Είστε εδώ

New Models

Infiniti QX80: Επιβλητικό και υπερπολυτελές

του Σωτήριου Χάλλα

Το ανανεωμένο QX80 της Infiniti παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντουμπάι που πραγματοποιείται αυτές τις μέρες, διαθέτει υψηλής ποιότητας εσωτερικό, εξελιγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού και κινητήρα V8 χωρητικότητας 5.6 λίτρων και απόδοσης 400 ίππων.

Το QX80 θα ξεκινήσει την παραγωγή του στο εργοστάσιο της εταιρείας που βρίσκεται στην πόλη Kyushu στην Ιαπωνία και οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν σε επιλεγμένες αγορές στη Βόρεια Αμερική, την Ασία, τη Δυτική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή στο τέλος του τρέχοντος έτους.

"Το νέο Infiniti QX80 έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί έτσι ώστε να επιτρέπει στους επιβαίνοντες να ταξιδεύουν παντού με πολυτέλεια. Το SUV που αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας μας διαθέτει υψηλής ποιότητας, χειροποίητο εσωτερικό, δημιουργώντας ένα ιδανικό περιβάλλον τόσο για τους επιβάτες όσο και για τον οδηγό”, δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, Christian Meunier.

Το νέο QX80, έχει μήκος 5.339 χλστ. ύψος 1.925 χλστ. (μαζί με τις ράγες οροφής) και πλάτος 2.029 χλστ. Χάρη στις διαστάσεις του το νέο QX80 είναι επιβλητικό στο δρόμο ενώ στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 8 επιβάτες.

Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση είναι εύκολα αντιληπτή  η αύξηση του μήκους. Το εμπρός μέρος είναι πιο “φλύαρο” ενώ διαθέτει ενεργούς αεραγωγούς  που μεγιστοποιούν την παροχή αέρα στον κινητήρα. Οι προβολείς εκτείνονται μέχρι το πλάι του αμαξώματος, επιτρέποντας έτσι τη δημιουργία ενός σχεδίου με “καθαρές” και ευθείες γραμμές οι οποίες συνεχίζουν μέχρι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Μιλώντας για το πίσω μέρος, διαθέτει πιο έντονα και λεπτότερα φώτα ενώ ο προφυλακτήρας βρίσκεται πιο ψηλά τοποθετημένος, συμβάλλοντας ώστε το αυτοκίνητο να δείχνει μεγαλύτερο, ψηλότερο και πιο “αθλητικό” από τον προκάτοχό του.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό του QX80 διαπιστώνουμε ότι διαθέτει μία από τις πιο πολυτελείς καμπίνες που έχει δημιουργήσει ποτέ η Infiniti και αυτό φαίνεται έντονα από το γεγονός ότι έχει χρησιμοποιηθεί υψηλής ποιότητας δέρμα όχι μόνο για τα καθίσματα, αλλά και τα πάνελ των θυρών και τα υποβραχιόνια.

Πέρα από το αισθητικό κομμάτι, το QX80 προσφέρει επίσης μια σειρά προηγμένων λειτουργιών υποστήριξης οδηγού, όπως Σύστημα αποφυγής οπίσθιας σύγκρουσης, Σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου, Προσαρμοζόμενο ρυθμιστή ταχύτητας , Αυτόματο φρενάρισμα με ανίχνευση πεζού, Αυτόματο φρενάρισμα για αποφυγή σύγκρουσης και Σύστημα αποφυγής απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας.

Το QX80 θα είναι διαθέσιμο τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Σε κάθε περίπτωση ο κινητήρας θα είναι V8 με χωρητικότητα 5.6 λτ. και απόδοση 400 ίππων. Τα μοντέλα με κίνηση και στους δύο άξονες θα διαθέτουν και το σύστημα All-Mode της Infiniti το οποίο προσφέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση και διαθέτει τρία προφίλ λειτουργίας, Auto, 4H και 4L. Οι τιμές του μοντέλου στις Η.Π.Α. θα ξεκινάνε από 67.850 δολάρια (57.696 ευρώ) για τις τετρακίνητες εκδόσεις και από 64.750 δολάρια (55.060 ευρώ) για τις δικίνητες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.