Είστε εδώ

Τεχνολογία

Twitter: Διπλασιάζεται το μέγεθος των tweets

Το Twitter μπαίνει σε νέα εποχή, διπλασιάζοντας τους αυξάνοντας τους χαρακτήρες του κάθε tweet.

Η μεγάλη αυτή αλλαγή είναι προς το παρόν στο στάδιο του πειράματος, όμως το πιθανότερο είναι να καθιερωθεί πολύ σύντομα.

Οι υπεύθυνοι έλαβαν υπόψιν το πώς χρησιμοποιείται το σάιτ σε διάφορες χώρες και ποιοι έχουν πλεονέκτημα στους χαρακτήρες, όπως στα ιαπωνικά και σε άλλες γλώσσες, όπου χρησιμοποιούνται σύμβολα και τα τιτιβίσματα γίνονται πιο εύκολα, διατηρώντας περισσότερες πληροφορίες.

Αποφάσισαν λοιπόν να προσθέσουν χώρο, ώστε να μπορούν οι χρήστες να εκφραστούν καλύτερα, έχοντας τις ίδιες ευκαιρίες με τους Ιάπωνες.

Για παράδειγμα, μόλις το 0,4% των ιαπωνικών tweets φτάνουν το όριο των 140 χαρακτήρων. Στα αγγλικά, αντίθετα, το ποσοστό φτάνει στο 9%. Τα περισσότερα ιαπωνικά tweets σταματούν στους 15 χαρακτήρες, ενώ το μέσο αγγλικό tweet φτάνει τους 34 χαρακτήρες. 

Το Twitter είχε και στο παρελθόν προσπαθήσει να αυξήσει τους χαρακτήρες με διάφορους τρόπους. Είχε θέσει προς συζήτηση να μην λαμβάνονται υπόψιν ως χαρακτήρες τα ονόματα χρηστών, οι εικόνες ή άλλα μέσα αρχικά, αλλά έμεινε ως σκέψη.

Αργότερα ήρθε στο προσκήνιο η πιθανότητα να καταργηθεί το όριο των 140 χαρακτήρων και να μπορεί κάποιος να γράφει μέχρι και 10.000 χαρακτήρες, κάτι που προκάλεσε οργή όχι μόνο σε χρήστες, αλλά και σε αρκετές διασημότητες, που έφτασαν στο σημείο να πουν ότι αν ισχύσει αυτό, «το Twitter έχει πεθάνει». Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να εγκαταλειφθεί η -όχι και τόσο καλή - ιδέα.

Προς το παρόν, τα νέα tweets είναι διαθέσιμα μόνο σε ένα μικρό γκρουπ χρηστών, σύμφωνα με το Twitter. Εάν όμως επιτύχει το πείραμα, αν π.χ. σταματήσουν οι άνθρωποι να παρατούν τα tweets τους στη μέση, τότε θα ξεκινήσει η νέα εποχή του τιτιβίσματος.

περισσότερα:

http://www.businessenergy.gr/articlenews/17700/twitter-%CE%B4%CE%B9%CF%8...

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Αμπου Ντάμπι

Το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι πρωτομπήκε στο καλεντάρι της Formula 1 το 2009.

Renault

Για όλους μας υπάρχουν κάποιες αξέχαστες στιγμές στη ζωή. Ο αρραβώνας είναι μία από αυτές. Η οδήγηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου της Formula 1 σίγουρα είναι ακόμα μία. Αυτό το ζευγάρι, όμως, κατάφερε να κάνει και τα δύο ταυτόχρονα.

Toyota Mirai

Η Toyota ακολουθεί με πάθος τις νέες τεχνολογίες που έχουν να κάνουν και με την προστασία του περιβάλλοντος.

Liberty Media

Από τότε που η Liberty Media ανέλαβε τη Formula 1, η εταιρεία εξέφρασε την πρόθεσή της να επεκτείνει τον αριθμό των αγώνων και να προσθέσει περισσότερες πίστες στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Porsche

Ένα σημαντικό γεγονός καταγράφηκε για την Porsche στις 3 Αυγούστου του 1962, το οποίο μάλλον δεν το γνωρίζετε.

Στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ το χρονόμετρο σταμάτησε στα 8:47.20 για την Porsche 804 στο πλαίσιο των προκριματικών για το Γκραν Πρι Γερμανίας.

Ανάκληση αερόσακων Takata

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται για την ανάκληση των οχημάτων που είναι εφοδιασμένα με τους ελαττωματικούς αερόσακους της Takata, αλλά το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς δεν έχει γίνει ακόμα.

3ος Αγώνας πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας

Τελικά δεν γνωρίζουμε εάν ζούμε μια φαρσοκωμωδία με τους Ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου ή όχι.

Την ίδια ημερομηνία που στο Βόλο διεξάγεται ο τελικός του κυπέλλου ασφάλτου, στα Μέγαρα διεξάγεται ο 3ος αγώνας του πρωταθλήματος ταχύτητας.

Mercedes-Benz A-Class

Η Mercedes-Benz μας ανοίγει την όρεξή για τη νέα, τέταρτη γενιά της A-Class με τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες που παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση στη Γερμανία το βράδυ της Τετάρτης.

Φερνάντο Αλόνσο

Ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε ένα βήμα προς την εκπλήρωση του ονείρου που έχει να τρέξει στις 24 ώρες του Λε Μαν, αφού ολοκλήρωσε μία ημέρα δοκιμών με την Toyota στο Μπαχρέιν.

Νέα ηλεκτρικά μοντέλα από τη Honda

Η Honda σκοπεύει να λανσάρει μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων το 2022 που θα διαθέτουν γρήγορη φόρτιση.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει μια γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων που θα μπορούν να κάνουν 240 χλμ. με μία μόνο φόρτιση διάρκειας 15 λεπτών.