Είστε εδώ

Τεχνολογία

i-smailos connected : Για κατόχους Mercedes και Smart

του Πέρη Χαλάτση

Μέχρι το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου, θα έχει ξεκινήσει να λειτουργεί μια καινούργια επαναστατική  εφαρμογή που θα αφορά αποκλειστικά τους κατόχους αυτοκινήτων Mercedes και Smart. Κάθε χρήστης  θα μπορεί από το κινητό του τηλέφωνο αφού κατεβάσει την εφαρμογή (download) να έχει οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεται για το Ι.Χ  του. Θα μπορεί να ενημερώνεται για το πότε πρέπει να κάνει σέρβις, να περάσει από ΚΤΕΟ ή ακόμη  να διορθώνει  κάποια βλάβη με την βοήθεια του τεχνικού που θα βλέπει  μέσω του κινητού τηλεφώνου τις ενδείξεις στο καντράν του αυτοκινήτου. Κάποιες εργασίες δηλαδή θα μπορούν να γίνονται σε μεγάλο βαθμό από απόσταση. Ένας τεχνικός σε συνεργασία με τον χρήστη θα μπορεί να κάνει ρυθμίσεις από μακριά. Μελλοντικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν τέτοια λογισμικά που αντί για σέρβις θα κάνουν update στο λογισμικό του αυτοκινήτου.

Τι είναι το i-smailos connected

Η ιδέα  αυτής της επαναστατικής εφαρμογής  ανήκει στον νεαρό Πάνο Ισμαήλο και ήδη από το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου η  i-smailos connected έχει μπει σε λειτουργία 24ωρης βάσης. Η νέα εφαρμογή θα δουλεύει σε κάθε συσκευή που έχει πρόσβαση στο Internet. Αρχικά θα λανσαριστεί το Version 1 του application, μια εφαρμογή που είναι δομημένη σε μοντέλο CRM . Ήδη εξελίσσεται το Version 2 στο οποίο θα μετράνε στοιχεία ιστορικότητας, πιστότητας πελάτη κ.α. ενώ για την επιβράβευσή του θα δημιουργηθεί ένα loyalty program. Η εταιρία θα επιβραβεύει με credits τον πελάτη και  ο  πελάτης θα τα εξαργυρώνει σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Ο Πάνος Ισμαήλος έδωσε λεπτομέρειες τόσο για την εφαρμογή όσο και για την χρησιμότητά της. Πώς ξεκίνησε όμως η ιδέα. Ο ίδιος είπε:

«Στο πανεπιστήμιο Πειραιά είχα την τύχη ως φοιτητής να συμμετάσχω σε διάφορες ημερίδες. Εκείνη που μου κέντρισε το ενδιαφέρον περισσότερο από όλες ήταν μια φορά που μας παρουσιάστηκαν ιδέες νέων ανθρώπων οι οποίοι είχαν καταφέρει να δημιουργήσουν, φτιάχνοντας από το μηδέν μια πραγματική επιχείρηση. Κατάλαβα τότε πως αυτό που λείπει είναι η ιδέα. Εφόσον βρεις κάτι καλό και λειτουργικό τότε το μειονέκτημα της ηλικίας γίνεται πλεονέκτημα. Σε εκείνο ακριβώς το σημείο για κάθε νέο άνθρωπο υπάρχει ένα μεγάλο όπλο, η  χρήση της τεχνολογίας.

Εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες που σου δίνονται στον ψηφιακό κόσμο μπορείς να οδηγήσεις την ιδέα σου στο να γίνει ένα καινοτόμο προϊόν.Συνεπώς για εμένα προσωπικά η ενασχόληση μου με της εφαρμογές κινητών τηλεφώνων δεν ήταν κάτι που είχα στο μυαλό μου εξ αρχής. Στην πορεία ανακάλυψα τις τεράστιες δυνατότητες που σου δίνονται, αφιέρωσα χρόνο στο να μάθω και να εκπαιδευτώ σε αυτά και όταν γεννήθηκε η ιδέα για την δημιουργία της εφαρμογής i-smailosconnected υπήρχε ήδη το γνωστικό υπόβαθρο για να γίνει πραγματικότητα.»

Αν έχεις κέφι και μεράκι για να δημιουργήσεις, τότε το πετυχαίνεις. Χρειάζεται αρκετή δουλειά, γνώσεις και φυσικά όρεξη για να τελειοποιήσεις την ιδέα σου.

Όλα αυτά ο Πάνος Ισμαήλος τα έχει. Πριν από μερικούς μήνες,  με μια παρέα φίλων του, ο καθένας από τους οποίους έχει διαφορετικό ρόλο και αντικείμενο ενασχόλησης ξεκίνησε η υλοποίηση της ιδέας.

Σκοπός ήταν  πως ένας πελάτης μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων να μπορεί να κάνει τα πάντα σχετικά με την εξυπηρέτηση των αναγκών του χρησιμοποιώντας απλά και μόνο μια εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο. Η υλοποίηση του project είχε φτάσει σε ένα μεγάλο ποσοστό ολοκλήρωσης όταν μεγάλη Ρουμανική  εταιρία που δραστηριοποιείται στο κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και παράλληλα επενδύει σε startup επιχειρήσεις τεχνολογικού ενδιαφέροντος, τοποθετήθηκε στρατηγικά στην όλη προσπάθεια.»

