Είστε εδώ

New Models

Mercedes: Πρώτες εικόνες της νέας AMG GT4

του Σωτήριου Χάλλα

Η έκθεση της Γενεύης πλησιάζει και πολλοί κατασκευαστές ετοιμάζουν τα μοντέλα που θέλουν να συστήσουν στο κοινό μέσω του πιο σημαντικού γεγονότος στο χώρο του αυτοκινήτου.

Μέσα στις εταιρείες που ετοιμάζουν πρεμιέρες είναι και η Mercedes-AMG η οποία στην έκθεση που θα γίνει τον Μάρτιο στην ελβετική πόλη θα μας παρουσιάσει την ολοκαίνουρια GT4.

Πρόκειται για τετράθυρο κουπέ για το οποίο πήραμε μια πρώτη γεύση μέσω του πρωτότυπου Mercedes-AMG GT που είδαμε πέρυσι και σχεδιαστικά έχει πολλά κοινά στοιχεία με τη CLS. Ωστόσο, παρά τις ομοιότητες η GT4 έχει αρκετά στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει.

Το εμπρός μέρος έχει αρκετά δυναμική σχεδίαση στην οποία κυριαρχεί η γρίλια Panamericana που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας η οποία πλαισιώνεται από λεπτά φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φώτα που θυμίζουν έντονα το AMG GT και οι τέσσερις εξατμίσεις.

Θέλοντας να δώσει κάποια στοιχεία για τη σχεδίαση του μοντέλου το αφεντικό της AMG, Τομπάιας Μόερς, δήλωσε ότι έχει δείξει σε κάποιους ανθρώπους το αυτοκίνητο, χωρίς καμουφλάζ, και έχουν μείνει εντυπωσιασμένοι από το πόσο κοντά είναι εμφανισιακά στο πρωτότυπο.

Όσον αφορά την πιθανότητα “κανιβαλισμού” των πωλήσεων λόγω των πολλών ομοιοτήτων της GT4 με τη CLS ο Μόερς επεσήμανε ότι δεν ανησυχεί σχετικά καθώς η CLS έχει πολύ πιστή βάση πελατών και επεσήμανε ότι ο στόχος της δημιουργίας της GT4 είναι το “κλέψιμο” πελατών από άλλες εταιρείες.

Φυσικά, προκειμένου να εξαλειφτεί οποιαδήποτε πιθανότητα μπερδέματος ανάμεσα στα δύο μοντέλα, θα καταργηθεί η έκδοση CLS 63 και θα αντικατασταθεί από τη CLS 53 η οποία θα κάνει χρήση του ήπιου υβριδικού συνόλου με τον V6 κινητήρα των 3.0 λίτρων που αποδίδει 456 ίππους.

Στα της GT4, ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί είναι ο γνώριμος V8 των 4.0 λίτρων αλλά δεν έχει γνωστό σε ποια διαμόρφωση καθώς το σύνολο αυτό αποδίδει 571 και 612 ίππους στην E63 και την E63 S αντίστοιχα ενώ υπάρχει μια πιθανότητα να συνδυαστεί με ηλεκτρικό κινητήρα με αποτέλεσμα η ισχύς να φτάσει τους 816 ίππους.

Κάτι τέτοιο θα επέτρεπε στο νέο δημιούργημα των Γερμανών να κάνει το 0-96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3.0 δευτερόλεπτα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.