Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βραζιλίας : Ο Μάσα και ο χαμένος τίτλος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στην πίστα του Ιντερλάγκος παίχτηκε ένας τίτλος που το σενάριο είχε υπογραφή Άλφρεντ Χίτσκοκ. Βρισκόμαστε λοιπόν στο Γκραν Πρι Βραζιλίας του 2008, όπου παιζόταν ο τίτλος μεταξύ Λιούις Χάμιλτον(McLaren) και Φελίπε Μάσα (Ferrari). Το Γκραν Πρι της Βραζιλίας είναι ο τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος σε ένα κύκλο 18 Γκραν Πρι τότε και ο Χάμιλτον προηγείται κατά 7 βαθμούς του Μάσα. 

Για να κατακτήσει το πρωτάθλημα ο Μάσα χρειάζεται νίκη και ο Χάμιλτον να τερματίσει από την 6η θέση και κάτω.  Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ο Μάσα είναι ο ταχύτερος, με τον Χάμιλτον να εκκινεί από την 4η θέση της εκκίνησης. 

Ο αγώνας βρίσκεται στο τελευταίο γύρο με τον Μάσα να βρίσκεται στην πρώτη θέση και ο Χάμιλτον στην 6η. Με αυτόν το συνδυασμό ο Μάσα κατακτά το παγκόσμιο πρωτάθλημα και μάλιστα στην πατρίδα του. 

Ο Μάσα αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία και τα πανηγύρια στη Ferrari ξεκινούν. 

Όμως ο Χάμιλτον ακόμα δεν έχει τερματίσει. Μπροστά από τον Χάμιλτον είναι ο Γκλογκ με την Toyota.  O Xάμιλτον πλησιάζει απειλητικά τον Γκλογκ. Απομένει μια μόνη στροφή και μερικά μέτρα για τον τερματισμό. 

Ο Χάμιλτον προσπερνά τον Γκλογκ, στη Ferrari κυριολεκτικά παγώνουν, ο Χάμιλτον πανηγυρίζει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο που τον κατακτά με ένα βαθμό διαφορά από τον Μάσα και ο Γκλογκ να βρίσκεται στη μέση μια διαμάχης για το αν άφησε ή όχι τον Χάμιλτον να τον προσπεράσει. 

Ότι και να έγινε η ιστορία έγραψε παγκόσμιος πρωταθλητής 2008 ο Λιούις Χάμιλτον με τη McLaren-Mercedes και αυτό είναι που μένει στην ιστορία. 

Όμως για τον Μάσα θα είναι ένα Γκραν Πρι που δεν πρόκειται να ξεχάσει ποτέ όσα χρόνια και αν περάσουν…

Ένας τίτλος που παίχτηκε στα τελευταία μέτρα, αυτή όμως δεν είναι η μαγεία των αγώνων, το απρόοπτο…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.