Είστε εδώ

MotoGP

MotoGP: Πρωτάθλημα για Μάρκεζ, απών ο Ντοβιτσιόζο

του Σωτήριου Χάλλα

Όταν έσβησαν τα φώτα στο σιρκουί Ρικάρντο Τόρμο ο poleman Μαρκ Μάρκεζ ξεκίνησε πολύ καλά και έστριψε πρώτος με τους Πεντρόσα και Ιανόνε να ακολουθούν. Ο έτερος διεκδικητής του πρωταθλήματος, Αντρέα Ντοβιτσιόζο άρχισε αμέσως την προσπάθεια να ανέβει καθώς εκκινούσε από την ένατη θέση. Έτσι, δύο γύρους μετά την εκκίνηση ήταν ήδη στην πέμπτη. Στον ίδιο γύρο ο Μίκα Κάλιο είχε μια πτώση στη στροφή 4.

Στον τρίτο γύρο ο Ζάρκο προσπέρασε τον Μάρκεζ για την πρώτη θέση κάνοντας και τον ταχύτερο (μέχρι εκείνη τη στιγμή) γύρο του αγώνα ενώ ο Ισπανός δεχόταν πίεση και από τους Πεντρόσα και Λορένθο. Όσο περνούσαν οι γύροι οι διαφορές μεταξύ των οδηγών είχαν σταθεροποιηθεί. Στον δέκατο γύρο η πρώτη πεντάδα αποτελούνταν από τους Ζάρκο, Μαρκέζ, Πεντρόσα, Λορένθο και Ντοβιτσιόζο. Μάλιστα οι πρώτοι πέντε είχαν χτίσει και μια σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους.

Πιο πίσω ο Ρόσι είχε καταφέρει να ανέβει στην έκτη θέση έχοντας πίσω του τους Ιανόνε, Μίλερ, Ρινς και Πιρό οι οποίοι συμπλήρωναν τη δεκάδα. Σε μία έντονη μάχη μεταξύ των δύο Ducati ο Λορένθο κρατούσε πίσω του αρκετούς γύρους τον Ντοβιτσιόζο μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο τις λιγοστές πιθανότητες του τελευταίου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Στο μέσο του αγώνα ο Μπαουτίστα είχε μια έξοδο στη στροφή 1 και αμέσως μετά μια πτώση στη στροφή 6 με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Όσο η κατάσταση μεταξύ Λορένθο και Ντοβιτσιόζο δεν άλλαζε, η Ducati προσπάθησε να κάνει τη ζωή του Ιταλού λίγο πιο εύκολη προτείνοντας πέντε φορές στον Λορένθο να αλλάξει χαρτογράφηση με τον τελευταίο να αγνοεί συστηματικά τις εντολές της ομάδας.

Οχτώ γύρους πριν το τέλος του αγώνα ο Μάρκεζ προσπέρασε τον Ζάρκο για την πρώτη θέση αλλά αμέσως μετά είχε μια έξοδο στη στροφή 1 στην οποία κινδύνεψε να πέσει. Τελικά κατάφερε να επανέλθει στην πίστα βρισκόμενος πλέον στην πέμπτη θέση. Μάλιστα, ο τρόπος που ο αναβάτης της Repsol Honda κατάφερε να αποφύγει την πτώση ήταν το highlight του αγώνα.

Το δράμα, όμως, είχε μόλις αρχίσει καθώς μέσα στον ίδιο γύρο είχαμε πτώση και για τις δύο Ducati με τον Λορένθο να πέφτει πρώτος και λίγο αργότερα να ακολουθεί και ο Ντοβιτσιόζο.

Στην κορυφή η μάχη είχε φουντώσει με τους Πεντρόσα και Ζάρκο να εναλλάσσουν συνεχώς θέσεις μεταξύ τους. Οι τελευταίοι δύο γύροι ήταν δραματικοί με τους δύο αναβάτες σχεδόν να ακουμπάνε μεταξύ τους. Με το ξεκίνημα του τελευταίου γύρου ο Πεντρόσα κατάφερε τελικά να περάσει μπροστά στερώντας έτσι την ευκαιρία από τον Ζάρκο να κατακτήσει την πρώτη νίκη της καριέρας του. Πίσω τους ο Μάρκ Μάρκεζ συμπλήρωσε το βάθρο.

