Είστε εδώ

Τεχνολογία

Συνεργασία της Protergia με την Kosmocar

του Σταύρου Χαρίτου

Τη στρατηγική Kosmocar - Protergia, εγκαινιάστηκε με το εμπορικό λανσάρισμα της έκδοσης e-up! powered by Protergia.
Με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 82PS και ροπής 210Nm, το e-up! powered by Protergia, επιταχύνει (0-80km) σε 8,1’’ με μέγιστη ταχύτητα 130km/h, ενώ η  μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 18,7 kWh εξασφαλίζει στο e-up! αυτονομία μέχρι 160km με μέση κατανάλωση 11,7 kWh/100km.
Για τη φόρτιση του e-up! υπάρχουν 3 εναλλακτικοί τρόποι: Απλή οικιακή φόρτιση, ταχυφορτιστής (συμπεριλαμβάνεται) και σε ειδικό δημόσιο σταθμό φόρτισης.
Βάσει του οικιακού τιμολογίου ηλεκτρικού ρεύματος της Protergia, το e-up! powered by Protergia αποτελεί τον οικονομικότερη μορφή αυτοκίνησης στην Ελληνική αγορά, με κόστος μόλις €1,10 για κάθε 100 χιλιόμετρα! To e-up! powered by Protergia διατίθεται στην προνομιακή τιμή των €19.950. Με επιδότηση δηλαδή 10.000 ευρώ!
e-Protergia Οικιακό.

Σύμφωνα με την κα Βίβιαν Μπουζάλη, διευθύντρια επικοινωνίας του ομίλου Μυτιληναίος, το αυτοκίνητο με την επιδότηση του ταχυφορτιστή μπορεί να το αποκτήσει κάποιος, ασχέτως αν δεν είναι πελάτης της Protergia. Όπως τόνισε η κα Μπουζάλη, αναφορικά με την Protergia, έως το Μάιο του 2017 η εταιρεία είχε εγκαταστήσει 70.000 μετρητές, έχοντας εξασφαλίσει μερίδιο κατανάλωσης 3,54%.

περισσότερα:

http://www.businessenergy.gr/articlenews/17275/ηλεκτροκίνηση-συνεργασία-της-protergia-με-την-kosmocar

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.