Είστε εδώ

New Models

Νέο Skoda Karoq: Είσοδος και στα κόμπακτ SUV

του Γιώργου Ψαρρά

Η μέρα αποκάλυψης για το νέο Karoq έφτασε και η Skoda μας παρουσιάζει το νέο κόμπακτ διαστάσεων SUV της, ενώ έχει προηγηθεί το μεγαλύτερο Kodiaq.

Και αφού μιλάμε για διαφορά μεγέθους ανάμεσα στα δυο τσέχικα SUV, θα πρέπει αρχικά να αναφέρουμε τις εξωτερικές διαστάσεις του νέου Karoq, του οποίου το μήκος, το πλάτος και το ύψος είναι 4.382 χλστ. 1.841 χλστ. και 1.605 χλστ. αντίστοιχα.

Στη συγκεκριμένη κατηγορία όμως μεγάλο ρόλο παίζουν και οι εσωτερικοί χώροι. Έτσι λοιπόν το νέο Karoq έχει μεταξόνιο 2.638 χλστ. (2.630 χλστ. στις τετρακίνητες εκδόσεις), ενώ το πορτμπαγκάζ του με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων σε κανονική διάταξη προσφέρει 521 λίτρα και όταν αναδιπλωθούν φτάνει τα 1.630 λίτρα.

Παράλληλα με το σύστημα VarioFlex τα πίσω καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν, αλλά και να αφαιρεθούν, εκτοξεύοντας τη χωρητικότητα στα 1.810 λίτρα. Σημειώστε ακόμα ότι και το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλώνεται.

Στην καμπίνα υπάρχει κρυφός LED φωτισμός 10 διαφορετικών αποχρώσεων στα πάνελ των θυρών και στο ταμπλό. Το νέο Karoq είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων, οι απεικονίσεις του οποίου διαμορφώνονται από τον οδηγό.

Το νέο Karoq εξοπλίζεται με το δεύτερης γενιάς σύστημα πολυμέσων ΜΙΜ (Modular Infotainment Matrix), ενώ μέσω των συστημάτων Columbus και Amundsen παρέχεται στους επιβάτες ένα Wi-Fi hotspot για πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Με την υπηρεσία CareConnect παρέχεται κουμπί έκτακτης ανάγκης, κάτι το οποίο θα είναι υποχρεωτικό μέρος του εξοπλισμού στην Ευρώπη από το 2018. Συνδεσιμότητα προσφέρεται από το SmartLink+ μέσω Αpple CarPlay, Android Auto και MirrorLinkTM, ενώ υπάρχει και δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης για smartphone.

Πλούσια όμως είναι και η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας του νέου Karoq, καθώς περιλαμβάνει Park Assist, Lane Assist, Traffic Jam Assist, Blind Spot Detect, Front Assist και Emergency Assist.

Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού επιτρέπουν στο νέο Karoq να διατηρεί ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, να αλλάζει με ασφάλεια λωρίδα κυκλοφορίας και να παραμένει σε αυτή, να αναγνωρίζει τα σήματα οδικής κυκλοφορίας και να σταθμεύει ευκολότερα. Με δυο λόγια το νέο Karoq έρχεται κοντά στην αυτόνομη οδήγηση.

Οι σχεδιαστικές ομοιότητες του νέου Karoq με το Kodiaq είναι σίγουρα εμφανείς, ωστόσο διαφοροποιείται με τα πολλά «κρυστάλλινα» σημεία του, όπως τα ονομάζει η Skoda, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τους προαιρετικούς Full-LED εμπρός προβολείς που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις από την Ambition και πάνω.

Στη γκάμα βενζινοκινητήρων του νέου Karoq βρίσκονται οι 1.0 TSI και 1.5 TSI (με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων). Από πλευρά πετρελαιοκινητήρων έχουμε τον 1.6 TDI και 2.0 TDI (με 190 ίππους, στάνταρ τετρακίνηση και αυτόματο 7αρι κιβώτιο DSG). Με εξαίρεση τον ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 7αρι DSG.

Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Εuro 6, είναι υπερτροφοδοτούμενοι, άμεσου ψεκασμού και διαθέτουν σύστημα Start-Stop.

Εκτός δρόμου το νέο Karoq διαθέτει τα τέσσερα πρόγραμμα οδήγησης (Normal, Sport, Eco, Individual και Snow), ενώ η λειτουργία off-road ενισχύει την πρόσφυση σε δυσκολότερα εδάφη.

To λανσάρισμα του νέου Karoq θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του 2017, ωστόσο είναι ήδη διαθέσιμο στο παρακάτω video.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.