Αυτή η τρίτη θέση σε συνδυασμό με το προβάδισμα που είχε πριν τον αγώνα και με την πτώση του Ντοβιτσιόζο ήταν αρκετή για να του χαρίσει το τέταρτο πρωτάθλημα της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία. Μάλιστα, έγινε ο νεότερος αναβάτης που καταφέρνει κάτι τέτοιο καθώς είναι μόλις 24 ετών.

Πίσω από την πρώτη τριάδα βρέθηκε ο Άλεξ Ρινς στον καλύτερο τερματισμό της καριέρας του ενώ στην πέμτη θέση βρέθηκε ο Βαλεντίνο Ρόσι ο οποίος δεν είχε πολύ καλή μέρα. Έκτος ήταν ο Αντρέα Ιανόνε και έβδομος ο Τζακ Μίλερ. Καλ Κράτσλοου, Μισέλ Πιρό και Τίτο Ραμπάτ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Αμπου Ντάμπι

Το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι πρωτομπήκε στο καλεντάρι της Formula 1 το 2009.

Renault

Για όλους μας υπάρχουν κάποιες αξέχαστες στιγμές στη ζωή. Ο αρραβώνας είναι μία από αυτές. Η οδήγηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου της Formula 1 σίγουρα είναι ακόμα μία. Αυτό το ζευγάρι, όμως, κατάφερε να κάνει και τα δύο ταυτόχρονα.

Toyota Mirai

Η Toyota ακολουθεί με πάθος τις νέες τεχνολογίες που έχουν να κάνουν και με την προστασία του περιβάλλοντος.

Liberty Media

Από τότε που η Liberty Media ανέλαβε τη Formula 1, η εταιρεία εξέφρασε την πρόθεσή της να επεκτείνει τον αριθμό των αγώνων και να προσθέσει περισσότερες πίστες στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Porsche

Ένα σημαντικό γεγονός καταγράφηκε για την Porsche στις 3 Αυγούστου του 1962, το οποίο μάλλον δεν το γνωρίζετε.

Στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ το χρονόμετρο σταμάτησε στα 8:47.20 για την Porsche 804 στο πλαίσιο των προκριματικών για το Γκραν Πρι Γερμανίας.

Ανάκληση αερόσακων Takata

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται για την ανάκληση των οχημάτων που είναι εφοδιασμένα με τους ελαττωματικούς αερόσακους της Takata, αλλά το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς δεν έχει γίνει ακόμα.

3ος Αγώνας πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας

Τελικά δεν γνωρίζουμε εάν ζούμε μια φαρσοκωμωδία με τους Ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου ή όχι.

Την ίδια ημερομηνία που στο Βόλο διεξάγεται ο τελικός του κυπέλλου ασφάλτου, στα Μέγαρα διεξάγεται ο 3ος αγώνας του πρωταθλήματος ταχύτητας.

Mercedes-Benz A-Class

Η Mercedes-Benz μας ανοίγει την όρεξή για τη νέα, τέταρτη γενιά της A-Class με τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες που παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση στη Γερμανία το βράδυ της Τετάρτης.

Φερνάντο Αλόνσο

Ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε ένα βήμα προς την εκπλήρωση του ονείρου που έχει να τρέξει στις 24 ώρες του Λε Μαν, αφού ολοκλήρωσε μία ημέρα δοκιμών με την Toyota στο Μπαχρέιν.

Νέα ηλεκτρικά μοντέλα από τη Honda

Η Honda σκοπεύει να λανσάρει μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων το 2022 που θα διαθέτουν γρήγορη φόρτιση.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει μια γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων που θα μπορούν να κάνουν 240 χλμ. με μία μόνο φόρτιση διάρκειας 15 λεπτών.