Είστε εδώ

Test Drive

Mercedes SLC 180 : Στιλάτη

του Κώστα Χαριάτη

Η Mercedes SLC ανήκει στην κατηγορία των roadster που δείχνουν σε μεγάλο βαθμό τη σχέση τους με το δρόμο, υπηρετούν έννοιες όπως πολυτέλεια, άνεση και πολιτισμένη συμπεριφορά.

Οι αλλαγές της ανανεωμένης SLC, σε σχέση με τον προκάτοχό της, την ιδιαίτερα αγαπητή στην Ελλάδα SLK, σχετίζονται κυρίως με την τοποθέτηση νέων κινητήρων, αλλά και με σχεδιαστικές αλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό.

H λευκή SLC με την οποία βιώσαμε αρκετές ημέρες, διέθετε επιπλέον το αισθητικό πακέτο AMG Night, κάνοντάς την ακόμη πιο όμορφη και εντυπωσιακή. Σημεία προσοχής είναι οι νέοι προφυλακτήρες, οι ακτινωτές ζάντες των 18 ιντσών και τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, οι τεχνικοί της γερμανικής φίρμας, ακολουθούν τις τάσεις της εποχής. Η SLC 180 φορά τον αλουμινένιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με άμεσο ψεκασμό των 1.6 λίτρων. Η απόδοσή του είναι 156 ίπποι, με τη ροπή να φτάνει τα 255 Νm από τις 1.200 έως τις 4.000 σ.α.λ.

Η παραπάνω ισχύς ικανοποιεί αυτούς που δεν αναζητούν τόσο τις οδηγικές συγκινήσεις, με τα 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνονται σε 8,1 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 223 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας στη περίπτωση της λευκής SLC συνδυάζεται με το προαιρετικό 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9G-Tronic.

Ανάμεσα στις λειτουργίες του προσφέρει πιο γρήγορες αλλαγές των σχέσεων αυξάνοντας παράλληλα την αναλογία των στροφών μεταξύ της πρώτης και της τελευταίας ταχύτητας στο κιβώτιο. Με αυτό τον τρόπο η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος μετάδοσης είναι σε θέση να επιλέξει με μεγαλύτερη ευκολία την κατάλληλη σχέση διατηρώντας ταυτόχρονα και την κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα. Επιπλέον η διατήρηση ενός χαμηλότερου φάσματος των στροφών λειτουργίας από τον κινητήρα προσφέρει μειωμένα επίπεδα θορύβου. Η μέση κατανάλωση δε ξέφυγε από τα όρια (7,7 λίτρα/100 χλμ.), με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 128 γρ./χλμ.

Η δυναμική του ανανεωμένου roadster της Mercedes φαίνεται από τη στιγμή που θα καθίσεις στη θέση του οδηγού. Το εσωτερικό είναι αισθητά αναβαθμισμένο σε ό,τι αφορά την ποιότητα των υλικών. Eκτός αυτού υπάρχουν δυνατότητες συνδυασμού του επιπέδου εξοπλισμού και του εσωτερικού διακόσμου, προκειμένου η νέα SLC να προσαρμόζεται στις επιθυμίες του εκάστοτε κατόχου.

Κατεβάζεις την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή, επιλέγεις την ιδανική διαδρομή και φεύγεις. Εκτός από τις δυνάμεις των ηλεκτρονικών που συνωμοτούν για να σε κρατούν σωστά στο δρόμο, η ρύθμιση της πίσω ανάρτησης (πολλαπλών συνδέσμων) δίνει τα μέγιστα στο να διατηρείς την πορεία σου ακόμα και με απαγορευτικές ταχύτητες, ενώ το ιδανικά ζυγισμένο πλαίσιο δείχνει το πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει οι τεχνικοί της Mercedes σε όλους τους τομείς. Δεν τρομάζει, δεν απογοητεύει τον οδηγό, ακόμα και όταν οι συνθήκες περιβάλλοντος και οδοστρώματος αλλάζουν τάχιστα. Οι μηδενικοί αεροδυναμικοί θόρυβοι στο εσωτερικό, όταν το αυτοκίνητο είναι κλειστό, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες εντυπωσιάζουν, ενώ θεωρούνται λογικοί όταν είναι ανοικτό και όταν κινείται με πάνω από 130 χλμ./ώρα.