Η συνεργασία της Ελληνικής Ομάδας με την Ρουμανική εταιρία επιτάχυνε την τελική διαμόρφωση του application και μπορούμε να μιλάμε για μια προσπάθεια, στα πρότυπα μιας startup, που είναι έτοιμη να εισάγει το προϊόν στην αγορά.

Ο Πάνος Ισμαήλος έδωσε αρκετές λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργεί η εφαρμογή.

« To application που δημιουργήσαμε έχει ως σκοπό να μπορεί ένας dealer αυτοκινήτων να «επικοινωνεί» και να εκπληρώνει όλες τις επιθυμίες ενός πελάτη διαμέσου της εφαρμογής. Ένας πελάτης premium μάρκας από την αγορά του οχήματος και μόνο είναι ξεχωριστός Εμείς θέλαμε με την εφαρμογή αυτή να κάνουμε την εμπειρία του γύρω από την εταιρεία μας ξεχωριστή προσδίδοντας με σύγχρονο τρόπο, υπεράξια στην σχέση πελάτη-αντιπροσώπου.

Βέβαια σε κάθε τέτοια προσπάθεια το κλειδί βρίσκεται στην χρηστικότητα του προϊόντος που δημιουργήσαμε, και αυτό είναι και το μεγάλο μας στοίχημα.

Είμαστε σίγουροι ότι έχουμε δημιουργήσει  ένα σωστό application. Η τάση  στην παγκόσμια αγορά  είναι  όλες οι ανάγκες να εξυπηρετούνται με την χρήση του κινητού τηλεφώνου.

Ακολουθούμε την τάση και ορίζουμε νέα standard εξυπηρέτησης των πελατών με την χρήση της εφαρμογής. Ένα application είναι ένας «ζωντανός οργανισμός» και κάθε του ημέρα είναι διαφορετική γιατί πρέπει να προσαρμόζεται συνεχώς στα νέα δεδομένα, να ορίζει και να δημιουργεί τάσεις και να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις. Η επιτυχία είναι να  εξυπηρετεί σωστά και τα δύο  συμβαλλόμενα μέρη. Δηλαδή αντιπρόσωπο  και πελάτη . Η εφαρμογή έχει ονομαστεί i-smailosconnected και εφόσον ο χρήστης την κατεβάσει, δημιουργεί το προφίλ καταχωρώντας τα δικά του στοιχεία αλλά και τα στοιχεία του οχήματός του και από εκείνο το σημείο και μετά είναι έτοιμος να εξερευνήσει τον ψηφιακό κόσμο της Α. Ισμαήλος Α.Ε.»

Η ιδέα αυτή που θα αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά από το Σάββατο , είναι μια ελληνική ιδέα, με Έλληνες δημιουργούς. Μάλιστα η εταιρία Ισμαήλος , μια καθαρά  ελληνική εταιρία  θα αποτελέσει τον «πιλότο» για την είσοδο της εφαρμογής στην παγκόσμια αγορά.

Ο Πάνος Ισμαήλος αναφέρθηκε και στη συνεργασία του με την Ρουμάνικη εταιρία. Η συνεργασία  με την Ρουμανική εταιρία έχει ως βασικό στόχο να πουληθεί η εφαρμογή και σε άλλες χώρες και να ενταχθεί στην καθημερινότητα των dealers, ανεξαρτήτου μάρκας, στις εκάστοτε τοπικές αγορές.

«Είμαστε περήφανοι, είπε ο Πάνος Ισμαήλος, που κάτι αμιγώς ελληνικό, έχει την ευκαιρία να ανοίξει τα φτερά του και προς άλλες αγορές και αυτός είναι ένας βασικός στόχος για εμάς. Βέβαια όλα αρχίζουν από τους πελάτες της Α. Ισμαήλος Α.Ε. οι οποίοι μας στηρίζουν χρόνια. Είμαστε έτοιμοι να τους προσφέρουμε κάτι πρωτοποριακό και σε αυτούς θα βασίσουμε την συνολική εξέλιξη του εγχειρήματος.»

Το μεγαλύτερο όφελος από την χρήση του i-smailosconnected θα το έχει ο πελάτης των αυτοκινήτων Mercedes και Smart.  Φυσικά τεχνικοί θα δείχνουν στους πελάτες πώς λειτουργεί το application έτσι ώστε να τους είναι 100 % χρήσιμο.

Για παράδειγμα στην αρχική οθόνη της εφαρμογής υπάρχουν τέσσερις  επιλογές.

Η  πρώτη έχει να κάνει με την «Εύρεση Λύσης» στην οποία ο χρήστης μπορεί να αλληλοεπιδρά με τα συνεργεία μας στέλνοντας ερωτήματα, απορίες, παρατηρήσεις είτε με την χρήση φωτογραφιών, είτε με απλού κειμένου είτε και συνδυαστικά.

