Είστε εδώ

Test Drive

Dacia Sandero : Με ανανεωμένη εμφάνιση το οδηγήσαμε στην Κροατία

του Κώστα Χαριάτη

Το Dacia Sandero δέχεται την απαραίτητη ανανέωση ώστε να συνεχίσει την εμπορική του πορεία.

Κύριο μέλημα των ανθρώπων της Renault είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία που φέρουν τα μοντέλα της θυγατρικής Dacia. Έτσι και το ανανενωμένο Sandero παρουσιάζει πιο σύγχρονη εμφάνιση σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Τόσο η απλή έκδοση, όσο και η πιο περιπετειώδης Stepway διαθέτουν νέα μάσκα με φώτα ημέρας LED, επανασχεδιασμένη γρίλια, νέους προφυλακτήρες, καθώς και νέα πίσω φωτιστικά σώματα.

Χάρη στα παραπάνω, η εμφάνιση του μοντέλου της Dacia είναι πλέον πιο μοντέρνα και δυναμική, ιδίως στην έκδοση Stepway, με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τα εμπρός και πίσω προστατευτικά και τις ράγες οροφής.

Επίσης, το εσωτερικό έχει γίνει πιο ελκυστικό, καθώς υπάρχουν νέοι χρωματισμοί, ενώ νέας σχεδίασης είναι το τιμόνι, ο πίνακας οργάνων, η κεντρική κονσόλα. Παράλληλα η ποιότητα κατασκευής έχει αναβαθμιστεί, με κύριο χαρακτηριστικό το βελτιωμένο φινίρισμα και την πρακτικότητα, καθώς υπάρχουν πλέον περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα.

Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος από τη βασική έκδοση, με τη διαφορά να κάνει το σύστημα πολυμέσων της Renault με την οθόνη αφής και η κάμερα οπισθοπορείας. Όσο για τους χώρους φιλοξενεί με άνεση τέσσερις ενήλικες και τις αποσκευές τους.

Στη γκάμα των κινητήρων του Sandero έχει προστεθεί ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας SCe 1,0 λίτρων, απόδοσης 75 ίππων και 9,9 χλγμ ροπής. Το συγκεκριμένο σύνολο, το οποίο αντικαθιστά το παλαιότερο 1.2 MPI, περιλαμβάνει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ενώ χάρη στο αλουμινένιο μπλοκ είναι ελαφρύτερο κατά 20 κιλά. Αυτό του χαρίζει μειωμένη κατανάλωση (5,2 λίτρα/100 χλμ.) και αντίστοιχα μικρότερες τιμές εκπομπών ρύπων CO2, οι οποίες φτάνουν τα 117 γρ./χλμ.

Πάντως ο κινητήρας που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά είναι ο υπερτροφοδοτούμενος TCe των 0,9 λίτρων και 90 ίππων. Το εντυπωσιακό για τον συγκεκριμένο κινητήρα δεν είναι η ισχύς του, αλλά η λειτουργία του. Πολιτισμένος, κρύβει σε μεγάλο βαθμό την υπερτροφοδοτούμενη υπόσταση και τα κυβικά του, ενώ απουσιάζουν παντελώς οι κραδασμοί ακόμα και στις χαμηλές σ.α.λ. Η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί 11,1 δευτ. Εκτός από ζωηρές και άμεσες επιταχύνσεις το συγκεκριμένο Sandero μπορεί να ταξιδεύει ήσυχα και οικονομικά, με το trip computer να καταγράφει στη διαδρομή που επιλέξαμε στους επαρχιακούς δρόμους της Κροατίας 6,1 λίτρα/100 χλμ. Αλλά και στην πόλη, η πολύ καλή λειτουργία του Start&Stop δείχνει το οικολογικό του προφίλ. Σε ό,τι αφορά τις εκπομπές C02, εκπέμπει 109 γρ./χλμ. Aπό τα πρώτα χιλιόμετρα οδηγώντας την έκδοση

Stepway, εκπλαγήκαμε με την άνεση που κινείται. Χάρη στη σωστή ρύθμιση της ανάρτησης και το αυξημένο ύψος, περνά από τα κάθε λογής οδοστρώματα χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα, μην επιτρέποντας στους κραδασμούς να ενοχλούν τους επιβάτες.

Το ανανεωμένο Dacia Sandero αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο του 2017, με τις τιμές, σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, να κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με την υπάρχουσα έκδοση.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.