Είστε εδώ

New Models

Κίνα: Ηλεκτρική απομίμηση της BMW Isetta

του Σωτήριου Χάλλα

Κατά καιρούς έχουμε δει αρκετές κινέζικες εταιρείες να κατασκευάζουν αυτοκίνητα τα οποία μιμούνται κάποιο ευρωπαϊκό (συνήθως) μοντέλο στον τομέα της σχεδίασης τόσο επιτυχημένα ώστε να μπερδεύεται ακόμα και ο πιο παρατηρητικός.

Συνήθως, τα μοντέλα που επιλέγουν αυτές οι εταιρείες είναι είτε κάποιο μοντέλο που αποπνέει κύρος (όπως ένα premium SUV) είτε κάποιο που έχει πολύ καλή εμπορική πορεία. Σε κάθε περίπτωση, θα πρόκειται για μοντέλο “τελευταίας εσοδείας”. Στην περίπτωσή μας, όμως, υπάρχει μια έντονη διαφορά.

Το μοντέλο που επέλεξαν αυτή τη φορά είναι η BMW Isetta, ένα μικροσκοπικό αυτοκίνητο που παράγονταν από το 1955 μέχρι το 1962 και πιο συγκεκριμένα προτίμησαν την τετραθέσια έκδοση η οποία έφερε την ονομασία BMW 600.

Η Isetta ήταν ένα από τα μικρότερα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ήταν ότι διέθετε μόνο μία πόρτα η οποία ήταν όλο το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Στην τετραθέσια διάταξη παρέμεινε ο ιδιαίτερος τρόπος πρόσβασης στις εμπρός θέσεις και για τους πίσω προστέθηκαν δύο πλαϊνές πόρτες.

Τώρα μια κινέζικη εταιρεία, η Eagle, θα “πατήσει” πάνω σε αυτό το σχέδιο για να δημιουργήσει τη σύγχρονη ηλεκτρική εκδοχή της Isetta με την ονομασία Eagle EG6330K. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης θα έχει κινητήρα απόδοσης 5.3 ίππων και μπαταρία με χωρητικότητα 7.2 kWh. Η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 60 χλμ./ώρα και η αυτονομία τα 120 χλμ. ενώ το βάρος θα περιορίζεται στα 750 κιλά.

Πηγές από την Κίνα εκτιμούν ότι η τιμή του στην τοπική αγορά θα ξεκινάει από 3.259 ευρώ.

Στις εικόνες μπορείτε να δείτε και πώς ήταν η αυθεντική Isetta.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.