Είστε εδώ

Test Drive

Dacia Sandero : Με ανανεωμένη εμφάνιση το οδηγήσαμε στην Κροατία

του Motori Reporter

Το Dacia Sandero δέχεται την απαραίτητη ανανέωση ώστε να συνεχίσει την εμπορική του πορεία.

Κύριο μέλημα των ανθρώπων της Renault είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία που φέρουν τα μοντέλα της θυγατρικής Dacia. Έτσι και το ανανενωμένο Sandero παρουσιάζει πιο σύγχρονη εμφάνιση σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Τόσο η απλή έκδοση, όσο και η πιο περιπετειώδης Stepway διαθέτουν νέα μάσκα με φώτα ημέρας LED, επανασχεδιασμένη γρίλια, νέους προφυλακτήρες, καθώς και νέα πίσω φωτιστικά σώματα.

Χάρη στα παραπάνω, η εμφάνιση του μοντέλου της Dacia είναι πλέον πιο μοντέρνα και δυναμική, ιδίως στην έκδοση Stepway, με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τα εμπρός και πίσω προστατευτικά και τις ράγες οροφής.

Επίσης, το εσωτερικό έχει γίνει πιο ελκυστικό, καθώς υπάρχουν νέοι χρωματισμοί, ενώ νέας σχεδίασης είναι το τιμόνι, ο πίνακας οργάνων, η κεντρική κονσόλα. Παράλληλα η ποιότητα κατασκευής έχει αναβαθμιστεί, με κύριο χαρακτηριστικό το βελτιωμένο φινίρισμα και την πρακτικότητα, καθώς υπάρχουν πλέον περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα.

Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος από τη βασική έκδοση, με τη διαφορά να κάνει το σύστημα πολυμέσων της Renault με την οθόνη αφής και η κάμερα οπισθοπορείας. Όσο για τους χώρους φιλοξενεί με άνεση τέσσερις ενήλικες και τις αποσκευές τους.

Στη γκάμα των κινητήρων του Sandero έχει προστεθεί ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας SCe 1,0 λίτρων, απόδοσης 75 ίππων και 9,9 χλγμ ροπής. Το συγκεκριμένο σύνολο, το οποίο αντικαθιστά το παλαιότερο 1.2 MPI, περιλαμβάνει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ενώ χάρη στο αλουμινένιο μπλοκ είναι ελαφρύτερο κατά 20 κιλά. Αυτό του χαρίζει μειωμένη κατανάλωση (5,2 λίτρα/100 χλμ.) και αντίστοιχα μικρότερες τιμές εκπομπών ρύπων CO2, οι οποίες φτάνουν τα 117 γρ./χλμ.

Πάντως ο κινητήρας που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά είναι ο υπερτροφοδοτούμενος TCe των 0,9 λίτρων και 90 ίππων. Το εντυπωσιακό για τον συγκεκριμένο κινητήρα δεν είναι η ισχύς του, αλλά η λειτουργία του. Πολιτισμένος, κρύβει σε μεγάλο βαθμό την υπερτροφοδοτούμενη υπόσταση και τα κυβικά του, ενώ απουσιάζουν παντελώς οι κραδασμοί ακόμα και στις χαμηλές σ.α.λ. Η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί 11,1 δευτ. Εκτός από ζωηρές και άμεσες επιταχύνσεις το συγκεκριμένο Sandero μπορεί να ταξιδεύει ήσυχα και οικονομικά, με το trip computer να καταγράφει στη διαδρομή που επιλέξαμε στους επαρχιακούς δρόμους της Κροατίας 6,1 λίτρα/100 χλμ. Αλλά και στην πόλη, η πολύ καλή λειτουργία του Start&Stop δείχνει το οικολογικό του προφίλ. Σε ό,τι αφορά τις εκπομπές C02, εκπέμπει 109 γρ./χλμ. Aπό τα πρώτα χιλιόμετρα οδηγώντας την έκδοση

Stepway, εκπλαγήκαμε με την άνεση που κινείται. Χάρη στη σωστή ρύθμιση της ανάρτησης και το αυξημένο ύψος, περνά από τα κάθε λογής οδοστρώματα χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα, μην επιτρέποντας στους κραδασμούς να ενοχλούν τους επιβάτες.

Το ανανεωμένο Dacia Sandero αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο του 2017, με τις τιμές, σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, να κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με την υπάρχουσα έκδοση.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Πορτογαλίας

Οι 5 Ειδικές Διαδρομές που περιελάμβανε το τελευταίο σκέλος του ράλι Πορτογαλίας δεν άλλαξε τα χρώματα στην κορυφή, με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να σημειώνουν μια μεγάλη νίκη σε έναν δύσκολο αγώνα που τα είχε όλα. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Στην πίστα του Λε Μαν οι περίπου 105.000 Γάλλοι θεατές είχαν την ελπίδα ότι θα δουν ένα καλό αποτέλεσμα από τον συμπατριώτη τους, Ζοάν Ζαρκό, μετά την pole position που κατέκτησε ο αναβάτης της Yamaha Tech το Σάββατο.

Ράλι Πορτογαλίας

Η 6η νίκη για τους Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) στο φετινό ράλι Πορτογαλίας απομακρύνθηκε πάρα πολύ. Μια ρίζα δένδρου ήταν η αιτία να εγκαταλείψει το γαλλικό πλήρωμα ενώ βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στην 4η θέση, 7,3 δευτ. διαφορά από τον Σόρδο που οδηγούσε τον αγώνα.

Ανάβαση Κύμης - Ομάδα Ν

Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος της ομάδας Ν με τον Πάνο Κύρκο (Mitsubishi Evo IX) να είναι ο ταχύτερος. Στον πίνακας δείτε όλους τους χρόνους στο πρώτο σκέλος. 

Ράλι Πορτογαλίας

Η Γαλανόλευκη βρίσκεται παντού, και για μια ακόμα επιβεβαιώνεται η μεγάλη αγάπη που τρέφουν οι Έλληνες για το motorsport και ειδικότερα για το WRC. 

Ράλι Πορτογαλίας: 3η μέρα

Η 3η μέρα στην Πορτογαλία ξεκίνησε και τα απρόοπτα και πάλι δεν έλειψαν. Τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 154,64. Την 10η Ειδική και πρώτη για σήμερα, κέρδισε ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με δεύτερο τον Νεβίλ και τρίτο τον  Λάπι.

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες δοκιμές

Στην πίστα του Λε Μαν φιλοξενείται το Γκραν Πρι της Γαλλίας που είναι ο πέμπτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος MotoGP εκεί όπου ο Γάλλος Ζοάν Ζαρκό κατάφερε να κατακτήσει την pole position μπροστά στους συμπατριώτες του με εμφατικό τρόπο.

Mercedes-Benz

Η Mercedes έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει μια ηλεκτρική επίθεση για τα επόμενα χρόνια και για αυτό το σκοπό έχει δημιουργήσει μία μάρκα της οποίας τα σήματα θα τοποθετούνται μόνο στα μοντέλα που θα κινούνται με ηλεκτρισμό.

Σέρτζιο Μαρκιόνε

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε είναι ένας από τους σημαντικότερους διευθύνοντες συμβούλους που έχουν περάσει από τη Fiat και ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την εξαγορά εταιρειών όπως η Jeep και η Dodge και τη δημιουργία του FCA Group.

Volvo

Το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα μειώνει ακόμα περισσότερο η Volvo, καθώς ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τα πλαστικά μιας χρήσης στις εγκαταστάσεις της.