Είστε εδώ

Super Cars

Porsche 911 GTS: Τώρα και με turbo κινητήρα 450 ίππων

του Γιώργου Ψαρρά

Επέκταση στη γκάμα της 911 ανακοίνωσε η Porsche, καθώς θα προσφέρεται με πέντε νέες GTS εκδόσεις.

Σύμφωνα λοιπόν με τη γερμανική εταιρία από το Μάρτιο του 2017 στην αγορά της Γερμανίας αρχικά θα διατίθενται η 911 Carrera GTS με κίνηση στους πίσω τροχούς, η  τετρακίνητη 911 Carrera 4 GTS  με coupe και cabriolet αμάξωμα και η τετρακίνητη 911 Targa 4 GTS.

Η 911 GTS θα τροφοδοτείται από ένα turbo εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα, ο οποίος θα έχει ισχύ 450 ίππων, δηλαδή 30 ίππους περισσότερους από την 911 Carrera S και 20 ίππους παραπάνω από την αντίστοιχη Carrera GTS με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα. Όλες οι εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με μηχανικό κιβώτιο 7 ταχυτήτων ή προαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK της Porsche. Αναφορικά με τη ροπή των 550 Νm αυτή θα προσφέρεται μεταξύ των 2.150-5.000 σ.α.λ. Σε όλες  τις εκδόσεις GTS θα υπάρχει στο στάνταρ εξοπλισμό το Porsche Active Suspension Management (PASM), το οποίο στα coupe GTS χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χλστ. Την καλύτερη επιτάχυνση θα προσφέρει η 911 Carrera 4 GTS Coupe με το αυτόματο κιβώτιο και το Chrono Package στο βασικό εξοπλισμό που θα της επιτρέπουν να ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 3,6 δευτ., ενώ όλες οι GTS εκδόσεις της 911 θα υπερβαίνουν σε τελική ταχύτητα τα 300 χλμ./ώρα.

Εμφανισιακά οι 911 GTS θα ξεχωρίζουν από το μπροστινό τμήμα που είναι αεροδυναμικά βελτιωμένο, από τη ψηλότερη πίσω αεροτομή, το χαμηλό εμπρός σπόιλερ, τα σκουρόχρωμα πίσω φωτιστικά σώματα, την κεντρικά τοποθετημένη διπλή εξάτμιση σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και τα λογότυπα GTS στις πόρτες.

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.