Το κλειδί σε αυτό είναι πως 24 ώρες θα υπάρχει backoffice και θα απαντά στο οτιδήποτε προκύψει. Για παράδειγμα, εάν σε ένα όχημα ανάψει ένα λαμπάκι ως ένδειξη βλάβης ο χρήστης μπορεί να το στείλει μέσω της εφαρμογής με μια φωτογραφία και να λάβει οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει, ή το τι ακριβώς σημαίνει αυτό που έχει παρουσιαστεί στο όχημά του.

Επιπλέον θα υπάρχει ενημέρωση για τις ημερομηνίες που πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ, να κάνει service, να ανανεώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ένα αμάξι κ.α.

Η δεύτερη επιλογή είναι το «Κοντά μου» όπου χρησιμοποιώντας το όχημα του ο κάθε χρήστης μπορεί να αναζητήσει το πλησιέστερο συνεργείο, ATM, βενζινάδικο, φαρμακείο, νοσοκομείο, ενοικιάσεις αυτοκίνητων, εμπορικά καταστήματα κ.α.

Για όλα τα παραπάνω υπάρχει λίστα επιλογών και δυνατότητα αυτόματης πλοήγησης με την χρήση της εφαρμογής.

Προσπαθήσαμε να σκεφτούμε βασικές ανάγκες, που χρειάζεται  να κάνουμε αναζήτηση για να τις ικανοποιήσουμε, και αυτές εντάξαμε σε αυτή την κατηγορία.

Η τρίτη επιλογή που λέγεται «Τοποθεσία Στάθμευσης» αποθηκεύει το σημείο που παρκάραμε, ως στίγμα, και μπορεί με την χρήση του κινητού μας τηλεφώνου να μας οδηγήσει πίσω στο όχημα μας.

Η  τέταρτη επιλογή είναι το «Επείγον» όπου κάνει άμεση κλίση σε γραμμή 24ωρης κάλυψης για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί ένας οδηγός – πελάτης της εταιρίας.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Αμερικής - Κατατακτήριες

Η πίστα του ‘Ωστιν στο Τέξας φιλοξενεί το τρίτο Γκραν Πρι της χρονιάς με τις κατατακτήριες να έχουν έντονη την υπογραφή της Honda και του πρωταθλητή Μαρκ Μαρκέθ.

Bentley

Η εμπορική επέκταση της Bentley συνεχίζεται σε διάφορες χώρες του κόσμου με πιο πρόσφατη κίνηση τα εγκαίνια του πρώτου και μοναδικού εκθεσιακού της χώρου στην Αρμενία.

Rolls-Royce Cullinan

Από το κρύο της Σκωτίας στον καύσωνα του Ντουμπάι βρέθηκε η νέα Rolls-Royce Cullinan, καθώς έχει περάσει στο τελικό στάδιο των δοκιμών εξέλιξης της.

Γκραν Πρι Αζερμπαϊτζάν

Το νέο ραντεβού είναι στις 29 Απριλίου για τον 4ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν.

Αυτοκίνηση 2018

Στο πρώην δυτικό αεροδρόμιο του Ελληνικού θα διεξαχθεί η έκθεση αυτοκινήτου μεταξύ 10-18 Νοεμβρίου.

Χόρχε Λορένθο

Τα γεγονότα της Αργεντινής μεταξύ Μαρκ Μαρκέθ, Βαλεντίνο Ρόσι και Αλέιξ Εσπαργκάρο και η κόντρα που αναβίωσε μεταξύ των δύο πρώτων έχουν προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις στο άθλημα και πλέον δεν είναι λίγοι οι αναβάτες που ζητάνε άμεσες αλλαγές.

Lamborghini

Οι εταιρείες που κατασκευάζουν supercars δεν έχουν δείξει μέχρι στιγμής την ίδια θετική αντίδραση απέναντι στην ηλεκτροκίνηση όπως οι εταιρείες που παράγουν πιο προσιτά αυτοκίνητα ωστόσο η Lamborghini προτίθεται να το αλλάξει αυτό.

Porsche

Η Porsche είναι μια εταιρεία που έχει μόνιμα ως στόχο να βρίσκει πού είναι τα όρια ανθρώπου και μηχανών και να τα ξεπερνάει και ο πιο αντικειμενικός κριτής των ορίων σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα είναι τα ρεκόρ τα οποία η γερμανική εταιρεία έχει βαλθεί να σπάσει.

McLaren

Η μόδα  των SUV είναι η πιο ισχυρή τάση στον κόσμο της αυτοκίνησης αυτή τη στιγμή και δε φαίνεται κάποιο σημάδι που να δείχνει ότι θα αλλάξει αυτή η τάση στο μέλλον, τουλάχιστον όχι στο άμεσο.

Alfa Romeo-Sauber F1

Το 2018 είναι μια από τις πιο σημαντικές χρονιές στην ιστορία της θρυλικής εταιρίας από το Mιλάνο.

Ο λόγος είναι η επιστροφή στην κορωνίδα του παγκόσμιου motorsport, τη Formula 1.