Είστε εδώ

Test Drive

Mercedes SLC 180 : Στιλάτη

του Motori Reporter

Η Mercedes SLC ανήκει στην κατηγορία των roadster που δείχνουν σε μεγάλο βαθμό τη σχέση τους με το δρόμο, υπηρετούν έννοιες όπως πολυτέλεια, άνεση και πολιτισμένη συμπεριφορά.

Οι αλλαγές της ανανεωμένης SLC, σε σχέση με τον προκάτοχό της, την ιδιαίτερα αγαπητή στην Ελλάδα SLK, σχετίζονται κυρίως με την τοποθέτηση νέων κινητήρων, αλλά και με σχεδιαστικές αλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό.

H λευκή SLC με την οποία βιώσαμε αρκετές ημέρες, διέθετε επιπλέον το αισθητικό πακέτο AMG Night, κάνοντάς την ακόμη πιο όμορφη και εντυπωσιακή. Σημεία προσοχής είναι οι νέοι προφυλακτήρες, οι ακτινωτές ζάντες των 18 ιντσών και τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, οι τεχνικοί της γερμανικής φίρμας, ακολουθούν τις τάσεις της εποχής. Η SLC 180 φορά τον αλουμινένιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με άμεσο ψεκασμό των 1.6 λίτρων. Η απόδοσή του είναι 156 ίπποι, με τη ροπή να φτάνει τα 255 Νm από τις 1.200 έως τις 4.000 σ.α.λ.

Η παραπάνω ισχύς ικανοποιεί αυτούς που δεν αναζητούν τόσο τις οδηγικές συγκινήσεις, με τα 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνονται σε 8,1 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 223 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας στη περίπτωση της λευκής SLC συνδυάζεται με το προαιρετικό 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9G-Tronic.

Ανάμεσα στις λειτουργίες του προσφέρει πιο γρήγορες αλλαγές των σχέσεων αυξάνοντας παράλληλα την αναλογία των στροφών μεταξύ της πρώτης και της τελευταίας ταχύτητας στο κιβώτιο. Με αυτό τον τρόπο η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος μετάδοσης είναι σε θέση να επιλέξει με μεγαλύτερη ευκολία την κατάλληλη σχέση διατηρώντας ταυτόχρονα και την κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα. Επιπλέον η διατήρηση ενός χαμηλότερου φάσματος των στροφών λειτουργίας από τον κινητήρα προσφέρει μειωμένα επίπεδα θορύβου. Η μέση κατανάλωση δε ξέφυγε από τα όρια (7,7 λίτρα/100 χλμ.), με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 128 γρ./χλμ.

Η δυναμική του ανανεωμένου roadster της Mercedes φαίνεται από τη στιγμή που θα καθίσεις στη θέση του οδηγού. Το εσωτερικό είναι αισθητά αναβαθμισμένο σε ό,τι αφορά την ποιότητα των υλικών. Eκτός αυτού υπάρχουν δυνατότητες συνδυασμού του επιπέδου εξοπλισμού και του εσωτερικού διακόσμου, προκειμένου η νέα SLC να προσαρμόζεται στις επιθυμίες του εκάστοτε κατόχου.

Κατεβάζεις την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή, επιλέγεις την ιδανική διαδρομή και φεύγεις. Εκτός από τις δυνάμεις των ηλεκτρονικών που συνωμοτούν για να σε κρατούν σωστά στο δρόμο, η ρύθμιση της πίσω ανάρτησης (πολλαπλών συνδέσμων) δίνει τα μέγιστα στο να διατηρείς την πορεία σου ακόμα και με απαγορευτικές ταχύτητες, ενώ το ιδανικά ζυγισμένο πλαίσιο δείχνει το πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει οι τεχνικοί της Mercedes σε όλους τους τομείς. Δεν τρομάζει, δεν απογοητεύει τον οδηγό, ακόμα και όταν οι συνθήκες περιβάλλοντος και οδοστρώματος αλλάζουν τάχιστα. Οι μηδενικοί αεροδυναμικοί θόρυβοι στο εσωτερικό, όταν το αυτοκίνητο είναι κλειστό, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες εντυπωσιάζουν, ενώ θεωρούνται λογικοί όταν είναι ανοικτό και όταν κινείται με πάνω από 130 χλμ./ώρα.

Η Μercedes SLC 180 είναι λοιπόν ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο με διττό χαρακτήρα (coupe και cabrio) που προσφέρεται σε ακριβό πακέτο, καθώς η τιμή της ξεκινά από τα 48.000 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Πορτογαλίας

Οι 5 Ειδικές Διαδρομές που περιελάμβανε το τελευταίο σκέλος του ράλι Πορτογαλίας δεν άλλαξε τα χρώματα στην κορυφή, με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να σημειώνουν μια μεγάλη νίκη σε έναν δύσκολο αγώνα που τα είχε όλα. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Στην πίστα του Λε Μαν οι περίπου 105.000 Γάλλοι θεατές είχαν την ελπίδα ότι θα δουν ένα καλό αποτέλεσμα από τον συμπατριώτη τους, Ζοάν Ζαρκό, μετά την pole position που κατέκτησε ο αναβάτης της Yamaha Tech το Σάββατο.

Ράλι Πορτογαλίας

Η 6η νίκη για τους Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) στο φετινό ράλι Πορτογαλίας απομακρύνθηκε πάρα πολύ. Μια ρίζα δένδρου ήταν η αιτία να εγκαταλείψει το γαλλικό πλήρωμα ενώ βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στην 4η θέση, 7,3 δευτ. διαφορά από τον Σόρδο που οδηγούσε τον αγώνα.

Ανάβαση Κύμης - Ομάδα Ν

Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος της ομάδας Ν με τον Πάνο Κύρκο (Mitsubishi Evo IX) να είναι ο ταχύτερος. Στον πίνακας δείτε όλους τους χρόνους στο πρώτο σκέλος. 

Ράλι Πορτογαλίας

Η Γαλανόλευκη βρίσκεται παντού, και για μια ακόμα επιβεβαιώνεται η μεγάλη αγάπη που τρέφουν οι Έλληνες για το motorsport και ειδικότερα για το WRC. 

Ράλι Πορτογαλίας: 3η μέρα

Η 3η μέρα στην Πορτογαλία ξεκίνησε και τα απρόοπτα και πάλι δεν έλειψαν. Τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 154,64. Την 10η Ειδική και πρώτη για σήμερα, κέρδισε ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με δεύτερο τον Νεβίλ και τρίτο τον  Λάπι.

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες δοκιμές

Στην πίστα του Λε Μαν φιλοξενείται το Γκραν Πρι της Γαλλίας που είναι ο πέμπτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος MotoGP εκεί όπου ο Γάλλος Ζοάν Ζαρκό κατάφερε να κατακτήσει την pole position μπροστά στους συμπατριώτες του με εμφατικό τρόπο.

Mercedes-Benz

Η Mercedes έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει μια ηλεκτρική επίθεση για τα επόμενα χρόνια και για αυτό το σκοπό έχει δημιουργήσει μία μάρκα της οποίας τα σήματα θα τοποθετούνται μόνο στα μοντέλα που θα κινούνται με ηλεκτρισμό.

Σέρτζιο Μαρκιόνε

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε είναι ένας από τους σημαντικότερους διευθύνοντες συμβούλους που έχουν περάσει από τη Fiat και ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την εξαγορά εταιρειών όπως η Jeep και η Dodge και τη δημιουργία του FCA Group.

Volvo

Το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα μειώνει ακόμα περισσότερο η Volvo, καθώς ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τα πλαστικά μιας χρήσης στις εγκαταστάσεις της.