Είστε εδώ

Super Cars

McLaren 570S Spider: Απλά εντυπωσιακή

του Κώστα Χαριάτη

Η McLaren παρουσίασε και επισήμως την ανοιχτή έκδοση της 570S, με τον κωδικό Spider.

Κύριο χαρακτηριστικό της η σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, χωρισμένη σε δύο τμήματα, όπως στα μοντέλα 650S και 675LT Spider, η οποία διαθέτει μικρό βάρος, μόλις 46 κιλά, με τη διαδικασία ανοίγματος/κλεισίματος να πραγματοποιείται μέσα σε 15 δευτερόλεπτα και σε ταχύτητα έως και 40 χλμ./ώρα.

Βασισμένη στο μονοκόκ πλαίσιο MonoCell II, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, το συνολικό βάρος της ανέρχεται στα 1.359 κιλά.

Κάτω από το καπό της McLaren 570S Spider βρίσκεται ο ήδη γνωστός από την κλειστή έκδοση κινητήρας V8 twin turbo των 3,8 λίτρων που αποδίδει 570 ίππους στις 7.500 σ.α.λ με ροπή 61,2 χλγμ μεταξύ 5.000 και 6.500 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη SSG των 7 σχέσεων, το οποίο διαθέτει και λειτουργία Launch Control.

Όπως αναμένεται οι επιδόσεις της κάμπριο 570S είναι εκρηκτικές, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,2 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ./ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 328 χλμ./ώρα.

Σε ότι αφορά την ανάρτηση, η 570S Spider διαθέτει διπλά ψαλίδια εμπρός-πίσω, ενώ έχει εφοδιαστεί και με ενεργά αμορτισέρ και αντιστρεπτικές.

Σε ότι αφορά τα φρένα, η συγκεκριμένη McLaren διαθέτει carbon κεραμικούς δίσκους, που συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa.

Τέλος, το επίσημο ντεμπούτο της αναμένεται στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ (29 Ιουνίου-2 Ιουλίου) με τις παραδόσεις να ξεκινούν τον Σεπτέμβριο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.