Είστε εδώ

New Models

Volkswagen Polo : Aυτή είναι η 6η γενιά του

του Motori Reporter

Η νέα γενιά του Polo και έκτη συνολικά στην ιστορία του μοντέλου παρουσιάστηκε επισήμως.

Το νέο Polo, έρχεται με ριζικά ανανεωμένο το μπροστινό μέρος. Πιο κυρτό καπό με νέα φώτα μεγαλύτερα και στενότερα, άλλη μάσκα, προφυλακτήρα και προβολείς ομίχλης. Στο πλαϊνό μέρος κυριαρχούν οι ακμές προσθέτοντας πιο επιθετικό στυλ σε σχέση πάντα με το απερχόμενο μοντέλο.

Στο πίσω μέρος, το επίσης κυρτό κρύσταλλο έχει τον πρώτο λόγο, ενώ η διακριτική αεροτομή, η ακμή στην κάθετη επιφάνεια της πόρτα των αποσκευών με τα μεγάλα φώτα στις άκρες των φτερών και ο ογκώδης προφυλακτήρας δίνουν τον τόνο για ένα σύνολο που ξεχωρίζει σχεδιαστικά από τον προκάτοχό του.

Επιπλέον θα λέγαμε ότι είναι και πιο όμορφο. 

Το νέο Polo που είναι χτισμένο στην πλατφόρμα MQB A0, που πρώτη τη χρησιμοποίησε η Seat στο καινούργιο Ibiza, είναι μεγαλύτερο σε διστάσεις από αυτό της προηγούμενης γενιάς.

Στη γλώσσα των αριθμών είναι κατά 8 εκ. μακρύτερο (4,05 μ. μήκος), 7 εκ. πλατύτερο (1,75 μ. πλάτος) και 1 εκ. κοντύτερο (1.44 μ. ύψος) με 2.56 μ. μεταξόνιο, έναντί 2.47 μ. του προηγούμενου Polo.   

Αυξημένος είναι και ο χώρος των αποσκευών  που έχει μεγαλώσει κατά 25%, προσφέροντας τώρα χωρητικότητα 351 λίτρων.

Το εσωτερικό ακολουθεί τις τάσεις της εποχής. Για πρώτη φορά το Polo προσφέρεται με keyless σύστημα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα, ενώ ανάμεσα στην λίστα του εξοπλισμού ξεχωρίζει το σύστημα κλιματισμού air care climatronic, η ασύρματη φόρτιση smartphone, η πανοραμική οροφή, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 6,5 και 8 ιντσών, ανάλογα την έκδοση.

Επίσης θα υπάρχει η επιλογή της ίδιας απόχρωσης στο ταμπλό με τον εξωτερικό χρωματισμό του αυτοκινήτου.

Από πλευράς τεχνολογιών, το νέο VW Polo διαθέτει ενεργό cruise control, σύστημα αυτόματης πέδησης, σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου, ημιαυτόνομο σύστημα στάθμευσης.

Nα περάσουμε στους κινητήρες όπου η γκάμα διαθέτει σύνολα βενζίνης, πετρελαίου και φυσικού αερίου 

Σε ό,τι αφορά τους πρώτους, στη βάση βρίσκουμε τον κινητήρα του 1.0 λίτρου με απόδοση 65 και 75 ίππων με 5άρι κιβώτιο. Ακολουθεί η έκδοση TSI 1.0  με ισχύ 95 ίππων (5άρι κιβώτιο και αυτόματο 7 σχέσεων), 115 ίππων (6άρι κιβώτιο και αυτόματο 7 σχέσεων) , καθώς και ο νέος κινητήρας 1.5 TSI EVO των 150 ίππων με 6άρι κιβώτιο και αυτόματο 7 σχέσεων.

Στους diesel οι επιλογές είναι οι δύο εκδόσεις με κινητήρα 1,6 TDI με 80 ίππους (5άρι κιβώτιο) και 95 ίππους (5άρι κιβώτιο και αυτόματο 7 σχέσεων), ενώ δίνει το παρόν και η έκδοση με φυσικό αέριο 1.0 TGI των 90 ίππων με 5άρι κιβώτιο.

Το νέο Polo θα είναι διαθέσιμο με ζάντες 14-18 ιντσών, ενώ τα αυτόματα κιβώτια είναι τεχνολογίας DSG.

