Είστε εδώ

Test Drive

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD 9AT: Πως πάει το νέο αυτόματο μοντέλο;

του Motori Reporter

Το ανανεωμένο Honda CR-V αποτελεί ένα ενδιαφέρον μοντέλο. Τεράστιοι χώροι επιβατών, με καλή απόκριση πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 1,6 λίτρων, σύστημα τετρακίνησης συνθέτουν την πρόταση του Ιάπωνα κατασκευαστή. 

Τώρα έρχεται να προστεθεί και το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, που δίνει την απαραίτητη άνεση στην μετακίνηση, εντός και εκτός των τοιχών της πόλης.

Ξεκινώντας από την εμφάνιση, η Honda κατάφερε να τονίσει το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, με τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ το δικό του τόνο δίνει και ο προφυλακτήρας με τους μακρόστενους προβολείς ομίχλης και τις εισαγωγές αέρα. Παράλληλα, οι Ιάπωνες αναβάθμισαν την ηχομόνωση του θαλάμου επιβατών και συνεπώς την άνεση που είναι ικανό να προσφέρει το ανανεωμένο CR-V στο εσωτερικό του. Σημαντική μπορεί να θεωρηθεί και η προσθήκη του νέου συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Honda Connect, καθώς και του ενεργού cruise control, το οποίο έχει τη δυνατότητα να προβλέπει την κίνηση των οχημάτων που βρίσκονται σε γειτονικές λωρίδες κυκλοφορίας.

Επίσης, οι μεγάλοι εσωτερικοί χώροι παραμένουν ένα από τα πλεονεκτήματα του CR-V, ενώ ο χώρος αποσκευών με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα προσφέρει 589 λίτρα που φτάνουν έως και τα 1.669 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα. Μία διαδικασία που γίνεται εντυπωσιακά εύκολα, με το τράβηγμα ενός ιμάντα κάτω από το κάθισμα ή ενός μοχλού από το πορτμπαγκάζ. Αυτός ανασηκώνει το έδρανο και ρίχνει την πλάτη αυτόματα, δημιουργώντας έναν σχεδόν επίπεδο χώρο χωρίς καμία επιπλέον ενέργεια.

Η ουσία όμως στην συγκεκριμένη έκδοση βρίσκεται στα μηχανικά μέρη. Κάτω από καπό του CR-V βρίσκεται ο diesel κινητήρας των 1,6 λίτρων, με απόδοση 160 ίππων και 35,7 χλγμ. ροπής, που συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση. Ο κινητήρας φέρει δύο turbο σειριακής λειτουργίας 3 σταδίων. Κατά την εκκίνηση και στις χαμηλές στροφές αναλαμβάνει ρόλο η «μικρή» τουρμπίνα, έπειτα στις μεσαίες δουλεύουν και τα δύο τούρμπο, και τέλος στις πιο υψηλές στροφές δουλεύει αποκλειστικά το δεύτερο και μεγαλύτερο.

Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό αναλαμβάνει τη μεταφορά της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, με το σύστημα μετάδοσης να συμπληρώνει μια αυτόματη μονάδα εννέα σχέσεων της ZF, που αντικαθιστά το προηγούμενο πεντατάχυτο αυτόματο. Η συγκεκριμένη μονάδα διαθέτει μικρό βάρος (35 κιλά), που επιτρέπει την καλύτερη κατανομή βάρους στο αυτοκίνητο. Πάντως, από την σύντομη σε χρόνο και απόσταση διαδρομή που κάναμε, διαπιστώσαμε ότι δε διαθέτει τη ραφιναρισμένη λειτουργία που περιμένει ο οδηγός. Μάλιστα, η υπερβολικά πυκνή κλιμάκωση που συνεπάγεται η παρουσία των εννέα σχέσεων σπάνια αποδεικνύεται χρήσιμη ή έστω αξιοποιήσιμη, ακόμα και αν επιλέξει κανείς τη χειροκίνητη λειτουργία. Για τους λάτρεις των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η αυτόματη έκδοση του τετρακίνητου CR-V 1.6 i-DTEC χρειάζεται 10,0 δευτ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 197 χλμ./ώρα. 

