Είστε εδώ

Super Cars

Bentley Continental Supersports: Το ταχύτερο τετραθέσιο στον κόσμο με 710 ίππους

του Γιώργου Ψαρρά

Όπως μας είχε προαναγγείλει η Bentley σήμερα έγιναν τα αποκαλυπτήρια του ισχυρότερου μοντέλου που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα, της Continental Supersports.

Το βαρυσήμαντο αυτό τίτλο της προσφέρει ο W12 twin-turbo κινητήρας των 6.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 710 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 1.017 Nm από τις 2.050-4.500 σ.α.λ., ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Σύμφωνα μάλιστα με τη βρετανική εταιρία πρόκειται για το πολυτελέστερο και ταχύτερο τετραθέσιο μοντέλο στον κόσμο, καθώς επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,5 δευτ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 336 χλμ./ώρα. Αντίστοιχα η ανοιχτή του έκδοση, η Continental Supersports Convertible είναι το ταχύτερο τετραθέσιο cabrio με επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτ. και τελική ταχύτητα 330 χλμ./ώρα.

Η Continental Supersports στέλνει σε ποσοστό 60% τη ροπή της στους πίσω τροχούς, ωστόσο ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης μπορεί να την κατανείμει και στους εμπρός. Όπως αναφέρεται παρά τη χαμηλότερη και σκληρότερη ανάρτηση της η Continental Supersports μπορεί να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις προσφέροντας άνεση στους επιβαίνοντες. Οι διάτρητοι δίσκοι των φρενών έχουν διάμετρο 420 χλστ. μπροστά και 356 χλστ. πίσω, ενώ οι σφυρήλατες ζάντες των 21 ιντσών καλύπτονται με ελαστικά διαστάσεων 275/35.

Εμφανισιακά τώρα η Continental Supersports διαθέτει αεραγωγούς στο καπό, εμπρός splitter και πίσω διαχύτη, πλευρικά μαρσπιέ από carbon και σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα. Η μαλακή οροφή της Continental Supersports Convertible έχει πολλαπλές στρώσεις ώστε να εξασφαλίζει ηχομόνωση, αντοχή και ασφάλεια, ενώ έχει δοκιμαστεί σε θερμοκρασίες από -30 έως +50 βαθμούς Κελσίου. Για τους πιο απαιτητικούς  σε θέματα εξατομίκευσης η Continental Supersports προσφέρεται με το πακέτο “X Specification”, ενώ όπως συμβαίνει με όλες τις Bentley το τμήμα Mulliner μπορεί να ικανοποιήσει τις επιθυμίες κάθε αγοραστή.  

Το όνομα  Supersports έχει παράδοση στη Bentley, καθώς για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε τη δεκαετία του 1920, έπειτα το 2009 και σήμερα επανέρχεται στο προσκήνιο.

Δείτε στο παρακάτω video την Continental Supersports να ορμάει στην άσφαλτο.

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.