Είστε εδώ

Test Drive

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD 9AT: Πως πάει το νέο αυτόματο μοντέλο;

του Κώστα Χαριάτη

Το ανανεωμένο Honda CR-V αποτελεί ένα ενδιαφέρον μοντέλο. Τεράστιοι χώροι επιβατών, με καλή απόκριση πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 1,6 λίτρων, σύστημα τετρακίνησης συνθέτουν την πρόταση του Ιάπωνα κατασκευαστή. 

Τώρα έρχεται να προστεθεί και το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, που δίνει την απαραίτητη άνεση στην μετακίνηση, εντός και εκτός των τοιχών της πόλης.

Ξεκινώντας από την εμφάνιση, η Honda κατάφερε να τονίσει το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, με τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ το δικό του τόνο δίνει και ο προφυλακτήρας με τους μακρόστενους προβολείς ομίχλης και τις εισαγωγές αέρα. Παράλληλα, οι Ιάπωνες αναβάθμισαν την ηχομόνωση του θαλάμου επιβατών και συνεπώς την άνεση που είναι ικανό να προσφέρει το ανανεωμένο CR-V στο εσωτερικό του. Σημαντική μπορεί να θεωρηθεί και η προσθήκη του νέου συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Honda Connect, καθώς και του ενεργού cruise control, το οποίο έχει τη δυνατότητα να προβλέπει την κίνηση των οχημάτων που βρίσκονται σε γειτονικές λωρίδες κυκλοφορίας.

Επίσης, οι μεγάλοι εσωτερικοί χώροι παραμένουν ένα από τα πλεονεκτήματα του CR-V, ενώ ο χώρος αποσκευών με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα προσφέρει 589 λίτρα που φτάνουν έως και τα 1.669 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα. Μία διαδικασία που γίνεται εντυπωσιακά εύκολα, με το τράβηγμα ενός ιμάντα κάτω από το κάθισμα ή ενός μοχλού από το πορτμπαγκάζ. Αυτός ανασηκώνει το έδρανο και ρίχνει την πλάτη αυτόματα, δημιουργώντας έναν σχεδόν επίπεδο χώρο χωρίς καμία επιπλέον ενέργεια.

Η ουσία όμως στην συγκεκριμένη έκδοση βρίσκεται στα μηχανικά μέρη. Κάτω από καπό του CR-V βρίσκεται ο diesel κινητήρας των 1,6 λίτρων, με απόδοση 160 ίππων και 35,7 χλγμ. ροπής, που συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση. Ο κινητήρας φέρει δύο turbο σειριακής λειτουργίας 3 σταδίων. Κατά την εκκίνηση και στις χαμηλές στροφές αναλαμβάνει ρόλο η «μικρή» τουρμπίνα, έπειτα στις μεσαίες δουλεύουν και τα δύο τούρμπο, και τέλος στις πιο υψηλές στροφές δουλεύει αποκλειστικά το δεύτερο και μεγαλύτερο.

Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό αναλαμβάνει τη μεταφορά της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, με το σύστημα μετάδοσης να συμπληρώνει μια αυτόματη μονάδα εννέα σχέσεων της ZF, που αντικαθιστά το προηγούμενο πεντατάχυτο αυτόματο. Η συγκεκριμένη μονάδα διαθέτει μικρό βάρος (35 κιλά), που επιτρέπει την καλύτερη κατανομή βάρους στο αυτοκίνητο. Πάντως, από την σύντομη σε χρόνο και απόσταση διαδρομή που κάναμε, διαπιστώσαμε ότι δε διαθέτει τη ραφιναρισμένη λειτουργία που περιμένει ο οδηγός. Μάλιστα, η υπερβολικά πυκνή κλιμάκωση που συνεπάγεται η παρουσία των εννέα σχέσεων σπάνια αποδεικνύεται χρήσιμη ή έστω αξιοποιήσιμη, ακόμα και αν επιλέξει κανείς τη χειροκίνητη λειτουργία. Για τους λάτρεις των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η αυτόματη έκδοση του τετρακίνητου CR-V 1.6 i-DTEC χρειάζεται 10,0 δευτ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 197 χλμ./ώρα. 

