Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen Arteon: Προσαρμόζει την ταχύτητα του στις στροφές

του Γιώργου Ψαρρά

Η Volkswagen συνεχίζει την ανάλυση των τεχνολογικών συστημάτων που διαθέτει το νέο Arteon, ενώ σειρά έχει το Adaptive Cruise Control (ACC).

Το εν λόγω προαιρετικό σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης λειτουργεί χρησιμοποιώντας ένα ραντάρ, μια κάμερα τοποθετημένη στο παρμπρίζ και τα δεδομένα της διαδρομής από το σύστημα πλοήγησης.

Τι παραπάνω όμως προσφέρει πέρα από το να αυξομειώνει την ταχύτητα και την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα; Μέσω της κάμερας αναγνωρίζονται τα όρια ταχύτητας στις ταμπέλες και προσαρμόζεται αυτόματα η ταχύτητα του Arteon, ενώ «διαβάζεται» μέχρι και η σήμανση για έξοδο και είσοδο σε τοπικές περιοχές.

Το νέο χαρακτηριστικό του Adaptive Cruise Control είναι ότι  μέσω των δεδομένων που δίνει το σύστημα πλοήγησης το Arteon γνωρίζει από πριν που υπάρχουν στροφές, κυκλικοί κόμβοι και διασταυρώσεις και προσαρμόζει κατάλληλα την ταχύτητα του.

Χάρη στα συστήματα “Front Assist” και “City Braking System”, όταν το Adaptive Cruise Control συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο DSG, μπορεί αυτόματα να εκκινήσει και πάλι το Arteon μετά από ένα φρενάρισμα.

Το Adaptive Cruise Control λειτουργεί σε ταχύτητες από 0-210 χλμ./ώρα (με το DSG), ενώ ο οδηγός παίρνει το έλεγχο του οχήματος πατώντας απλά το φρένο ή το γκάζι. Υπενθυμίζουμε ότι το Arteon εξοπλίζεται με τα περισσότερα τεχνολογικά συστήματα από οποιαδήποτε άλλο μοντέλο της Volkswagen.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.