Είστε εδώ

Test Drive

Ηonda HR-V : Διαφορετικό σχεδιαστικά

23Δεκεμβρίου 2016
του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ένα από τα πιο διαφορετικά μοντέλα στην κατηγορία των crossover είναι το HR-V της Honda.

Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του HR-V χαρακτηρίζεται από πληθώρα καμπυλών, φουσκωμένων φτερών και ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα.

Το προφίλ τονίζεται από τα έντονα τόξα των τροχών και την ψηλά τοποθετημένη μεσαία γραμμή. H εμφάνισή του έχει αρκετά στοιχεία από coupe ύφος με τις χειρολαβές των πίσω θυρών, «κρυμμένες» κοντά στις πίσω κολόνες. Γεγονός πάντως είναι ότι το νέο ΗR-V χαρακτηρίζεται από τον προχώ σχεδιασμό του.

Στο εσωτερικό, οι καμπύλες συνεχίζονται και εκεί. Mε την αύξηση του μεταξονίου (2,61 μ.) και του συνολικού μήκους του αμαξώματος κατά 20 εκατοστά (4,29 μ.), οι πίσω επιβάτες βρήκαν το χώρο που τους έλειπε, αλλά και τη δυνατότητα πιο άνετης πρόσβασης σε αυτόν. Παρόν το σύστημα αναδίπλωσης των καθισμάτων Magic Seat, το οποίο επιτρέπει στο καθένα από τα διαιρούμενα καθίσματα της δεύτερης σειράς να υιοθετούν διάφορες διατάξεις για μέγιστη ευελιξία στη μεταφορά ατόμων και φορτίων. Ο χώρος αποσκευών είναι εντυπωσιακός, σίγουρα από τους καλύτερους στην κατηγορία, με χωρητικότητα 453 λίτρα, ενώ μπορεί να φτάσει έως τα 1.026 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Ο γνωστός από το Civic, πετρελαιοκινητήρας 1,6 λίτρων i-DTEC βρίσκεται κάτω από το καπό. Ο τελευταίος, με την βοήθεια υπερτροφοδότη, ο οποίος διαθέτει μεταβλητά πτερύγια, αποδίδει 120 ίππους, ενώ το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η εκμετάλλευση της μέγιστης τιμής ροπής (306 Nm) σε χαμηλές σ.α.λ.

To βάζεις σε λειτουργία και διαπιστώνεις την απουσία κραδασμών και συντονισμών, ένα σύνηθες φαινόμενο στις προηγούμενες γενιές κινητήρων diesel. Άμεσος στην απόκρισή του στο γκάζι, χωρίς turbo lag και κενά στην απόδοσή του είναι ελαστικός, κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Ο κινητήρας αυτός με το 6άρι κιβώτιο ταιριάζει γάντι στο αυτοκίνητο.

Στο θέμα της κατανάλωσης το κομπιούτερ έδειξε 6,2 λίτρα/100 χλμ. Η ποιότητα κύλισης είναι γνώριμη από τα νέα μοντέλα της Honda, κρίνοντάς την πολύ καλή. Από την άλλη, η ανάρτηση, για την οποία μόνο καλά σχόλια έχουμε να κάνουμε, ξεπερνά με άνεση τις όποιες κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ παράλληλα το αμάξωμα έχει περιορισμένες κλίσεις.

Σε διαδρομές εκτός ασφάλτου, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σίγουρα θα σας βοηθήσει για μερικές διαδρομές μέχρι οι μπροστινοί τροχοί αρχίσουν να χάνουν την πρόσφυση.

Με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς HR-V, η Honda κάνει ένα σημαντικό βήμα στο να προσελκύσει ένα νέο αγοραστικό κοινό, σαφώς πιο νεανικό, αλλά τα 26.500 ευρώ για τη βασική έκδοση του πετρελαιοκινητήρα σίγουρα παίζουν ένα πολύ βασικό ρόλο στην όποια σκέψη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ford Fiesta WRC M-Sport

Το 2017 είναι μια διαφορετική χρονιά για την ομάδα Ford M-Sport.

SEAT

Την εκπαίδευση αποδεικνύει ότι στηρίζει η SEAT κάνοντας δωρεά στο κολέγιο Βιομηχανικού Σχεδιασμού EUDI, το οποίο ανήκει στο Πανεπιστήμιο της Λα Κορούνια.

Kia

Η κορυφή χρειάζεται κάτι παραπάνω από θέληση και απαιτεί πολλή δύναμη, όπως έχει αποδείξει ο κορυφαίος Iσπανός τενίστας Ραφαέλ Ναδάλ, πρώην νούμερο 1 στην παγκόσμια κατάταξη και με Χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο στο ενεργητικό του.

Renault

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Groupe Renault ανακοίνωσε ότι το 2016 σημειώσε παγκοσμίως πωλήσεις-ρεκόρ.

Nissan

Ένα στόλο 15 ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα παραδώσει η Nissan στο Έσσεν.

BMW Σειρά 4

Η BMW ανανεώνει τη γκάμα των μοντέλων της Σειράς 4, μετά από τέσσερα χρόνια από την επίσημη παρουσίασή της.

Ενιαίο Έπαθλο 2017-2018

Σίγουρα θα μπερδευτήκατε με τη λέξη «ίσως» που αφήνει πολλά ερωτηματικά. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

Bentley Supersports Β55

Το δικό τους ξεχωριστό ρολόι χειρός μπορούν να έχουν οι οδηγοί της Continental Supersports, η οποία είναι η ταχύτερη Bentley που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα.

North American International Auto Show-Detroit

Από την άλλοτε Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, το Ντιτρόιτ, ανοίγει η αυλαία των διεθνών εκθέσεων.

Η έκθεση του Ντιτρόιτ διεξάγεται κάθε χρόνο, όπως η αντίστοιχη στη Γενεύη, στο εκθεσιακό κέντρο Combo, στην καρδιά του Μίσιγκαν.

Lexus

Έτοιμο να πατήσει στην πίστα είναι το νέο αγωνιστικό RC F GT3, το οποίο εξέλιξε η Lexus Gazoo Racing.