Volkswagen όμως χωρίς έκδοση GTi δεν «γίνεται»..  

Η κορυφαία λοιπόν έκδοση του νέου μοντέλου είναι η Polo GTi, με κινητήρα 2,0 λίτρων και 200 ίππων (6άρι κιβώτιο και 7άρι αυτόματο), με διαφορετικές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 15 χλστ., κόκκινες δαγκάνες φρένων, με στάνταρ ζάντες 17 ιντσών και καρό επενδύσεις στα καθίσματα. 

Η επίσημη πρεμιέρα του νέου Polo θα πραγματοποιηθεί στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης μετά την καλοκαιρινή ραστώνη.

Η εμπορική του καριέρα αναμένεται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο, αρχικά με κινητήρες βενζίνης και πριν το τέλος του χρόνου με πετρελαιοκίνητα μηχανικά σύνολα. 

Να σημειώσουμε ότι το νέο Volkswagen Polo θα διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρες εκδόσεις, ενώ το 2018 αναμένεται η έκδοση Polo T-Cross που στην ουσία αντικαθιστά το Cross Polo. 

Στη χώρα μας αναμένεται πριν «γυρίσει» το 2017…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Πορτογαλίας

Οι 5 Ειδικές Διαδρομές που περιελάμβανε το τελευταίο σκέλος του ράλι Πορτογαλίας δεν άλλαξε τα χρώματα στην κορυφή, με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να σημειώνουν μια μεγάλη νίκη σε έναν δύσκολο αγώνα που τα είχε όλα. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Στην πίστα του Λε Μαν οι περίπου 105.000 Γάλλοι θεατές είχαν την ελπίδα ότι θα δουν ένα καλό αποτέλεσμα από τον συμπατριώτη τους, Ζοάν Ζαρκό, μετά την pole position που κατέκτησε ο αναβάτης της Yamaha Tech το Σάββατο.

Ράλι Πορτογαλίας

Η 6η νίκη για τους Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) στο φετινό ράλι Πορτογαλίας απομακρύνθηκε πάρα πολύ. Μια ρίζα δένδρου ήταν η αιτία να εγκαταλείψει το γαλλικό πλήρωμα ενώ βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στην 4η θέση, 7,3 δευτ. διαφορά από τον Σόρδο που οδηγούσε τον αγώνα.

Ανάβαση Κύμης - Ομάδα Ν

Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος της ομάδας Ν με τον Πάνο Κύρκο (Mitsubishi Evo IX) να είναι ο ταχύτερος. Στον πίνακας δείτε όλους τους χρόνους στο πρώτο σκέλος. 

Ράλι Πορτογαλίας

Η Γαλανόλευκη βρίσκεται παντού, και για μια ακόμα επιβεβαιώνεται η μεγάλη αγάπη που τρέφουν οι Έλληνες για το motorsport και ειδικότερα για το WRC. 

Ράλι Πορτογαλίας: 3η μέρα

Η 3η μέρα στην Πορτογαλία ξεκίνησε και τα απρόοπτα και πάλι δεν έλειψαν. Τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 154,64. Την 10η Ειδική και πρώτη για σήμερα, κέρδισε ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με δεύτερο τον Νεβίλ και τρίτο τον  Λάπι.

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες δοκιμές

Στην πίστα του Λε Μαν φιλοξενείται το Γκραν Πρι της Γαλλίας που είναι ο πέμπτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος MotoGP εκεί όπου ο Γάλλος Ζοάν Ζαρκό κατάφερε να κατακτήσει την pole position μπροστά στους συμπατριώτες του με εμφατικό τρόπο.

Mercedes-Benz

Η Mercedes έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει μια ηλεκτρική επίθεση για τα επόμενα χρόνια και για αυτό το σκοπό έχει δημιουργήσει μία μάρκα της οποίας τα σήματα θα τοποθετούνται μόνο στα μοντέλα που θα κινούνται με ηλεκτρισμό.

Σέρτζιο Μαρκιόνε

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε είναι ένας από τους σημαντικότερους διευθύνοντες συμβούλους που έχουν περάσει από τη Fiat και ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την εξαγορά εταιρειών όπως η Jeep και η Dodge και τη δημιουργία του FCA Group.

Volvo

Το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα μειώνει ακόμα περισσότερο η Volvo, καθώς ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τα πλαστικά μιας χρήσης στις εγκαταστάσεις της.