμάξωμα μπορεί να διατεθεί στην αποκλειστική απόχρωση “Rebel Green”, ενώ η οροφή, η αεροτομή, τα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών, οι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά, οι ρίγες στο καπό και στις θύρες κάνουν αντίθεση στην απόχρωση “Chili Red”. Στο πίσω τμήμα διακρίνουμε τα φωτιστικά σώματα επίσης τεχνολογίας LED και το διαχύτη με τις δυο στρογγυλές εξατμίσεις.

Στο ταχύμετρο με ένδειξη έως τα 260 χλμ./ώρα υπάρχουν καρό σημαίες που ξεκινούν από τα 200 χλμ./ώρα., στα πλευρικά μαρσπιέ μας υποδέχεται η ένδειξη John Cooper Works, ενώ το σώμα κάθεται άνετα και ταυτόχρονα ανήσυχα στα σπορ δερμάτινα καθίσματα με τα ενιαία προσκέφαλα και την καλή πλευρική στήριξη.

Για να εξαργυρώσει κανείς την οδηγική απόλαυση των Mini John Cooper Works στην καθημερινότητα του θα πρέπει να περάσει από το ταμείο, όπου θα του ζητηθούν 32.802 ευρώ για το τρίθυρο μοντέλο, 44.632 ευρώ για το Clubman, 38.111 ευρώ για το Cabriolet και 47.900 ευρώ για το Countryman.

Όπως και να το κάνουμε τα ωραία στη ζωή έχουν το τίμημά τους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Toyota

Η Toyota και η Panasonic ανακοίνωσαν ότι συμφώνησαν να "αρχίσουν να μελετούν τη βιωσιμότητα" μιας συνεργασίας στον τομέα της κατασκευής μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Κίνα

Ακριβώς εκεί που νομίζαμε ότι η ιδέα ενός μηχανήματος αυτόματης πώλησης αυτοκινήτων είναι αρκετά παράξενη από μόνη της και δεν μπορεί να γίνει πιο παράξενη, ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου, Alibaba, μας παρουσιάζει τη μορφή αυτών των μηχανημάτων τα οποία θα θυμίζουν γάτα και θα ξεκινήσ

EuroNCAP

Εκτός από νεανικό χαρακτήρα και αντισυμβατική σχεδίαση το νέο Hyundai Kona έχει και ασφάλεια πέντε αστέρων, σύμφωνα πάντα με τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP.

Hyundai i30 N

Σε έναν κόσμο όπου οι αυτοκινητοβιομηχανίες κυνηγούν ολοένα και μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις για τις γρήγορες εκδόσεις των μοντέλων τους, το Hyundai i30 N είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτο.

McLaren F1

Η κατοχή ενός αυτοκινήτου όπως η McLaren F1 περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από το αρχικό υψηλό κόστος για την αγορά της. Όπως ισχυρίζεται ο πρώην ιδιοκτήτης μιας F1, τα κόστη συντήρησης είναι πραγματικά εξωπραγματικά.

Volvo

Η Volvo ισχυρίζεται ότι έχει βρει τη λύση για να εξαλείψει το turbo lag με ένα νέο σύστημα που ονομάζεται PowerPulse και εκτός του ότι είναι απίστευτα έξυπνο, είναι ταυτόχρονα και πολύ απλό.

Audi

Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Ρούπερτ Στάντλερ αποκάλυψε ότι η εταιρεία εγκατέλειψε τα σχέδιά της να πουλήσει την Ducati.

AutoBest - Best by car of Europe 2018

Η νέα εποχή της Citroen όπως μας ενημέρωσε εκείνο το πρωινό  στο Βελιζί (στην έδρα της PSA στο Παρίσι) η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Λίντα Τζάκσον, ξεκινάει με ένα σημαντικό βραβείο.

i-smailos connected

Μέχρι το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου, θα έχει ξεκινήσει να λειτουργεί μια καινούργια επαναστατική  εφαρμογή που θα αφορά αποκλειστικά τους κατόχους αυτοκινήτων Mercedes και Smart.

EuroNCAP

Δυναμικό όχι μόνο την άσφαλτο, αλλά και στην ασφάλεια αποδειχτηκε το νέο Kia Stinger, σύμφωνα με το επίσημο πόρισμα του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP, o οποίος του απέδωσε πέντε αστέρια.