Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen Arteon: Προσαρμόζει την ταχύτητα του στις στροφές

του Γιώργου Ψαρρά

Η Volkswagen συνεχίζει την ανάλυση των τεχνολογικών συστημάτων που διαθέτει το νέο Arteon, ενώ σειρά έχει το Adaptive Cruise Control (ACC).

Το εν λόγω προαιρετικό σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης λειτουργεί χρησιμοποιώντας ένα ραντάρ, μια κάμερα τοποθετημένη στο παρμπρίζ και τα δεδομένα της διαδρομής από το σύστημα πλοήγησης.

Τι παραπάνω όμως προσφέρει πέρα από το να αυξομειώνει την ταχύτητα και την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα; Μέσω της κάμερας αναγνωρίζονται τα όρια ταχύτητας στις ταμπέλες και προσαρμόζεται αυτόματα η ταχύτητα του Arteon, ενώ «διαβάζεται» μέχρι και η σήμανση για έξοδο και είσοδο σε τοπικές περιοχές.

Το νέο χαρακτηριστικό του Adaptive Cruise Control είναι ότι  μέσω των δεδομένων που δίνει το σύστημα πλοήγησης το Arteon γνωρίζει από πριν που υπάρχουν στροφές, κυκλικοί κόμβοι και διασταυρώσεις και προσαρμόζει κατάλληλα την ταχύτητα του.

Χάρη στα συστήματα “Front Assist” και “City Braking System”, όταν το Adaptive Cruise Control συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο DSG, μπορεί αυτόματα να εκκινήσει και πάλι το Arteon μετά από ένα φρενάρισμα.

Το Adaptive Cruise Control λειτουργεί σε ταχύτητες από 0-210 χλμ./ώρα (με το DSG), ενώ ο οδηγός παίρνει το έλεγχο του οχήματος πατώντας απλά το φρένο ή το γκάζι. Υπενθυμίζουμε ότι το Arteon εξοπλίζεται με τα περισσότερα τεχνολογικά συστήματα από οποιαδήποτε άλλο μοντέλο της Volkswagen.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Peugeot

Το ταλέντο της στη σχεδίαση η Peugeot το έχει αποδείξει μέσα από τα μοντέλα της, έτσι λοιπόν με σιγουριά βάζει την υπογραφή της και σε τραμ.

Porsche Driving Experience

Όσο ζεις μαθαίνεις και όσο οδηγείς βελτιώνεσαι, ειδικά αν σου κάνει η Porsche ιδιαίτερα μαθήματα μέσα στην πίστα.

Το πρόγραμμα “Porsche Driving Experience ” απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν να εξελίξουν τις ικανότητες τους και να ανέβουν επίπεδο.

Bentley Continental 24

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Bentley θα συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ με τρεις Continental GT3, οι οποίες έδωσαν έμπνευση για τη δημιουργία της Continental 24.

GTi

Τα καρτ-ποστάλ δείχνουν ειδυλλιακά τοπία με αλπικά σκηνικά ή ήσυχα χωριά που «κρέμονται» κατά μήκος των ακτών της αυστριακής λίμνης Wörth ή στο Wörthersee όπως είναι περισσότερο γνωστή στα γερμανικά.

Nissan Micra

Προς τα κάτω διευρύνει τη γκάμα κινητήρων του νέου Micra η Nissan, με το «χιλιάρη» βενζίνης των 71 ίππων.

Ράλι Ακρόπολις-73 συνολικά οι συμμετοχές

Οι αντιπαραθέσεις στα social media κορυφώνονται για την ονομασία του εθνικού μας αγώνα που εξακολουθεί να φέρει την ονομασία Ράλι Ακρόπολις, παρά το γεγονός ότι δεν έχει καμία σχέση με την Ακρόπολη. 

Γκραν Πρι Μονακό-28 Μαΐου

Ότι και να γράψεις για το Γκραν Πρι του Μονακό είναι λίγο. Δεν είναι μόνο η ιστορία που έχει, καθώς ο πρώτος αγώνας διοργανώθηκε το 1929, (το 1950 στη Formula 1) και από τότε μέχρι σήμερα διεξάγεται στους ίδιους δρόμους.

Μille Miglia

Έτσι είχε χαρακτηρίσει ο Έντσο Φεράρι τον ιταλικό αγώνα “Mille Miglia”.

Volkswagen Golf GTI

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι μαθητευόμενοι της Volkswagen, δημιούργησαν ένα ξεχωριστό Golf GTI, το οποίο θα παρουσιάσουν αύριο στη «Συνάντηση GTI» στο Wörthersee της Αυστρίας.

Ράλι Σαρδηνίας

Αυτή μάλιστα, είναι είδηση πρώτου μεγέθους. Η Citroen Racing στο ράλι Σαρδηνίας (8-11) Ιουνίου θα έχει στις τάξεις τον Αντρέας Μίκελσεν.

Δίπλα του ο Αντερς Γιέγκερ που θα οδηγήσουν το Citroen C3 WRC με τον αριθμό 9.