Είστε εδώ

Ενέργεια

EKO Serbia: 15 Χρόνια Επιτυχίας

Συνάντηση με τον Υπουργό Μεταλλείων και Ενέργειας της Δημοκρατίας της Σερβίας κ. Aleksandar Antić είχε o Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ κ. Γρηγόρης Στεργιούλης, ο οποίος μετέβη στο Βελιγράδι ως επικεφαλής αντιπροσωπείας στελεχών του Ομίλου κατά το διήμερο 17 & 18 Οκτωβρίου, με αφορμή τις εκδηλώσεις για τη  συμπλήρωση δεκαπέντε (15) ετών πετυχημένης παρουσίας της “EKO Serbia” στην αγορά της χώρας.

Κατά τη συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν ο Γενικός Διευθυντής Εγχώριας και Διεθνούς Εμπορίας κ. Ρομπέρτο Καραχάννας και ο Διευθύνων Σύμβουλος της “Eko Serbia a.d.” κ. Vuk Radović, επισημάνθηκε η αποφασιστικότητα της Σερβικής Κυβέρνησης στην αποτελεσματική υλοποίηση σειράς δράσεων για την αντιμετώπιση του φαινομένου του παραεμπορίου και λαθρεμπορίου στα πετρελαϊκά προϊόντα, ούτως ώστε να ρυθμιστεί η αγορά και να δημιουργηθεί ένα αξιόπιστο περιβάλλον για τις επιχειρήσεις του Κλάδου.

Ο κ. Antić αναφέρθηκε συνολικά στα σχέδια της χώρας του στον τομέα της Ενέργειας και στην υλοποίηση νέων έργων υποδομής, γεγονός που -όπως είπε- δίνει τη δυνατότητα για περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του Ομίλου ΕΛ.ΠΕ στη Σερβία. Από την πλευρά του, ο κ. Στεργιούλης υπογράμμισε τη σταθερή βούληση του Ομίλου να δραστηριοποιηθεί σε όλο το φάσμα των ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών, προσθέτοντας πως η Σερβική αγορά παρουσιάζει σημαντικές δυνατότητες και προοπτικές.

Ο Σέρβος Υπουργός και ο CEO της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ συμφώνησαν σε ζητήματα στρατηγικής ανάπτυξης και εξέφρασαν την ετοιμότητα των δύο πλευρών για συνέχιση της επιτυχούς συνεργασίας και στο μέλλον, ενώ αναφέρθηκαν και στην ανάγκη δημιουργίας ισχυρών συνεργασιών στη περιοχή για τη χάραξη μιας ενεργειακής πολιτικής που θα αυξήσει το επίπεδο ασφάλειας του ενεργειακού εφοδιασμού.

Τα σημαντικά επιτεύγματα της “EKO SERBIA” στα μόλις 15 χρόνια παρουσίας της στην αγορά της Σερβίας, παρουσιάστηκαν αναλυτικά σε συνέντευξη Τύπου προς τους εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης. Από την ίδρυσή της, η εταιρεία διαθέτει υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες στο καταναλωτικό κοινό της χώρας, έχει προχωρήσει σε επενδύσεις άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ συνολικά, ενώ απασχολεί περισσότερους από 700 εργαζόμενους μέσω δικτύου 53 σταθμών ανεφοδιασμού που εξυπηρετούν τουλάχιστον 1.000.000 καταναλωτές κάθε μήνα. Η επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό, η αύξηση της ανταγωνιστικότητάς της στην αγορά της Σερβίας και η διασφάλιση της ασφάλειας σε όλες τις εγκαταστάσεις της, αποτελούν τις  κορυφαίες προτεραιότητες για την EKO Serbia. Επιπλέον, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, υλοποιεί στοχευμένες δράσεις για θέματα Εκπαίδευσης, κυκλοφοριακής αγωγής και ασφάλειας, καθώς και προστασίας του Περιβάλλοντος.

«Τα ΕΛ.ΠΕ αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους ενεργειακούς Ομίλους στη ΝΑ Ευρώπης και εγγυώνται την ενεργειακή ασφάλεια σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιούνται. Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε κάθε ευκαιρία για επένδυση στον ενεργειακό τομέα της Σερβίας», επεσήμανε στις δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γρηγόρης Στεργιούλης. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, εκτός από τα Διυλιστήρια ο Όμιλος επενδύει στην Ηλεκτρική Ενέργεια, τις Ανανεώσιμες Πηγές ενέργειας, το Φυσικό Αέριο και την έρευνα. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Στεργιούλης ανακοίνωσε τη συμμετοχή του Ομίλου ΕΛΠΕ -μέσω της ΔΕΠΑ στην οποία συμμετέχει με ποσοστό 35%- στο έργο δημιουργίας του τερματικού σταθμού Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) στην Αλεξανδρούπολη. 

Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής Εγχώριας και Διεθνούς Εμπορίας του Ομίλου κ. Ρομπέρτο Καραχάννας, τόνισε: «Το κλειδί για την επιτυχία μας στην περιοχή, βασίζεται στο μοναδικό DNA που έχουμε ως Εταιρεία και μας δίνει μια ξεκάθαρη εντολή για παραγωγή καυσίμων υψηλής ποιότητας, με διαρκή καινοτομία, σεβασμό προς τους καταναλωτές και εφαρμόζοντας κοινωνική υπευθυνότητα. Και αυτά τα συστατικά, αποτελούν απλώς ένα μικρό κομμάτι όσων συνεισφέρουμε στην κοινωνία, αλλά και στους καταναλωτές που αποφασίζουν να μας επιλέξουν».

«Αυτά τα 15 χρόνια έχουν πάνω απ’ όλα τη σφραγίδα των καταναλωτών μας, των συνεργατών, των προμηθευτών και των υπαλλήλων μας, που στάθηκαν στο πλευρό μας και με τις προτάσεις τους μας βοήθησαν να βελτιωνόμαστε όλο και περισσότερο κάθε χρόνο», υπογράμμισε στις δικές του δηλώσεις ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eko Serbia κ. Vuk Radović και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι με συνεχείς επενδύσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες, η Εταιρεία θα ενισχύσει τη θέση της, ως μια καινοτόμα και ηγέτιδα ενεργειακή δύναμη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.