Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Κύπρου-1ο σκέλος : Ο Αλ Ατίγια επικεφαλής με το Ford Fiesta R5

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το ράλι Κύπρου όσο και να έχει αλλάξει σε χαρακτήρα είναι πολύ δύσκολος αγώνας. Η σκόνη, oι σκληρές Ειδικές Διαδρομές  και η ζέστη είναι ο πονοκέφαλος των πληρωμάτων. 

Στη Κύπρο χρειάζεσαι τρόπο και ο Αλ Ατίγια με τον Μπομέλ δίπλα του στο λευκό Ford Fiesta R5 ξέρει το πώς θα κινηθεί και αυτό γίνεται αντιληπτό από τη θέση που βρίσκεται.

Πρώτος στη γενική κατάταξη, ασχέτως με τα συμβάντα στην 6η Ειδική Διαδρομή που άλλαξαν σχεδόν τα πάντα στον αγώνα, όταν οι Καγιετάνοβιτς, Μαγκαλάες και Μποσταντσί είχαν έξοδο στην ίδια στροφή, ενώ στην προηγούμενη  Ειδική Διαδρομή εγκατέλειπε ο Γκριάζιν από σπασμένο ψυγείο. 

Μέχρι και την 5η Ειδική Διαδρομή πρώτος και σε δικό του αγώνα ήταν ο Αλ Ατίγια, δεύτερος + 31’’  ο Καγιετάνοβιτς και τρίτος  ο Μαγκαλάες  +1:41.8. 

Και έρχεται η 6η Ειδική Διαδρομή, καταστροφή για τους Καγιετάνοβιτς και Μαγκαλάες, ανοίγοντας ταυτόχρονα οι «πόρτες» για τα Κυπριακά πληρώματα με τους Τσουλόφτα-Ηλία να είναι δεύτεροι +3;19.0 και τρίτο τους Πολυκάρπου-Γουίντερ +3:40.2.  

Από τις 8 Ειδικές Διαδρομές του πρώτου σκέλους κέρδισαν οι Γκριάζιν, Πολυκάρπου, από μια και τις υπόλοιπες ο Αλ Ατίγια. 

Το δεύτερο σκέλος , Κυριακή 18 Ιουνίου, περιλαμβάνει άλλες 6 Ειδικές Διαδρομές και πολύ δύσκολα ο Αλ Ατίγια θα χάσει τη νίκη. 

Πάντως οι αγώνες τερματίζουν στη ράμπα…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.