Είστε εδώ

Auto News

Opel Insignia GSi Sports Tourer 2.0 BiTurbo: Η πρακτική πλευρά των επιδόσεων

του Γιώργου Ψαρρά

Όλα τα συνδυάζει το νέο Insignia GSi Sports Tourer, καθώς προσφέρει χώρους, επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.

Διαθέτει το πρακτικότερο station wagon αμάξωμα με χώρο αποσκευών που φτάνει έως τα 1.665 λίτρα, αλλά και το νέο κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα της Opel, το δίλιτρο BiTurbo, ο οποίος αποδίδει 210 ίππους (4.000 σ.α.λ.) και 480 Nm ροπής (1.500 σ.α.λ), ενώ καταναλώνει 7,3 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 192 γρ./χλμ. C02. Ο πίνακας των επιδόσεων του αναφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,9 δευτ. και τελική ταχύτητα 231 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό του Insignia GSi Sports Tourer η συνδεσιμότητα και η ψυχαγωγία δίνουν το «παρών» μέσα από το σύστημα πολυμέσων IntelliLink και την υπηρεσία OnStar. Παράλληλα η Opel έχει σχεδιάσει ένα ειδικό σπορ κάθισμα για τον οδηγό του Insignia GSi Sports Tourer, ενώ στο δερμάτινο τιμόνι έχουν τοποθετηθεί paddles για χειροκίνητες αλλαγές στο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.

Το Insignia GSi Sports Tourer εκπέμπει δυναμισμό, χάρη στις επενδύσεις χρωμίου στις εμπρός εισαγωγές αέρα, την αεροτομή οροφής, τις ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών που ντύνονται με ελαστικά υψηλής πρόσφυσης Michelin Pilot Sport 4 S,  τα πλευρικά μαρσπιέ, τις διπλές τετραγωνισμένες εξατμίσεις και την πλευρική λωρίδα χρωμίου που διαγράφει όλο το αμάξωμα και στο τέλος ενσωματώνεται στα πίσω φωτιστικά σώματα.

Στο στάνταρ εξοπλισμό του Insignia GSi Sports Tourer ανήκει το FlexRide σασί με τρία προγράμματα (Standard, Tour και Sport) που χαμηλώνει 10 χλστ. περισσότερο το αμάξωμα, τα φρένα της Brembo με δίσκους διαμέτρου 345 χλστ. και το σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring.

Το Insignia GSi Sports Tourer θα τροφοδοτείται επίσης από ένα βενζινοκινητήρα δυο λίτρων με ισχύ 260 ίππων και ροπή 400 Nm, ο οποίος καταναλώνει 8,7 λίτρα/100 χλμ./ώρα, εκπέμπει 199 γρ./χλμ. C02, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,5 δευτ. και φτάνει τα 245 χλμ./ώρα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.