Είστε εδώ

Auto News

BMW: Σταματάει την παραγωγή της X4

του Σωτήριου Χάλλα

Η παραγωγή της BMW X4 σταματάει τον επόμενο μήνα μετά από μόλις τέσσερα χρόνια στην παραγωγή. Σύμφωνα με αναφορές, τα τελευταία κομμάτια αναμένεται να βγουν από τη γραμμή παραγωγής στις αρχές Μαρτίου από το εργοστάσιο που βρίσκεται στη Νότια Καρολίνα.

Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι η X4 καταργείται ως μοντέλο. Απλά η BMW διακόπτει την παραγωγή της τρέχουσας γενιάς για να κάνει χώρο για τη νέα που είναι έτοιμη να παρουσιαστεί στο κοινό.

Η κωδική ονομασία της νέας γενιάς θα είναι G02 (της τρέχουσας ήταν F26) και αναμένεται ότι θα παράγεται στο ίδιο εργοστάσιο με την παραγωγή να ξεκινάει λίγο μετά την διακοπή της τρέχουσας.

Βέβαια, ακόμα δεν έχουμε επίσημη πληροφόρηση για το πότε θα παρουσιαστεί η νέα γενιά του μοντέλου. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι θα γίνει κάποια στιγμή μέσα στο 2018 οπότε δεν αποκλείεται να τη δούμε στην έκθεση της Γενεύης.

Όσον αφορά τα τεχνικά στοιχεία του νέου μοντέλου, θα “πατάει” πάω στην πλατφόρμα CLAR που χρησιμοποιεί και η νέα X3 ενώ από το ίδιο μοντέλο θα προέρχονται και οι περισσότεροι κινητήρες. Μεταξύ αυτών είναι ο 3.0 λίτρων βενζινοκινητήρας που αποδίδει 360 ίππους και οι 2.0 λίτρων και 3.0 λίτρων πετρελαιοκινητήρες που αποδίδουν 190 και 265 ίππους αντίστοιχα. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται η έκδοση X4 M η οποία θα κινείται από εξακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης, 3.0 λίτρων που αποδίδει 450 ίππους.

Στην εικόνα βλέπουμε την τρέχουσα γενιά της X4.

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.