Είστε εδώ

Auto News

Volvo: Ποιος θα πάρει το πρώτο αυτόνομο μοντέλο της;

του Γιώργου Ψαρρά

Με την αυτόνομη οδήγηση της Volvo θα γίνονται πλέον οι μετακινήσεις της οικογένειας Χάιν, όπως ανακοινώθηκε στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ.

Η τετραμελής αυτή οικογένεια από το Γκέτεμποργκ της Σουηδίας,  θα είναι η πρώτη που θα συμμετέχει στο ερευνητικό πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης “Drive Me” της Volvo. Σύμφωνα με αυτό στους δημόσιους δρόμους του Γκέτεμποργκ σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας το 2017 θα κυκλοφορήσουν 100 αυτόνομα μοντέλα της Volvo με στόχο να εξελιχτεί η εν λόγω τεχνολογία, η οποία όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται θέτει πρώτη προτεραιότητα τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, καθώς στόχο έχει να κάνει τη ζωή του ευκολότερη. Το εν λόγω πρόγραμμα αναμένεται να επεκταθεί στο μέλλον και σε άλλες πόλεις του κόσμου. Δε ξεχνάμε άλλωστε ότι στόχος της Volvo είναι να λανσάρει στην αγορά το 2021 το πρώτο της αυτόνομο μοντέλο, έτσι λοιπόν καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι για αυτή το πρόγραμμα “Drive Me”.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.