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το CR-V θα εντυπωσιάσει τον οδηγό του από την ευθύτητα αλλά και την ευστάθεια που προσδίδει ακόμη και όταν ο δείκτης του ταχύμετρου έχει ξεπεράσει τα 180 χλμ./ώρα. Σε πιο κλειστές διαδρομές, κινείται με εξαιρετική άνεση, έχοντας ως σύμμαχο την τετρακίνηση αλλά και την υψηλή ροπή του πετρελαιοκινητήρα. Πάντως, το μεγάλο του πλεονέκτημα παραμένει η χαμηλή μέση κατανάλωση, που σύμφωνα με τον κατασκευαστή φτάνει τα 5,1 λίτρα/100 χλμ. με τις εκπομπές ρύπων CO2 να είναι 134 γρ./χλμ. 

Το αυτόματο Honda CR-V είναι λοιπόν ένα καλό αυτοκίνητο. Μοναδικό «αγκάθι» αποτελεί η τιμή απόκτησής του η οποία ανέρχεται σε 37.600 ευρώ, στην έκδοση Elegance, που συνοδεύεται από πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Να δούμε λοιπόν πως θα "παίξει" στην ελληνική αγορά που η μάχη στα SUV διαθέτει πληθώρα μοντέλων για κάθε τσέπη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Volkswagen Motorsport

Η Volkswagen επιστρέφει στη φημισμένη ανάβαση του Κολοράντο Πάικς Πικ μετά από 30 χρόνια με στόχο να καταρρίψει το ρεκόρ με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα που σημείωσε ο Μίλεν το 2016 με χρόνο 8’ 57’’.118. 

Νissan

Η Nissan αποφάσισε να αναστείλει την παραγωγή οχημάτων για την αγορά της Ιαπωνίας σε όλα τα εργοστάσια της Nissan και της Nissan Shatai στην Ιαπωνία. Ο λόγος είναι ότι κατασκευάστηκαν μια σειρά από αυτοκίνητα τα οποία ελέγχθηκαν από τεχνικούς που δεν ήταν αρμόδιοι για τις επιθεωρήσεις. 

Fiat Fullback Cross

Το pickup της Fiat έφτασε στη χώρα μας σε μια ειδική έκδοση που ονομάζεται Cross.

Ξεχωρίζει από το μαύρο χρωματισμό σε πολλά σημεία του αμαξώματος όπως μάσκα, εξωτερικοί καθρέπτες, σκαλοπάτια, χειρολαβές και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Lamborghini

Πυρετός εργασιών επικράτησε στην έδρα της Lamborghini στη Σαντα Αγκάτα Μπολονέζ.

Mercedes AMG A45 4Matic

Πίσω από το τιμόνι της Mercedes AMG A45, είναι φορές που οι δρόμοι «παίρνουν» άλλο σχήμα.

Τους «βλέπεις» αλλιώς. Νομίζεις ότι σου «μιλάνε», ότι σε προκαλούν για να πατήσεις ακόμα περισσότερο το γκάζι.

Νέο Volkswagen Polo

Ένα μηνά μετά την πρώτη μας γνωριμία με το νέο Volkswagen Polo στο Αμβούργο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε και σε ελληνικό έδαφος, ταξιδεύοντας μαζί του μέχρι το όμορφο Ναύπλιο.

McLaren

Τα μοντέλα της McLaren σίγουρα νιώθουν αρκετά άνετα μέσα στις πίστες, αν και δεν προορίζονται αποκλειστικά για εκεί.

Toyota Fine-Comfort Ride Concept

Ακόμα ένα πρωτότυπο μοντέλο μας παρουσιάζει η Toyota αποκαλύπτοντας το νέο  υδρογονοκίνητο Fine-Comfort Ride.

ΣΕΑΑ

Το γερασμένο στόλο των επαγγελματικών οχημάτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας αναφέρει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων (ΣΕΑΑ), υπογραμμίζοντας ότι ήταν ήδη γερασμένος πριν την κρίση, κάτι που οδήγησε την Ελλάδα στην τελευταία θέση από πλευράς παλαιότητας φορτηγών στην Ε

Γκραν Πρι ΗΠΑ

Για να ξαναμπεί σε τροχιά τίτλου ο Φέτελ με τη Ferrari θα πρέπει να κερδίσει στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στην πίστα του Τέξας την Κυριακή 22 Οκτωβρίου. Παίζει ίσως το τελευταίο χαρτί καθώς απομένουν 4 Γκραν Πρι και ο Χάμιλτον στη βαθμολογία έχει ξεφύγει του Φέτελ κατά 57 βαθμούς. Δεν έχει λοιπόν άλλα