Η Μercedes SLC 180 είναι λοιπόν ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο με διττό χαρακτήρα (coupe και cabrio) που προσφέρεται σε ακριβό πακέτο, καθώς η τιμή της ξεκινά από τα 48.000 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Φεστιβάλ των Καννών

Tο Φεστιβάλ των Καννών γιορτάζει φέτος τα 70 χρόνια του, και η Chopard τα 20 χρόνια συνεργασίας της με το πιο λαμπερό κινηματογραφικό event.

Για να τιμήσει αυτή την διπλή επέτειο, ο ελβετικός οίκος δημιούργησε έναν εξαιρετικό Χρυσό Φοίνικα που αποτελεί το τρόπαιο της 7ης τέχνης.

Γκραν Πρι Ρωσίας

Η Ferrari βρίσκεται στη Ρωσία, στην πίστα του Σότσι για τον 4ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, έχοντας δύο νίκες σε τρείς αγώνες.

Στο Σότσι δεν έχει κερδίσει ποτέ, ούτε έχει εκκινήσει κάποια φορά από την pole position κατακόκκινη Ferrari.

Ανάβαση Διονύσου

Όλα είναι έτοιμα για την ανάβαση Διονύσου, δεύτερος γύρος του πανελληνίου πρωταθλήματος, αγώνα που διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) στις 29-30 Απριλίου.

Ράλι Αργεντινής

Ούτε στα όνειρά του ο Έβανς μεε τον Μπάριτ στα δεξιά του στο άσπρο-μαύρο-κόκκινο Ford Fiesta WRC με ελαστικά D-Mack θα οδηγούσε την κατάταξη στο 1ο σκέλος της 2ης μέρας στο ράλι Αργεντινής. 

Γκραν Πρι Ρωσίας

Τελικά οι δύο οδηγοί της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν αποδεικνύονται πολύ σκληροί «καθηγητές» στο παιχνίδι των ερωτήσεων που αφορούν τη πίστα Σότσι.

Την πίστα της Ρωσίας που φιλοξενεί τον 4ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 την Κυριακή 30 Απριλίου.

Γκραν Πρι Ρωσίας, ελεύθερα δοκιμαστικά (2ο σκέλος)

Απόλυτα ευχαριστημένοι πρέπει να είναι οι άνθρωποι της Ferrari μετά το τέλος των δύο περιόδων ελεύθερων δοκιμαστικών, στην πίστα του Σότσι, ενόψη του Γκραν Πρι Ρωσίας.

Ράλι Αργεντινής

Η μάχη με τα χρονόμετρα στο ράλι Αργεντινής ξεκίνησε και ο 5ος γύρος είναι σε πλήρη εξέλιξη.

Η Hyundai Motorsport συμμετέχει με τρία coupe i20 WRC με τους Πάντον-Κέναρντ (νικητές το 2016), Νεβιλ-Γκιλσούλ (νικητές του προηγούμενου αγώνα, στην Κορσική) και Σόρδ-Μαρτί.

Lamborghini

Στο εξωτικό Ντουμπάι, εκεί που κυματίζουν οι κελεμπίες και ρέει άφθονο χρήμα η Lamborghini έκοψε την κορδέλα των εγκαινίων στο μεγαλύτερο εκθεσιακό της χώρο.

Hyundai Motorsport

Η πρόθεση του αγωνιστικού τμήματος της Hyundai για τη συμμετοχή της στο προσεχές πρωτάθλημα TCR βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Mazda CX-8

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Mazda, το νέο της μοντέλο CX-8 αναμένεται να παρουσιαστεί στην ιαπωνική αγορά στα τέλη του 2017.