Είστε εδώ

Auto News

Hyundai: Θα κατασκευάσει ηλεκτρική γουρούνα;

του Σωτήριου Χάλλα

Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να διαθέτουν τα δικά τους σχεδιαστικά κέντρα στα οποία διαμορφώνεται η εμφάνιση των μοντέλων τους όμως κατά καιρούς συνεργάζονται και με διάφορες σχολές σχεδίου προκειμένου να αντλήσουν νέες, πρωτότυπες ιδέες είτε πρόκειται για ήδη υπάρχοντα projects είτε για εντελώς καινούρια.

Έτσι και η Hyundai συνεργάστηκε με το Istituto Europeo di Design (IED), μια σχολή σχεδίου που έχει έδρα στο Τορίνο και το αποτέλεσμα ήταν το Kite. Πρόκειται για μια ηλεκτρική γουρούνα η οποία έχει μήκος 3.745 χλστ. πλάτος 2.235 χλστ. και ύψος 1.455 χλστ ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.580 χλστ.

Το Kite είναι διθέσιο και κινείται από ηλεκτρικό σύνολο που χρησιμοποιεί κινητήρα brushless (τύπος ηλεκτρικού κινητήρα χωρίς ψύκτρες).

Το IED χαρακτηρίζει το Kite ως ένα από τα πιο σημαντικά πρωτότυπα που έχει δημιουργήσει καθώς είναι το πρώτο στο οποίο φροντίζουν να σχεδιάσουν και το εσωτερικό. Εκεί έχουν χρησιμοποιηθεί καθίσματα από τη Sabelt και κιβώτιο ταχυτήτων που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με το Gruppo Sila.

Το Kite σχεδιάστηκε ως διδακτορική εργασία στο πλαίσιο μεταπτυχιακού με αντικείμενο νέες ιδέες γύρω από τη μετακίνηση. Το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης που θα γίνει τον επόμενο μήνα.

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.