Είστε εδώ

F1

Porsche : Σκέψεις για επιστροφή στη Formula 1

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα η Porsche έχει βάλει στο τραπέζι την πρόταση να επιστρέψει στη Formula 1, ως προμηθευτής κινητήρων από το 2021, που θα έχουν αλλάξει οι κανονισμοί.

Να αναφέρουμε ότι η Porsche έχει ανακοινώσει ότι θα αποχωρήσει από το παγκόσμιο πρωτάθλημα τουρισμού στο τέλος της φετινής χρονιάς και προετοιμάζεται για τη Formula E τo 2019.

Όπως τόνισε ο Λουτζ Μέσκε, αντιπρόεδρος Δ.Σ., στο βρετανικό ΜΜΕ “Autosport” «η Formula E είναι κάτι το ιδιαίτερο σημαντικό για την Porsche και η Formula 1 ένα πολύ καλό θέμα για να σκεφτούμε».

Η Porsche στη Formula 1 έχει δύο κεφάλαια που πρέπει να θυμάται πολύ καλά.

Το πρώτο κεφάλαιο την πολύ καλή συνεργασία με τη McLaren που ξεκίνησε το 1983 (μέχρι το 1987) με πρώτη εμφάνιση στο ολλανδικό Γκραν Πρι με τον Νίκι Λάουντα με το μοτέρ Porsche-turbo V6 1.5 λίτρων, ενώ η άλλη McLaren με τον Τζον Γουάτσον είχε μοτέρ Ford-Cosworth.

Το δεύτερο κεφάλαιο δεν έχει και πολύ καλές αναμνήσεις, καθώς ήταν με την ομάδα Footwork το 1991 που είχε οδηγούς τους Αλμπορέτο, Κάφι και Γιόχανσον.

Το V12 μοτέρ της Porsche ήταν πολύ μεγάλο και ογκώδες για το μονοθέσιο της Footwork (ex-Arrows) που είχε σχεδιαστεί από τον Άλαν Τζένκινς και δεν μπορούσε να «συνεργαστεί» με το πλαίσιο.

Τα αποτελέσματα απογοητευτικά με το διαζύγιο να έρχεται πριν τα μισά του πρωταθλήματος και στη συνέχεια να ακολουθείται η καλή συνταγή της Ford Cosworth με τον V8 κινητήρα. Στο τέλος της χρονιάς έπεσαν και τα ρολά για τη Footwork που δεν ξανάνοιξαν.

Από τότε μέχρι σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει με τη McLaren να είναι πλέον αντίπαλος της Porsche στο ράλι των πωλήσεων αφού κατασκευάζει σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων που αποτελούν το αντίπαλο δέος των γερμανικών αυτοκινήτων.

Πάντως η Porsche στη Formula 1 είναι ένας χώρος που ταιριάζει με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ακόμα και ως προμηθευτής κινητήρων.

Πάντως μην απορήσετε εάν η Williams από το 2021 «φορά» κινητήρες Porsche. Και αυτή η πληροφορία μόνο τυχαία δεν κάνει το «γύρο» στους χώρους της Formula 1.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Αμπου Ντάμπι

Το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι πρωτομπήκε στο καλεντάρι της Formula 1 το 2009.

Renault

Για όλους μας υπάρχουν κάποιες αξέχαστες στιγμές στη ζωή. Ο αρραβώνας είναι μία από αυτές. Η οδήγηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου της Formula 1 σίγουρα είναι ακόμα μία. Αυτό το ζευγάρι, όμως, κατάφερε να κάνει και τα δύο ταυτόχρονα.

Toyota Mirai

Η Toyota ακολουθεί με πάθος τις νέες τεχνολογίες που έχουν να κάνουν και με την προστασία του περιβάλλοντος.

Liberty Media

Από τότε που η Liberty Media ανέλαβε τη Formula 1, η εταιρεία εξέφρασε την πρόθεσή της να επεκτείνει τον αριθμό των αγώνων και να προσθέσει περισσότερες πίστες στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Porsche

Ένα σημαντικό γεγονός καταγράφηκε για την Porsche στις 3 Αυγούστου του 1962, το οποίο μάλλον δεν το γνωρίζετε.

Στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ το χρονόμετρο σταμάτησε στα 8:47.20 για την Porsche 804 στο πλαίσιο των προκριματικών για το Γκραν Πρι Γερμανίας.

Ανάκληση αερόσακων Takata

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται για την ανάκληση των οχημάτων που είναι εφοδιασμένα με τους ελαττωματικούς αερόσακους της Takata, αλλά το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς δεν έχει γίνει ακόμα.

3ος Αγώνας πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας

Τελικά δεν γνωρίζουμε εάν ζούμε μια φαρσοκωμωδία με τους Ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου ή όχι.

Την ίδια ημερομηνία που στο Βόλο διεξάγεται ο τελικός του κυπέλλου ασφάλτου, στα Μέγαρα διεξάγεται ο 3ος αγώνας του πρωταθλήματος ταχύτητας.

Mercedes-Benz A-Class

Η Mercedes-Benz μας ανοίγει την όρεξή για τη νέα, τέταρτη γενιά της A-Class με τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες που παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση στη Γερμανία το βράδυ της Τετάρτης.

Φερνάντο Αλόνσο

Ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε ένα βήμα προς την εκπλήρωση του ονείρου που έχει να τρέξει στις 24 ώρες του Λε Μαν, αφού ολοκλήρωσε μία ημέρα δοκιμών με την Toyota στο Μπαχρέιν.

Νέα ηλεκτρικά μοντέλα από τη Honda

Η Honda σκοπεύει να λανσάρει μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων το 2022 που θα διαθέτουν γρήγορη φόρτιση.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει μια γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων που θα μπορούν να κάνουν 240 χλμ. με μία μόνο φόρτιση διάρκειας 15 λεπτών.