Είστε εδώ

New Models

Volkswagen Polo : Aυτή είναι η 6η γενιά του

του Κώστα Χαριάτη

Η νέα γενιά του Polo και έκτη συνολικά στην ιστορία του μοντέλου παρουσιάστηκε επισήμως.

Το νέο Polo, έρχεται με ριζικά ανανεωμένο το μπροστινό μέρος. Πιο κυρτό καπό με νέα φώτα μεγαλύτερα και στενότερα, άλλη μάσκα, προφυλακτήρα και προβολείς ομίχλης. Στο πλαϊνό μέρος κυριαρχούν οι ακμές προσθέτοντας πιο επιθετικό στυλ σε σχέση πάντα με το απερχόμενο μοντέλο.

Στο πίσω μέρος, το επίσης κυρτό κρύσταλλο έχει τον πρώτο λόγο, ενώ η διακριτική αεροτομή, η ακμή στην κάθετη επιφάνεια της πόρτα των αποσκευών με τα μεγάλα φώτα στις άκρες των φτερών και ο ογκώδης προφυλακτήρας δίνουν τον τόνο για ένα σύνολο που ξεχωρίζει σχεδιαστικά από τον προκάτοχό του.

Επιπλέον θα λέγαμε ότι είναι και πιο όμορφο. 

Το νέο Polo που είναι χτισμένο στην πλατφόρμα MQB A0, που πρώτη τη χρησιμοποίησε η Seat στο καινούργιο Ibiza, είναι μεγαλύτερο σε διστάσεις από αυτό της προηγούμενης γενιάς.

Στη γλώσσα των αριθμών είναι κατά 8 εκ. μακρύτερο (4,05 μ. μήκος), 7 εκ. πλατύτερο (1,75 μ. πλάτος) και 1 εκ. κοντύτερο (1.44 μ. ύψος) με 2.56 μ. μεταξόνιο, έναντί 2.47 μ. του προηγούμενου Polo.   

Αυξημένος είναι και ο χώρος των αποσκευών  που έχει μεγαλώσει κατά 25%, προσφέροντας τώρα χωρητικότητα 351 λίτρων.

Το εσωτερικό ακολουθεί τις τάσεις της εποχής. Για πρώτη φορά το Polo προσφέρεται με keyless σύστημα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα, ενώ ανάμεσα στην λίστα του εξοπλισμού ξεχωρίζει το σύστημα κλιματισμού air care climatronic, η ασύρματη φόρτιση smartphone, η πανοραμική οροφή, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 6,5 και 8 ιντσών, ανάλογα την έκδοση.

Επίσης θα υπάρχει η επιλογή της ίδιας απόχρωσης στο ταμπλό με τον εξωτερικό χρωματισμό του αυτοκινήτου.

Από πλευράς τεχνολογιών, το νέο VW Polo διαθέτει ενεργό cruise control, σύστημα αυτόματης πέδησης, σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου, ημιαυτόνομο σύστημα στάθμευσης.

Nα περάσουμε στους κινητήρες όπου η γκάμα διαθέτει σύνολα βενζίνης, πετρελαίου και φυσικού αερίου 

Σε ό,τι αφορά τους πρώτους, στη βάση βρίσκουμε τον κινητήρα του 1.0 λίτρου με απόδοση 65 και 75 ίππων με 5άρι κιβώτιο. Ακολουθεί η έκδοση TSI 1.0  με ισχύ 95 ίππων (5άρι κιβώτιο και αυτόματο 7 σχέσεων), 115 ίππων (6άρι κιβώτιο και αυτόματο 7 σχέσεων) , καθώς και ο νέος κινητήρας 1.5 TSI EVO των 150 ίππων με 6άρι κιβώτιο και αυτόματο 7 σχέσεων.

Στους diesel οι επιλογές είναι οι δύο εκδόσεις με κινητήρα 1,6 TDI με 80 ίππους (5άρι κιβώτιο) και 95 ίππους (5άρι κιβώτιο και αυτόματο 7 σχέσεων), ενώ δίνει το παρόν και η έκδοση με φυσικό αέριο 1.0 TGI των 90 ίππων με 5άρι κιβώτιο.

Το νέο Polo θα είναι διαθέσιμο με ζάντες 14-18 ιντσών, ενώ τα αυτόματα κιβώτια είναι τεχνολογίας DSG.

Volkswagen όμως χωρίς έκδοση GTi δεν «γίνεται»..  

Η κορυφαία λοιπόν έκδοση του νέου μοντέλου είναι η Polo GTi, με κινητήρα 2,0 λίτρων και 200 ίππων (6άρι κιβώτιο και 7άρι αυτόματο), με διαφορετικές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 15 χλστ., κόκκινες δαγκάνες φρένων, με στάνταρ ζάντες 17 ιντσών και καρό επενδύσεις στα καθίσματα. 

Η επίσημη πρεμιέρα του νέου Polo θα πραγματοποιηθεί στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης μετά την καλοκαιρινή ραστώνη.

Η εμπορική του καριέρα αναμένεται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο, αρχικά με κινητήρες βενζίνης και πριν το τέλος του χρόνου με πετρελαιοκίνητα μηχανικά σύνολα. 

Να σημειώσουμε ότι το νέο Volkswagen Polo θα διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρες εκδόσεις, ενώ το 2018 αναμένεται η έκδοση Polo T-Cross που στην ουσία αντικαθιστά το Cross Polo. 

Στη χώρα μας αναμένεται πριν «γυρίσει» το 2017…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.