Είστε εδώ

Super Cars

McLaren: Πιο ελαφριά η νέα γενιά των μοντέλων Super Series

του Κώστα Χαριάτη

Η βρετανική φίρμα αναμένεται να παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τη νέα γενιά της σειράς Super Series.

Το νέο μοντέλο, το οποίο έχει τον κωδικό P14, εκτός του ότι θα είναι το πρώτο από τα 15 συνολικά του επιχειρηματικού πλάνου Track22 θα αποτελεί και το πρώτο στην ιστορία της βρετανικής φίρμας που φέρει τον τίτλο του αντικαταστάτη άλλου. Κύριο χαρακτηριστικό των μοντέλων της νέας γενιάς Super Series, είναι η χρησιμοποίηση του νέου πλαισίου Monocage II, το οποίο είναι κατασκευασμένο εξ’ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Με βάση τα παραπάνω, το νέο μοντέλο της McLaren θα έχει μέγιστο βάρος τα 1.283 κιλά, όντας πιο ελαφρύ κατά 18 κιλά, από την 650S. Επίσης, η εξέλιξη του Monocage II έδωσε τη δυνατότητα στους σχεδιαστές της McLaren να δημιουργήσουν ένα μεγαλύτερο άνοιγμα εισόδου στην καμπίνα και χαμηλότερο μαρσπιέ, με αποτέλεσμα την ευκολότερη πρόσβαση και τη βελτίωση της περιμετρικής ορατότητας. Η νέα δομή του πλαισίου δίνει, επίσης, ένα χαμηλότερο κέντρου βάρους, βελτιώνοντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ενώ προαιρετικά θα μπορεί να τοποθετηθεί το αισθητικό πακέτο “Visible Monocage”, με το οποίο είναι ορατό το carbon στις εμπρός κολόνες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.