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το CR-V θα εντυπωσιάσει τον οδηγό του από την ευθύτητα αλλά και την ευστάθεια που προσδίδει ακόμη και όταν ο δείκτης του ταχύμετρου έχει ξεπεράσει τα 180 χλμ./ώρα. Σε πιο κλειστές διαδρομές, κινείται με εξαιρετική άνεση, έχοντας ως σύμμαχο την τετρακίνηση αλλά και την υψηλή ροπή του πετρελαιοκινητήρα. Πάντως, το μεγάλο του πλεονέκτημα παραμένει η χαμηλή μέση κατανάλωση, που σύμφωνα με τον κατασκευαστή φτάνει τα 5,1 λίτρα/100 χλμ. με τις εκπομπές ρύπων CO2 να είναι 134 γρ./χλμ. 

Το αυτόματο Honda CR-V είναι λοιπόν ένα καλό αυτοκίνητο. Μοναδικό «αγκάθι» αποτελεί η τιμή απόκτησής του η οποία ανέρχεται σε 37.600 ευρώ, στην έκδοση Elegance, που συνοδεύεται από πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Να δούμε λοιπόν πως θα "παίξει" στην ελληνική αγορά που η μάχη στα SUV διαθέτει πληθώρα μοντέλων για κάθε τσέπη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Για την πιο ξεχωριστή στιγμή της ζωή σας

Η κατάστασή της εντυπωσιακή. Πάντα καθαρή και γυαλισμένη. Στέκεται αγέρωχη λες και τα χρόνια δεν πέρασαν από πάνω της. 

Νέο ωράριο, νέες πληροφορίες

Η Α.Λ.Α. διοργανώτρια του 27ου Αττικό ράλι το σαββατοκύριακο 4-5 Μαρτίου ανακοινώνει ότι υπάρχουν νέα ωράρια για τον αγώνα και νέα σημεία αρχής και τέλους της Ειδικής Διαδρομής «Πεντέλη». 

Williams

Η ομάδα της Williams αποκάλυψε και επισήμως το νέο μονοθέσιο με τον κωδικο FW40. 

Πριν από μία εβδομάδα είχαμε δημοσιέυσει μια σειρά φωτογραφιών του νέου μονοθεσίου. Τώρα η ομάδα του Γκρόουβ, ολοκληρώνει την εικόνα με την ρεαλιστική παρουσίαση της FW40.

Nissan

Ένα νέο πολύτιμο εργαλείο απέκτησαν οι εργαζόμενοι της Νissan στο εργοστάσιό της που βρίσκεται στο Σάντερλαντ της Αγγλίας.

Aναμένοντας την υπογραφή για το γάμο της χρονιάς

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι ζήτημα ωρών να υπάρξει νέα ανακοίνωση για τον επικείμενο γάμο της PSA (Peugeot-Citroen) με την Opel.

Μη ξεχνάμε ότι η Opel αποτελεί κομμάτι της αμερικάνικης G.M. και το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής.

McLaren MCL32

Στην Αγγλία, στο McLaren Technology Center η ομάδα παρουσίασε το νέο μονοθέσιο που θα οδηγήσουν στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, οι Φερνάντο Αλόνσο και ο Στόφελ Βάντορν με το Νο που αντικατέστησε τον Τζένσον Μπάτον.

Delphi Economic Forum 2017

Στο πλαίσιο της υποστήριξης εκδηλώσεων με ξεχωριστό ενδιαφέρον, η Volvo είναι και φέτος χορηγός του Οικονομικού Forum των Δελφών (Delphi Economic Forum), που διοργανώνεται στους Δελφούς, το τετραήμερο 2-5 Μαρτίου. 

Ford Fiesta ST

Η Ford αποκάλυψε και επίσημα τη νέα γενιά του Ford Fiesta ST.

Κύριο γνώρισμα της κορυφαίας έκδοσης του νέου Fiesta είναι φυσικά η τοποθέτηση του τρικύλινδρου μηχανικού συνόλου EcoBoost των 1,5 λίτρων, που αντικαθιστά τον αντίστοιχης τεχνολογίας κινητήρα των 1,6 λίτρων.

Oι τέσσερις κύκλοι

Οι τέσσερις κύκλοι είναι το σήμα των αυτοκινήτων της Audi. Πως όμως γεννήθηκαν; Τι συμβολίζουν;

Ο κάθε κύκλος αντιπροσωπεύει και μια αυτοκινητοβιομηχανία.

McLaren

Το μονοθέσιο της McLaren για το φετινό πρωτάθλημα του 2017 αποκαλύφθηκε, έχοντας νέο κωδικό, καθώς και νέο χρωματισμό.

Η MCL32, όπως είναι η κωδική ονομασία του νέου μονοθεσίου της βρετανικής ομάδας, ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μονοθέσια, χάρη στο έντονο πορτοκαλί χρώμα του αμαξώματος.