Είστε εδώ

Test Drive

Ηonda HR-V : Διαφορετικό σχεδιαστικά

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ένα από τα πιο διαφορετικά μοντέλα στην κατηγορία των crossover είναι το HR-V της Honda.

Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του HR-V χαρακτηρίζεται από πληθώρα καμπυλών, φουσκωμένων φτερών και ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα.

Το προφίλ τονίζεται από τα έντονα τόξα των τροχών και την ψηλά τοποθετημένη μεσαία γραμμή. H εμφάνισή του έχει αρκετά στοιχεία από coupe ύφος με τις χειρολαβές των πίσω θυρών, «κρυμμένες» κοντά στις πίσω κολόνες. Γεγονός πάντως είναι ότι το νέο ΗR-V χαρακτηρίζεται από τον προχώ σχεδιασμό του.

Στο εσωτερικό, οι καμπύλες συνεχίζονται και εκεί. Mε την αύξηση του μεταξονίου (2,61 μ.) και του συνολικού μήκους του αμαξώματος κατά 20 εκατοστά (4,29 μ.), οι πίσω επιβάτες βρήκαν το χώρο που τους έλειπε, αλλά και τη δυνατότητα πιο άνετης πρόσβασης σε αυτόν. Παρόν το σύστημα αναδίπλωσης των καθισμάτων Magic Seat, το οποίο επιτρέπει στο καθένα από τα διαιρούμενα καθίσματα της δεύτερης σειράς να υιοθετούν διάφορες διατάξεις για μέγιστη ευελιξία στη μεταφορά ατόμων και φορτίων. Ο χώρος αποσκευών είναι εντυπωσιακός, σίγουρα από τους καλύτερους στην κατηγορία, με χωρητικότητα 453 λίτρα, ενώ μπορεί να φτάσει έως τα 1.026 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Ο γνωστός από το Civic, πετρελαιοκινητήρας 1,6 λίτρων i-DTEC βρίσκεται κάτω από το καπό. Ο τελευταίος, με την βοήθεια υπερτροφοδότη, ο οποίος διαθέτει μεταβλητά πτερύγια, αποδίδει 120 ίππους, ενώ το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η εκμετάλλευση της μέγιστης τιμής ροπής (306 Nm) σε χαμηλές σ.α.λ.

To βάζεις σε λειτουργία και διαπιστώνεις την απουσία κραδασμών και συντονισμών, ένα σύνηθες φαινόμενο στις προηγούμενες γενιές κινητήρων diesel. Άμεσος στην απόκρισή του στο γκάζι, χωρίς turbo lag και κενά στην απόδοσή του είναι ελαστικός, κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Ο κινητήρας αυτός με το 6άρι κιβώτιο ταιριάζει γάντι στο αυτοκίνητο.

Στο θέμα της κατανάλωσης το κομπιούτερ έδειξε 6,2 λίτρα/100 χλμ. Η ποιότητα κύλισης είναι γνώριμη από τα νέα μοντέλα της Honda, κρίνοντάς την πολύ καλή. Από την άλλη, η ανάρτηση, για την οποία μόνο καλά σχόλια έχουμε να κάνουμε, ξεπερνά με άνεση τις όποιες κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ παράλληλα το αμάξωμα έχει περιορισμένες κλίσεις.

Σε διαδρομές εκτός ασφάλτου, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σίγουρα θα σας βοηθήσει για μερικές διαδρομές μέχρι οι μπροστινοί τροχοί αρχίσουν να χάνουν την πρόσφυση.

Με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς HR-V, η Honda κάνει ένα σημαντικό βήμα στο να προσελκύσει ένα νέο αγοραστικό κοινό, σαφώς πιο νεανικό, αλλά τα 26.500 ευρώ για τη βασική έκδοση του πετρελαιοκινητήρα σίγουρα παίζουν ένα πολύ βασικό ρόλο στην όποια σκέψη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Peugeot

Το ταλέντο της στη σχεδίαση η Peugeot το έχει αποδείξει μέσα από τα μοντέλα της, έτσι λοιπόν με σιγουριά βάζει την υπογραφή της και σε τραμ.

Porsche Driving Experience

Όσο ζεις μαθαίνεις και όσο οδηγείς βελτιώνεσαι, ειδικά αν σου κάνει η Porsche ιδιαίτερα μαθήματα μέσα στην πίστα.

Το πρόγραμμα “Porsche Driving Experience ” απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν να εξελίξουν τις ικανότητες τους και να ανέβουν επίπεδο.

Bentley Continental 24

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Bentley θα συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ με τρεις Continental GT3, οι οποίες έδωσαν έμπνευση για τη δημιουργία της Continental 24.

GTi

Τα καρτ-ποστάλ δείχνουν ειδυλλιακά τοπία με αλπικά σκηνικά ή ήσυχα χωριά που «κρέμονται» κατά μήκος των ακτών της αυστριακής λίμνης Wörth ή στο Wörthersee όπως είναι περισσότερο γνωστή στα γερμανικά.

Nissan Micra

Προς τα κάτω διευρύνει τη γκάμα κινητήρων του νέου Micra η Nissan, με το «χιλιάρη» βενζίνης των 71 ίππων.

Ράλι Ακρόπολις-73 συνολικά οι συμμετοχές

Οι αντιπαραθέσεις στα social media κορυφώνονται για την ονομασία του εθνικού μας αγώνα που εξακολουθεί να φέρει την ονομασία Ράλι Ακρόπολις, παρά το γεγονός ότι δεν έχει καμία σχέση με την Ακρόπολη. 

Γκραν Πρι Μονακό-28 Μαΐου

Ότι και να γράψεις για το Γκραν Πρι του Μονακό είναι λίγο. Δεν είναι μόνο η ιστορία που έχει, καθώς ο πρώτος αγώνας διοργανώθηκε το 1929, (το 1950 στη Formula 1) και από τότε μέχρι σήμερα διεξάγεται στους ίδιους δρόμους.

Μille Miglia

Έτσι είχε χαρακτηρίσει ο Έντσο Φεράρι τον ιταλικό αγώνα “Mille Miglia”.

Volkswagen Golf GTI

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι μαθητευόμενοι της Volkswagen, δημιούργησαν ένα ξεχωριστό Golf GTI, το οποίο θα παρουσιάσουν αύριο στη «Συνάντηση GTI» στο Wörthersee της Αυστρίας.

Ράλι Σαρδηνίας

Αυτή μάλιστα, είναι είδηση πρώτου μεγέθους. Η Citroen Racing στο ράλι Σαρδηνίας (8-11) Ιουνίου θα έχει στις τάξεις τον Αντρέας Μίκελσεν.

Δίπλα του ο Αντερς Γιέγκερ που θα οδηγήσουν το Citroen C3 WRC με τον αριθμό 9.