Είστε εδώ

F1

Mercedes-AMG F1: "Σχεδόν ολοκαίνουριος ο κινητήρας του 2018"

του Σωτήριου Χάλλα

Το να βρίσκεσαι στην κορυφή τόσο πολύ καιρό όσο βρίσκεται η Mercedes σε ό,τι αφορά τη Formula 1 ίσως είναι επικίνδυνο γιατί μπορεί να θεωρήσεις ότι οι αντίπαλοί σου δεν μππορούν να σε φτάσουν και έτσι να χαλαρώσεις.

Εν τούτοις, οι Γερμανοί φαίνεται ότι δεν εφησυχάζουν και παρά το γεγονός ότι έχουν τον ισχυρότερο κινητήρα μεταξύ των τεσσάρων κατασκευαστών του πρωταθλήματος, σε πρόσφατες δηλώσεις του ο υπεύθυνος για τους κινητήρες της ομάδας, Άντυ Κάουελ, είπε ότι το σύνολο του 2018 θα είναι σχεδόν ολοκαίνουριο.

Ο Κάουελ συνέχισε λέγοντας ότι η ομάδα του παρατήρησε κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος ότι μπορούν να κάνουν βελτιώσεις σε διάφορους τομείς του κινητήρα και τώρα είναι η ώρα να τις εφαρμόσουν. Για παράδειγμα θέλουν να μειώσουν τις τριβές σχεδόν σε κάθε τομέα του μοτέρ και να μειώσουν τις απώλειες στα ηλεκτρικά συστήματα.

Σύμφωνα με τον Κάουελ η Mercedes ξέρει ήδη σε ποιους τομείς πρέπει να βελτιωθεί ώστε να διατηρήσει το προβάδισμα που έχει απέναντι στα σύνολα των Ferrari, Renault και Honda.

Για να δούμε, το 2018 θα είναι άλλη μια χρονιά κυριαρχίς για τη Mercedes ή θα συνεχιστεί η άνοδος της Ferrari;

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Tα μονοθέσια αποκαλύπτονται…

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 αρχίζει στις 25 Φεβρουαρίου, καθώς είναι η πρώτη μέρα των επίσημων δοκιμών όλων των ομάδων στην πίστα τη Βαρκελώνης, εν όψει της νέας χρονιάς.

BMW

Η BMW τον Σεπτέμβριο του 2017 παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης για πρώτη φορά το πρωτότυπο BMW Concept X7 iPerformance. Από τότε το έχει παρουσιάσει και σε άλλες εκθέσεις όπως στου Λος Άντζελες τον Δεκέμβριο και επρόκειτο να υπάρχει και στην έκθεση του Ντιτρόιτ.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Για 5ο συνεχή χρόνο η Hyundai Motorsport συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι με στόχο την κατάκτηση των τίτλων, σε μια χρονιά όπου μαζί με τους τρείς επιπλέον κατασκευαστές (Ford, Citroen, Toyota) έχουν τον ίδιο ακριβώς στόχο.

McLaren

Κάθε χρόνο στην πίστα Laguna Seca γίνεται ο αγώνας Rolex Monterey Motorsports Reunion στον οποίο συμμετέχουν ιστορικά αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας και εποχής.

Ιστορικό Λε Μαν 2018

Το Le Mans classic είναι ένα από τα μεγαλύτερα αγωνιστικά ραντεβού για τα ιστορικά αυτοκίνητα.

Είναι προγραμματισμένο για τις 6-7-8 Ιουλίου όπου τα 500 αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν έχουν «τρέξει» στις 24ώρες μεταξύ 1923-1981 και θα χωριστούν σε 6 κατηγορίες.

Lexus

Το LFA ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Lexus αλλά η παραγωγή του έχει σταματήσει από το 2012. Από τότε, η εταιρεία δέχεται πολλά αιτήματα τόσο από αντιπροσώπους της όσο και από πελάτες για να βγάλει ένα μοντέλο που να αποτελεί διάδοχο του LFA.

SEAT

Κοιτώντας ένα μοντέλο της SEAT αξίζει να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στο χρώμα του αμαξώματος του, καθώς η κάθε απόχρωση περνάει από μια πολύπλοκη διαδικασία.

Mercedes

Συνεχώς ακούμε από τις εταιρείες ανακοινώσεις για ολοένα και περισσότερα συστήματα αυτόνομης οδήγησης στα αυτοκίνητα όμως κανένα μοντέλο δεν έχει ξεπεράσει το δεύτερο επίπεδο αυτονομίας από τα συνολικά πέντε.

Nτακάρ 2018

Με το Νο 355 στο Ssang Yong Tivoli συμμετέχουν στον πιο γνωστό μαραθώνιο του κόσμου οι Φουέρτες-Βαγιέχο.

Crossovers

Η Datsun είναι μια εταιρεία η οποία στην Ελλάδα είναι γνωστή σχεδόν αποκλειστικά για τα pick-up της και κάποια επιβατικά που έβγαζε πριν από αρκετά χρόνια σε συνεργασία με τη Nissan στην οποία ανήκει.