Είστε εδώ

Test Drive

Ηonda HR-V : Διαφορετικό σχεδιαστικά

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ένα από τα πιο διαφορετικά μοντέλα στην κατηγορία των crossover είναι το HR-V της Honda.

Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του HR-V χαρακτηρίζεται από πληθώρα καμπυλών, φουσκωμένων φτερών και ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα.

Το προφίλ τονίζεται από τα έντονα τόξα των τροχών και την ψηλά τοποθετημένη μεσαία γραμμή. H εμφάνισή του έχει αρκετά στοιχεία από coupe ύφος με τις χειρολαβές των πίσω θυρών, «κρυμμένες» κοντά στις πίσω κολόνες. Γεγονός πάντως είναι ότι το νέο ΗR-V χαρακτηρίζεται από τον προχώ σχεδιασμό του.

Στο εσωτερικό, οι καμπύλες συνεχίζονται και εκεί. Mε την αύξηση του μεταξονίου (2,61 μ.) και του συνολικού μήκους του αμαξώματος κατά 20 εκατοστά (4,29 μ.), οι πίσω επιβάτες βρήκαν το χώρο που τους έλειπε, αλλά και τη δυνατότητα πιο άνετης πρόσβασης σε αυτόν. Παρόν το σύστημα αναδίπλωσης των καθισμάτων Magic Seat, το οποίο επιτρέπει στο καθένα από τα διαιρούμενα καθίσματα της δεύτερης σειράς να υιοθετούν διάφορες διατάξεις για μέγιστη ευελιξία στη μεταφορά ατόμων και φορτίων. Ο χώρος αποσκευών είναι εντυπωσιακός, σίγουρα από τους καλύτερους στην κατηγορία, με χωρητικότητα 453 λίτρα, ενώ μπορεί να φτάσει έως τα 1.026 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Ο γνωστός από το Civic, πετρελαιοκινητήρας 1,6 λίτρων i-DTEC βρίσκεται κάτω από το καπό. Ο τελευταίος, με την βοήθεια υπερτροφοδότη, ο οποίος διαθέτει μεταβλητά πτερύγια, αποδίδει 120 ίππους, ενώ το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η εκμετάλλευση της μέγιστης τιμής ροπής (306 Nm) σε χαμηλές σ.α.λ.

To βάζεις σε λειτουργία και διαπιστώνεις την απουσία κραδασμών και συντονισμών, ένα σύνηθες φαινόμενο στις προηγούμενες γενιές κινητήρων diesel. Άμεσος στην απόκρισή του στο γκάζι, χωρίς turbo lag και κενά στην απόδοσή του είναι ελαστικός, κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Ο κινητήρας αυτός με το 6άρι κιβώτιο ταιριάζει γάντι στο αυτοκίνητο.

Στο θέμα της κατανάλωσης το κομπιούτερ έδειξε 6,2 λίτρα/100 χλμ. Η ποιότητα κύλισης είναι γνώριμη από τα νέα μοντέλα της Honda, κρίνοντάς την πολύ καλή. Από την άλλη, η ανάρτηση, για την οποία μόνο καλά σχόλια έχουμε να κάνουμε, ξεπερνά με άνεση τις όποιες κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ παράλληλα το αμάξωμα έχει περιορισμένες κλίσεις.

Σε διαδρομές εκτός ασφάλτου, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σίγουρα θα σας βοηθήσει για μερικές διαδρομές μέχρι οι μπροστινοί τροχοί αρχίσουν να χάνουν την πρόσφυση.

Με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς HR-V, η Honda κάνει ένα σημαντικό βήμα στο να προσελκύσει ένα νέο αγοραστικό κοινό, σαφώς πιο νεανικό, αλλά τα 26.500 ευρώ για τη βασική έκδοση του πετρελαιοκινητήρα σίγουρα παίζουν ένα πολύ βασικό ρόλο στην όποια σκέψη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Πορτογαλίας

Οι 5 Ειδικές Διαδρομές που περιελάμβανε το τελευταίο σκέλος του ράλι Πορτογαλίας δεν άλλαξε τα χρώματα στην κορυφή, με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να σημειώνουν μια μεγάλη νίκη σε έναν δύσκολο αγώνα που τα είχε όλα. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Στην πίστα του Λε Μαν οι περίπου 105.000 Γάλλοι θεατές είχαν την ελπίδα ότι θα δουν ένα καλό αποτέλεσμα από τον συμπατριώτη τους, Ζοάν Ζαρκό, μετά την pole position που κατέκτησε ο αναβάτης της Yamaha Tech το Σάββατο.

Ράλι Πορτογαλίας

Η 6η νίκη για τους Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) στο φετινό ράλι Πορτογαλίας απομακρύνθηκε πάρα πολύ. Μια ρίζα δένδρου ήταν η αιτία να εγκαταλείψει το γαλλικό πλήρωμα ενώ βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στην 4η θέση, 7,3 δευτ. διαφορά από τον Σόρδο που οδηγούσε τον αγώνα.

Ανάβαση Κύμης - Ομάδα Ν

Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος της ομάδας Ν με τον Πάνο Κύρκο (Mitsubishi Evo IX) να είναι ο ταχύτερος. Στον πίνακας δείτε όλους τους χρόνους στο πρώτο σκέλος. 

Ράλι Πορτογαλίας

Η Γαλανόλευκη βρίσκεται παντού, και για μια ακόμα επιβεβαιώνεται η μεγάλη αγάπη που τρέφουν οι Έλληνες για το motorsport και ειδικότερα για το WRC. 

Ράλι Πορτογαλίας: 3η μέρα

Η 3η μέρα στην Πορτογαλία ξεκίνησε και τα απρόοπτα και πάλι δεν έλειψαν. Τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 154,64. Την 10η Ειδική και πρώτη για σήμερα, κέρδισε ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με δεύτερο τον Νεβίλ και τρίτο τον  Λάπι.

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες δοκιμές

Στην πίστα του Λε Μαν φιλοξενείται το Γκραν Πρι της Γαλλίας που είναι ο πέμπτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος MotoGP εκεί όπου ο Γάλλος Ζοάν Ζαρκό κατάφερε να κατακτήσει την pole position μπροστά στους συμπατριώτες του με εμφατικό τρόπο.

Mercedes-Benz

Η Mercedes έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει μια ηλεκτρική επίθεση για τα επόμενα χρόνια και για αυτό το σκοπό έχει δημιουργήσει μία μάρκα της οποίας τα σήματα θα τοποθετούνται μόνο στα μοντέλα που θα κινούνται με ηλεκτρισμό.

Σέρτζιο Μαρκιόνε

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε είναι ένας από τους σημαντικότερους διευθύνοντες συμβούλους που έχουν περάσει από τη Fiat και ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την εξαγορά εταιρειών όπως η Jeep και η Dodge και τη δημιουργία του FCA Group.

Volvo

Το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα μειώνει ακόμα περισσότερο η Volvo, καθώς ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τα πλαστικά μιας χρήσης στις εγκαταστάσεις της.